Další alternativa je malej stromek, ale na tom zatím neseděla a ani je nemáme moc pokoukaný, jen by mě zajímalo, jestli raději nejít po něm a dyžtak, proč.
Případně pomůže Wikipedia
Mrkni po recenzích uživatelů, jak ti dával odkaz seikos.
1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s tím Versysem?
1. generace Versysu mela drobne problemy s drncici pristrojovkou a prepazkou ve vyfuku, jinak uplne bez problemu.
Naposledy editováno 22.06.2016 09:49:55
moje drahá lítá na V-stromu. Její pocitové hodnocení tu Stejně jako Jojko jsme museli upravovat sedlo z důvodů výšky a zejména pak pohodlí. Pár kilců už máme naježděno a jezdíme spíš delší cesty. Nyní když se aspoň trochu naučila jezdit (více než 15 tis km) si trochu stěžuje na nutnost více řadit. Jinak žádný problém a motorka plní účel, ke kterému byla pořízena, tedy delší výletování.
V-strom patří do těch klidnějších mnohdy až "nudných" leč léty prověřených a spolehlivých motorek. Kolega sedlající malý Versys (jeden z prvních) jezdí spíše kratší trasy a taktéž je se svým strojem pro jeho účely spokojený. Vyjma pravidelného servisu neřešil žádnou zásadní závadu. Co jsem měl možnost vyzkoušet, Versys je trochu dravější, ale není to dlouhodobá zkušenost tak na to nedej. Každopádně nový facelift vypadá velmi povedeně a víme, že u ženských jde hlavně o ten vzhled. Co se výletování týče, tak stejně jako V-strom nemůže být špatnou volbou. Tu jednu dvě dovolené ročně člověk ujede snad na čemkoliv a odpolední projížďce se nemá cenu bavit.
SirIndy píše: Versys je mnohem vsestrannejsi a zabavnejsi motorka nez V-Strom. V-Strom je lepsi pouze na dlouhe cestovani s nalozenou moto.
1. generace Versysu mela drobne problemy s drncici pristrojovkou a prepazkou ve vyfuku, jinak uplne bez problemu.
Tak to mě rozbilo. To je nesmysl........
Všestrannější je samozřejmě Strom. Je jak na zábavné lítání okolo komína, na dlouhé cestování a konec konců zvládne i lehčí a při mírné úpravě podvozku i středně těžší terén. Já mám nalítáno 135000 km a bez jediného problému. Pouze pravidelný předepsaný servis. Spotřeba do pěti litrů.
Versys je lehčí o trochu živější motorka. Nedělní vyjížďka k rybníku super. ☺ Na expedici na tři neděle a nedej bože ve dvou to není ☺
Versys proti tomu vyniká daleko živějším srdíčkem. Tím je řadový dvouválec původem z ER6. Myslím, že má i nižší celkovou hmotnost, pocitově určitě, a ne o málo. Papírově má mít vyšší sedlo, přesto z něj jde krátkonožkám došlápnout líp. Opět vlastní zkušenost. Ikdyž ty jsi psal, že manželka dosáhne oběma bez problému.
Co na V. ještě oceňuji je komfortní podvozek, navíc nastavitelný. Spotřeba kolem 5l/100km. Drnčení plastů u přístrojovky je i na modelech 2010 (facelift).
A teď babo raď, co? Záleží, co chcete se ženou jezdit - jak daleko, jak často atd.. Jen tak odpolední výlety po okolí? Jako dopr. prostředek do práce? Pokud ano, volil bych Kawasaki.
Častější dovolené do zahraničí např. na Balkán či někam na východ? Pak bych šel do Suzuki.
Řekl bych, že obě motorky zvládnou obojí. Jen to cestování ve dvou a dál, bude lepší na Stromkovi, kdežto proplítačka městem a semtam nějaké kravení po zadním zvládne Versys.
Tak dobře pořiďte.
Má žena jezdí na Dukovi 390
1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s tím Versysem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to s tím Versysem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to s tím Versysem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to s tím Versysem?
1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s tím Versysem?
1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s tím Versysem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to s tím Versysem?
Naposledy editováno 03.07.2016 17:17:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to s tím Versysem?
Po sportsteru koukáš správně, HD není racionální volba, je to čistě záležitost emocí a těch tam je hodně, to mi věř.
No a konečně, proč nýtovací a ne rozebíratelnou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to s tím Versysem?
Plazivec píše: Brusíno> Tak Versys je pro manželku a ta má kolem 50kilo, takže to s ní trhat asfalt možná bude
Po sportsteru koukáš správně, HD není racionální volba, je to čistě záležitost emocí a těch tam je hodně, to mi věř.
No a konečně, proč nýtovací a ne rozebíratelnou?
Jo kdyby člověk ujezdil těch moto víc. S mojí výškou abych se na to poskládal. Až Versatilku projedeš tak dej vědět dojmy, proti HD, jestli nezběhneš Rozebíratelný spojky se doporučovaly do moto s nižším výkonem, je to na montáž jednodušší ale ten nýt fakt nepovolí. Určitě je dost lidí co je používají, ale taky dost těch co ti ti nedoporučí.
Naposledy editováno 03.07.2016 18:20:41
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to s tím Versysem?
Co se týče spojky řeťezu, manželka je kliďas, jezdí spíš otáčkama vespod, nad 6 tis. se asi hned tak nedostane. To je také jedna z věcí, proč versys, protože mám načteno, že jede slušně odspoda.
Edit: Určo nezběhnu, HD má něco, co já potřebuju, pokaždý, když se na něm rozjedu se tlemim a spílám si, proč jdsem vlastně, vůl, sesedal?!
Naposledy editováno 03.07.2016 18:57:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to s tím Versysem?
http://www.motoretez...ersys-rok-07-15html/
Za vratnou zálohu ti pošlou i nýtovačku a můžeš si to vyměnit sám.
Tu som co to popisal http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=68357
Brzdy motorku sice zastavia ale nie je to nic co by zaskocilo svojou účinnosťou, je to urcite najslabšia cast motorky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki DL vstrom 650 X Kawasaki Ver... Suzuki DL 650 V-Strom | Bundik17 | 20 | 25.9.2024 v 08:47 hruso25 |
Problemy so startom Suzuki DL 650 V-Strom | IvanJJ | 6 | 19.9.2024 v 09:42 IvanJJ |
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 13 | 13.9.2024 v 13:58 _Michal |
Řetěz na V-Strom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | zahadnytajemny | 10 | 12.9.2024 v 17:17 karlos-transalp |
Snížení výkonu motorek Suzuki DL 650 V-Strom | Machy2001 | 2 | 4.9.2024 v 21:28 Martin1980 |