Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
Komorerth píše: Skalik> 5 rokov Stary Ceed je daleko kvalitnejsie postavene auto ako 5 rokov stara octavia. Samozrejme v porovnatelnej motorizacii je vyrazne lacnejsia. A ak tu budes oponovat nejakymi sportovymi ambiciami koktavy vs ceedu, tak good luck. Obe auta su vhodne maximalne na nalozenie familie na cestovanie z A do B
A to soudis prosimte z ceho ? Vlastni pruzkum pri jizde 130 kmh po dalnici ? nebo nejake jine testy ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Komorerth píše: Skalik> 5 rokov Stary Ceed je daleko kvalitnejsie postavene auto ako 5 rokov stara octavia. Samozrejme v porovnatelnej motorizacii je vyrazne lacnejsia. A ak tu budes oponovat nejakymi sportovymi ambiciami koktavy vs ceedu, tak good luck. Obe auta su vhodne maximalne na nalozenie familie na cestovanie z A do B
jestli je kvalitneji postavene zhodnotit neumim, VW/skoda znam "zevnitr" pomerne dobre, ke konstrukci ceedu se nedostanu. pro uzivatele je stejne prijemnej, nebo i lepsi... coz ale nic nevypovida o konstrukci, materialech atd....
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Dovi píše: Předpoklady pro to jsou, např. už jen ten podkoňovaný automobilový "dýzl na benzin" (s příznivým litrovým výkonem) i dlouhodobé zkušenosti výrobce s motory s velkou životností.
litrovým výkonem? To jako vážně? Vždyť tam je výkon pětky a krouťák šestky ve spektru otáček velkého automobilového dieselu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
pěkně kecáš... to je 0,057 Kw na Kubík... a moje Volvo rakev s 2401ccm má 152kw ...
takže můj diesel ja na tom asi o 0,01 kw na kubík líp ...a 0,01 z 0,057 je poměrně dost ...a spotřebu asi raději řešit nebudeme... protože tam bych ho posral úplně
Naposledy editováno 24.06.2016 09:52:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
K výkonu, každej výkon ze stejnýho objemu je závislý pouze na otáčkách. Motor je z auta, velké setrvačné hmoty a velký zdvih = velká pístová rychlost nedovolí u NC dosáhnout vyšší otáčky proto 40kw. Tečka.
Naposledy editováno 24.06.2016 09:43:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Inak oktavia nie je zle auto. Je to velmi dobre auto. Bohuzial ma vyrazne drahsi servis, mnoho dielov (najma podvozkovych) je urobenych tak aby to uz franta a karel v garazi nemohol vymenit tak ako to bolo kedysi udajnym benefitom Skodoviek. Lacnejsie su mozno tak cinske a polske diely s pochybnou kvalitou. Premiovy pocit spociva v com? Ak si zoberies novu oktaviu za pol mega a k tomu postavis Ceed (alebo Auris atd) tak u oktavky moc premiovosti nedostanes.Podpriemerne motory a podpriemerna vybava. Vyhodou skody oproti rejzam je vacsia moznost individualnosti vybav, ziadnu inu vyhodu tam nevidim
Jazdim Hyundaiom. A od nova pocuvam kecy znalcov aka je to jebka a podobne. Odjazdil som s tym stvrt miliona km (a casto aj rychlostou vyssou nez 130 heh) v podstate po vacsine krajinach Europy. Podobne akou NC si clovek musi uvedomit co od toho chce a co od toho ocakava. Ak chce charakter, tak si nekupi NCcko. Ak chce vykon a milion jazdnych rezimov a palivovych map, asi bude pokukovat po niecom inom. To je proste normalne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
ElFidel píše:
Taky nechápu jak si někdo může koupit hnus typu první Versys, Stelvio, Scarwer, první generace MT-03, stará MG Nevada apod... což jsou motorky na který se fakt nedá dívat a i přes to mi po tom nic není, netýká se mě to, myslím si sice o těch příšerách své, ale držím hubu a soudit jejich majitele nemusím.
Tohle mi nedá . NC bych zrovna jako designovej skvost nezmiňoval v tom vztahu, jak to popisuješ. Vím, je to subjektivní záležitost, ale nějakou formu vkusu v sobě dokáže rozlišovat snad každej a jako majitel Versysu o něm říkám, že je občas tak hnusnej, až je hezkej. Jsou tam nápady, šel si svou cestou a je to dost kontroverzní motorka. Ale design NC....asi tak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
assassin píše: Skalik: tak to me ta kia prijde ve srovnani s oktavkou/golfem prast jako uhod... otec ma 5kovyho golfa a to je hroznej pekac...
supermoto stylem se da jezdit i na 200kg silnici, ale tohle neni supermoto styl, to je spis nejaka komedie... ono tezko si nekdo kdo umi driftovat na 200kg motorce poridi na blbnuti NC ... podle me ten typek na videu byl jednou nohou v lese a druhou v hrobe kazdou chvili :)
Minimálně odhlučněním nebo kvalitou interiéru jen a tom ten golf/octa o level jinde. Možná i o víc. Dvojkovou octou po firmě s 250tkm na hrbu jsem v chorvatsku byl, do kie by mě nikdo nedostal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Komorerth píše: Skalik> 5 rokov Stary Ceed je daleko kvalitnejsie postavene auto ako 5 rokov stara octavia. Samozrejme v porovnatelnej motorizacii je vyrazne lacnejsia. A ak tu budes oponovat nejakymi sportovymi ambiciami koktavy vs ceedu, tak good luck. Obe auta su vhodne maximalne na nalozenie familie na cestovanie z A do B
Pokud máš potřebu u dvojice octa/ceed se vůbec zmiňovat o sportovních ambicích, tak by jsi se měl jít opláchnout byl jsi asi dlouho na sluníčku.
A jen tak mimochodem když dva dělají totéž není to totéž.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
bezna uloha ako oktavky ako aj NC750x je doviezt v pohode a konfortne ludi doprace, za rodinou, na vylet a na dovolenku. Nic viac tam nebude. Ak si niekto mysli nieco ine, tak asi neskusil v zivote nic ine
EDIT:
http://auto.idnes.cz..._235713_automoto_taj
tak som sa plietol. v Top gearu to Clarkson chvalil, pretoze asi aj BBC potrebuje sponzorov. Teraz ked je na volnej nohe a plati ho niektoiny, ma iny nazor
Naposledy editováno 24.06.2016 10:20:22
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Jestli ti intros lezi v zaludku, tak si ho kup
Mam kamarada, kterej umel neskutecnou pilu i na jawce 350. Ani 80% zdejsich maseru by mu na litru nestacilo, nebyt rovinek. A jak se umel panecku povozit a bez debilnich kecu o ps a kw. Proste se usmal, sednul a jel.
Introse jsem koupil, protoze mi furt neco chybelo. Uz jsem to nasel -stara skola. Zadnej otackomer, kardan, buben, 5 kontrolek. Proste sednes a jedes, slidery nebrousim a nikdy jsem nebrousil. Doufam, ze ti to nevadi, nerad bych ti zkazil vikend, ze jsem si koupil mrdku vsech mrdek a bavi me to na ni.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Vodou chlazenej motor, s ucpanejma laufama kvůli hluku, a emisím ... s jedním kotoučem na 265kg pohotovostky ... fakt nádhera...
stará VS 1400 uměla jezdit i brzdit... to byla stará škola...
tyhle dnešní napodobeniny parníků co maj vypadat veliký...ale osy kol, zadní kyvky...průměry vejfukovejch trubek jsou jak ze stopětadvácek... to je škoda mluvit... podívej se na starý Vulkány a Intrudery a pak na ten tvůj bakeliťák
Naposledy editováno 24.06.2016 10:33:44
A ty laufy je prave to, co je pecka. Po meste jemne buble a kdyz jedu dal, tak me rachot neotravuje. A ja fakt rad jezdim a bez spuntu.
Naposledy editováno 24.06.2016 10:36:08
Komorerth píše: oldy> Gugovi asi vadi, ze nie si rebel a nejazdis lesmi a lukami na niecom, co on povazuje za super. Potom by ta pochvalil. Mozno by pomohlo ak by si mu na intruderovi odfotil rychlomer kde by bolo aspon 160 a idealne pred materskou skolkou. Na to si on potrpi a asi ta zaradi do klubu pravovernych motorkarov
ty mas v hlave slusne vymazano
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Komorerth píše: oldy> Gugovi asi vadi, ze nie si rebel a nejazdis lesmi a lukami na niecom, co on povazuje za super. Potom by ta pochvalil. Mozno by pomohlo ak by si mu na intruderovi odfotil rychlomer kde by bolo aspon 160 a idealne pred materskou skolkou. Na to si on potrpi a asi ta zaradi do klubu pravovernych motorkarov
Ja vim tobe lezi v zaludku, ze jezdime po lesnich a polnich cestach, tak ze se be delas blba.
Je me uplne jedno na cem kdo jezdi, v uplynulych 14 ti dnech jsem opravoval a jel na 1 ostrym enduru, 3 supersportech, dvou nahacich a svete div se i na jednom chopperu. Az na toho choppera, kterej tak nejak nebrzdil ikdyz mel brzdy vporadku to vcelku bylo i zabavne jezdeni.
Takze prosimte vyndej si hlavu ze zadni casti tela kde ji mas a prestan posuzovat vsechno optikou nekoho kdo se sveze na jedny motorce za 1 rok a striktne se drzi rychlostnich limitu 50/90/130 mozna pak poznas ze svet neni takova nuda a zmenis si ten desnej avatar.
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Rad bych znal nejakej uzus pro definici funfactoru. A covece zrovna funfactor mi tady nechybi. Nebrzdi to, i kdyz to ma hodnoceni podvozku na vybornou, vlni se to, hlasice naklonu mam po 700km obrouseny, proste mazec, co ti mam povidat, jo a samozrejme to nejede.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 35 | 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 20 | 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota |
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X | stafler | 0 | 5.7.2024 v 22:25 stafler |
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |