Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
Sice jsme si úplně nesedli, ale tohle je hodně blbý.
Video té kraksny jsem viděl a vzpomněl jsem si u toho, jak mi babička vždycky kladla na srdce, abych na sebe byl opatrný a lítal pomalu a nízko...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
gugo píše: Tech> Ale tak vono vysazeni pohonne jednotky u UL letadla neni zadny nestesti a pravdepodobne to jestli to to vysadi nikdo nezkouma. Zkouma se jak je to pridelany do draku a jestli to treba ve vzduchu neupadne. Stejne musis litat tak aby si doklouzal na vhodnou plochu kdyz ti to zdochne. Tak se proste s UL lita.
Edit: predstav si , ze si muzes ubastlit dom cely letadlo a hojne se tak deje.
Tak Ultralighty jsou dost nebezpečná kategorie letadel! Vysazení motoru je dost nebezpečné a bez motoru hodně rychle (díky malé váze) ztrácí dopřednou rychlost a tím i vztlak .Tak pak jde docela strmě k zemi.
Co se týká představ ekobuzen z EU je cokoliv se spalovacím motorem zakázat. A emisní limity k tomu pomalu ale jistě směřují.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
A proste kdyz litas tak litas stim ze pocitas ze ti to muze kdykoliv zdochnout, kdzy stim pocitas a mas dostatecnou vysku tak pak mas dosta casi si vybrat kam stim prasknes.
Predstav si ze plachtari takhle litaj porad
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
gugo píše: PAP28> Aerodynamicky ovladane UL letadla se chovaj uplne stejne jako velky era. ano diky male vaze maji mensi setrvacnost, ale to je vcelku jedno. Na tom druhym pripadu co si sem dal vidis sam ze pristat se da a kazdej kdo ten pilotak udela to ma zasebou, protoze se to nacvicuje.
A proste kdyz litas tak litas stim ze pocitas ze ti to muze kdykoliv zdochnout, kdzy stim pocitas a mas dostatecnou vysku tak pak mas dosta casi si vybrat kam stim prasknes.
Predstav si ze plachtari takhle litaj porad
Jo, ale větroň je k plachtění přímo vyroben. Pilot, proto aby vydržel ve vzduchu musí vyhledávat stoupavé proudy. Aerodimanika větroně a UL je taky na zcela jiné úrovni. Pravda je, že každý pilot musí počítat tím, že ti motor může vysadit. Bohužel s tou výškou si vybírat nemůžeš, to kdy ti vysadí většinou dopředu nevíš.
Kdo pravidelně létá, tak si několikrát za život nouzově sedne. Větroně nevyjímaje.
Když děda stavěl L13B Bačostroj (přední část kokpitu pro pilota nahradil motorem 2,5 Walter Micron III), draka použil z L13, která nouzově sedla a rozbila se.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
assassin píše: petrumr: ja bydlim u ruzyne a nic moc :(
U ruzyně se ti nestane, že casa z důvodu promočené trávy skoro podvozkem strhává antény na střechách. U ruzyně se ti nestane, že letadlo nad lesem a šterkovištěm se ti propadne pro studený vzduch dolů. U ruzyně máš ochrannou plochu velkou a hlídanou kontrolní věží. Smrtáků moc není, ale kdyby dodržovali tu plochu, tak by nemuseli ničit letadla o koleje a ničit plot domku atd.Podívej se na mapu letiště kroměříž.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
gugo píše: petrumr> koukam odbornik na slovo vzaty i v oblasti civilniho letectvi.
někdy tam dělám opravy co se letiště týče a tak rád pokecám i o letadlech.dříve strýc tam dělal náčelníka
2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
gugo píše: Zlesa> i raketoplany pristavaly jako nouzak.
A to i přes to, že mají aerodynamiku i plošné zatížení jako mírně osekaná padající cihla.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Jsem vzivote letel (neco co jsem ridil) nejvic cca 380 a musim rict ze v 50ti meterch nad zemi je to docela kalup.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1. Buďto ta motorka vypadá dobře, ale nedá se na tom pohodlně sedět, pohodlí je tak na úrovni malého Japonce. Asi je to nějaká japonská úchylka, že furt cpou stupačky až pod prdel.
2. Pokud chce někdo cestovnější motorku, která tímhle trpět nebude, tak buďto vypadá jako zarostlá japonská kunda (Honda Deauville a Transalp), variace na Manga porno pro japonské puberťáky ( Suzuki V Strom ), trolejbus ( Versys ).. a nevím kam bych zařadil TDM, asi od všeho trochu.
3. Nebo je to totální parník typu FJR 1300, CB 1300, Pan Europeani.
NC jsou pak obzvláště debilní, protože kombinují všechny hloupé vlastnosti výše uvedených modelů: je to slabé, je to škaredé, je to těžké, cestovat se na tom nedá a nohy máš až pod prdelí.
Naposledy editováno 03.07.2016 12:41:32
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
EDIT:
MarcelTheRevenger píše: NC jsou pak obzvláště debilní, protože kombinují všechny hloupé vlastnosti výše uvedených modelů: je to slabé...
ako komu, niekomu stačí, niekomu nie...MarcelTheRevenger píše: je to škaredé...
niekomu sa páči, niekomu nieMarcelTheRevenger píše: cestovat se na tom nedá
dáMarcelTheRevenger píše: a nohy máš až pod prdelí.
mám 190cm a nemám ten pocit...Naposledy editováno 03.07.2016 14:02:00
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 35 | 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 20 | 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota |
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X | stafler | 0 | 5.7.2024 v 22:25 stafler |
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |