Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Naposledy editováno 23.06.2016 22:13:32
Cekal jsem celkove ze budu mrtvej, protoze kdyz tohle davam autem tak jsem 2 dny potom uplne mrtvej, ale na ty motorce celkem pohoda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
A vidíš, já zase cestoval na MZ 251 ve dvou a výkon mi taky nechyběl. Tak nevím proč by mělo být 40 kW a 68 Nm u NC málo jak tady někteří píšou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Geodet píše: seikos> Ty si dobrej ubožák. Myslel jsem že si jinej formát, ale ty si akorát malej kryplík. Jinak ale si tady celkem vystačíte sami. Tak do toho.
koukam presny priklad mirumilovneho NCckare, kterej se muze posrat z toho kdyz mu nekdo hani jeho stroj fakt ubohy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
ElFidel píše: Veverčák> Tak spotřebu taky extra neřeším, ale když tankuju plnou nádrž každých 220 km tak je to otrava... a tankovat při každé vyjížďce při které kámoš s GS1200 ani nemusí ke stojanu, tak mě to sere...
mne ne .. beztak potrebuju zastavit, tak proc ne u benzinky. O tom to cestovani neni, obzvlast kdyz v civilizovane evrope je benzinka v kazde prdeli ..
gugo píše: koukam presny priklad mirumilovneho NCckare, kterej se muze posrat z toho kdyz mu nekdo hani jeho stroj fakt ubohy
jj, a pak bude strasne chytre mluvit o tom, jak jezdis .. ale kdyz se budes chtit potkat, tak zmizi ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
ElFidel píše: gugo> to jsem s 1000 km na Hornetu ve dvou lidech taky pozadu za tebou
a nejenom vtom ..ze jo
Vono staci jenom porovnavat horneta jako 4 valcovou 600 a dvouval. Ostatne ja myslim ze kw a kroutak kdyz to napises na papir nebo do tabulky tak je vec ktera je o hovne vypovidajici udaj.
Jen pro priklad duke 640 LC4
40kw 60 Nm
vs
38 kw a 62Nm na Nccku
Zatimco NCcko ma fun faktor 00 prd tak duke je motorka ktera nesnasi jizdu rovne a vetsinu lidi ktery si na to sednou nuti jezdjit po prednim/zadnim kole a delat podobny hovadiny..... no a tak nejak pokulhava i to tvoje srovanvani NC a horneta. Protoze treba hornet pro me fun factor nema takovej jako duke, ale rozhodne kdyz se natom 600 radovym 4 valu svezu ,,, tak me to bavi,
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Tech píše: Veverčák> Souhlasím s ElFideldem, tankování je opruz.
rozhodne, ty dve minuty ztraceneho zivota navic mi z vyletu udelaji peklo
E: tak jasný... Hornet má v 6000 ot. (pro mě pohodové cestovní otáčky) výkon 30 kW... NC750 skoro 40...
... Nebo tady někdo cestuje s motorem neustále vytočeným na 10-12 000 ot. ?
Naposledy editováno 23.06.2016 23:18:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
ElFidel píše: Veverčák> já třeba tankuju každých cca 220/240 km... což je celkem opruz, takhle nikdy nedám na zátah 300/400 km...
a v tom je nejaky vyssi zazitek?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
E: ale to už je mimo téma, tady jde spíš o malou 16l nádrž..
Naposledy editováno 23.06.2016 23:34:37
ElFidel píše: Veverčák> Spíš pocit, když s 1200 advíkem dá majitel na pohodu víc jak 500 km a já za ty samý km musím 2x na pumpu a zbytečně tak zdržuji akorát.
E: ale to už je mimo téma, tady jde spíš o malou 16l nádrž..
tak o zbytecnem zdrzovani bych v souvislosti s NC nerad nahlas mluvil . Asi tankuju casteji, ale ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
ElFidel píše: JohnnyS08> proč zamotal? Cestovní otáčky Horneta jsou 4-6 tis. ot. na šestej kvalt kdy si jedeš 90-120 km/h což je myslím si ideální cestovní rychlost a v těch otáčkách fakt nemá 70 kW ale veze tě nějakých 35-40 kW...
Skvělý, že ses z grafu naučil odčítat hodnotu výkonu při určitých otáčkách, ale uvědomil sis, že ten graf platí pro plně otevřenou škrticí klapku (jinými slovy jízdu na plnej plyn)? K ustálený jízdě stodvacítkou budeš potřebovat cca 20kW výkonu. Anyway, Hornet má i v těch cestovních otáčkách k dispozici o něco větší výkonovou rezervu, o možnosti podřadit do pásma vysokýho výkonu ani nemluvě.
Nemam nic proti motoru NCčka, ale říct, že je srovnatelnej s Hornetem, protože jeho maximální výkon odpovídá výkonu Hornetu v polovině ot. spektra je IMHO kravina.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Šestka ve 4V se prostě musí točit, jinak nejede a to vím moc dobře, protože ji mám... A když ty otáčky nemá, je jako NCčko...
E: Ano, s tím grafem máš samozřejmě pravdu...
... Osobně bych teda Horneta za NC750 nevyměnil, ale takhle fanaticky ho kritizovat jako někteří zde, to není normální...
Naposledy editováno 24.06.2016 00:25:21
Pokud někdo nechápe, jaký smysl má výrobek s výbornou prodejností, dobrými recenzemi v tisku apod. a zástupem spokojených uživatelů, mám obavy, že mu ani tady nikdo s rozřešením nepomůže.
Bohužel pro některé, stále ještě dnes má taková oficiální recenze na netu či v časopise pro veřejnost daleko větší váhu než stále se opakující výkřiky 5 lidí, kteří nemohou pochopit, že ne jen ten jejich požitek z motorkaření je ten správný a jediný.
Mám takovýho kamaráda, který doteď nepochopil a už nikdy nepochopí, jak mě může na motorce bavit něco jinýho než 150 v zatáčce na kolínko, že to je přece to, co jediný na motorce baví jak jsem si mohl po tolika letech a tisíc km s nadšením koupit něco, co má menší výkon, míň pohodlí, cestovat se na tom skoro nedá a přesto z toho ucvrkávám.
Holt to má každý jinak a já osobně smysl NC chápu a byl to ze strany hondy min. dobrý obchodní záměr s perfektním výsledkem.
Jinak Já už začínám mít pocit...takový malý hlodání...že Honda NC je asi nejlepší motorka na světe... fakt. To video toho turisty v Alpách mi otevřelo oči ... A kdo to nechápete jste ubožáci, hateři,eckelhafti a mračouni...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Tech píše: Veverčák> Souhlasím s ElFideldem, tankování je opruz.
Jo to je, taky poceni se v motohadrech, moknuti .... Proto do 500km cestuju autem a pres letadlem :)
jaký smysl má výrobek s výbornou prodejností, dobrými recenzemi v tisku apod. a zástupem spokojených uživatelů,
...Výborná prodejnost fakt nic neříká o motorce samotný
Recenze... no jak psal Selkie...snad už mu rodinu vratili...resp. snad už se všichni vratili z dovolený
Zástupy spokojených uživatelů. ... jak tu někdo psal o těch Loganeh a I20kách... nemáš -li velké ambice a zkušeností. ..budeš spokojený.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 35 | 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 20 | 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota |
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X | stafler | 0 | 5.7.2024 v 22:25 stafler |
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |