Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
ne ze by to byly nejaky adrenalinovy zazraky, ale co te vedlo potom co si mel dve motorky, koupit si prevlecenej skutr ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
vilemx píše: Stráťa> Jde o to, že ten šílený krouťák 60 -70 Nm pohřbíš nízkými otáčkami. Takže šul nul v porovnání s konvenční motorkou, někdy spíš nul.
Souhlas, důležitější je výkon a hlavně jeho průběh.
Zlesa píše: stráťa> no tak mi zkus naznačit jak dlouho to bude zrychlovat? Myslím tu otázku vážně.
Nějak jsem špatně pochopil první vyjádření.
Samozřejmě bude takhle zrychlovat dlouho ale popravdě mi to u té motorky přijde zbytečný řešit. Cílové skupině NCčka to vadit nebude.
Anti píše:
1)Podle mě se maximální rychlost vztahuje k poslednímu rychlostnímu stupni.
Maximální rychlost je maximální rychlost, na kterej stupeň jí vozidlo dosáhne je úplně jedno. U vozidel navrhovaných na cestování je často poslední stupeň "dálniční" a motor se na něj nedostane do otáček max. výkonu a proto nedosáhne maximální rychlosti dosahované na lehčí převod.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
gugo píše: v.d.k> malej bandit a stromek jsou dost vydechly vono stim dukem se neda jezdit moc pres 120 , zvlast kdyz je to naprevodovany do pomala, o to vic je to zabavnejsi pri tech pomalejsich rychlostech.
ne ze by to byly nejaky adrenalinovy zazraky, ale co te vedlo potom co si mel dve motorky, koupit si prevlecenej skutr ?
Musím tě trochu poopravit,asi se v modelech od suzuki moc nevyznáš,na foto není malej bandit ani stromek,ale GSF 1250S a DL 1000 v-strom.
A na otázku proč jsem si ji koupil tam máš taky odpověď.Pokud ti nebude stačit,tak si pročti vlákno,dozvíš se vic.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
v.d.k.:Opravdu chceš tvrdit,že ta NC zatahuje líp než tyhle dva stroje?To se mi nechce věřit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Anti píše: stráťa> Fakt existují motorky které se standardním převodem udělají víc na nižší stupeň?Co vím tak třeba na poslední kvalt některé nezrychlí ale nejdenou pomaleji...Neříkám že to není možné...
v.d.k.:Opravdu chceš tvrdit,že ta NC zatahuje líp než tyhle dva stroje?To se mi nechce věřit...
To jsem taky nikdy nikde netvrdil.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
gugo píše: v.d.k> nojo vypadaly takovy malinkaty. Fakt nemam cas cist zpatky 30 stran hadani, to po me nemuzes chtit.
To teda chci,ale hlavně ty tvoje příspěvky snad ti to pak všechno dojde.
Zlesa píše: v.d.k> a je s NC sranda i jindy nez pri tankovani??
Vidíš to mě nikdy nenapadlo,já vždycky chtěl dobré jízdní vlastnosti,pohodlný posez,nízké provozní náklady a ona přitom má být srandovní to jsem nevěděl.
Tak až příště budu kupovat mašinu tak jedině srandovní jako máš ty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Za mne a za ten peníz ve stáří 4 let supr moto na rozježdění po 20 letech. Ostřílené pardály to adrenalinem určitě neosloví.
A to i pres její neduhy co vnimam:
- zadní brzda je na můj vkus moc slabá, zabloknu ji az patou celou vahou do te doby jen tak pribrzduje
- na 4-5-6 pod plnym plynem v otáčkách do 3000 moto vibruje s rámem a prednimi vidlemi, riditka bez vibraci, u 4-5-6 motoru vyhovují otáčky az nad 3500, pokud nepotřebujete zrychlení ze 2000ot na tyto kvalty tak se vibrace nekonaji
- 6 je fakt jen aby tam byla napsaná
- takže jezdim dle pocitu, kde moto nejlepe funguje mezi 3000-6000 ot (necuka řetěz, motor s rámem)
- spotřeba zatím jsem nemeril, az vycejbram poslední nadrz, kde jsem si dal pozor abych načerpal opravdu plnou - zatím to asi bude mezi 3,5 -4 l
- rychlost do 90 km/h je to fajn
- do 120 to už dost fuci, zrychlení nic moc něco jako auto s 80kW
- od 140km to mám pocit, že to může být tak akorát trenažér pro parašutisty, který chtějí zažít na zemi pocit otevření padáku
- výš jsem nezkoušel, trvalo byt to a zážitek na úsměv s mouchami to rozhodne není, a ani nevěřím že s tím někdo běžně jezdí 140 a výš, ten tlak vzduchu už při 140 je dost velký (mám s verzi se základním symbolickým štítem)
- takže na běžně cestování po mestech, silnicích ok, na dálniční přejezdy to ovšem není ( hodnotím s verzi , x-ko neznám)
Gugo: klidně ti ji pujcim, je mi jedno jak to dopadne jen ji chci celou zpět , ovšem partak pro tvůj test a jízdu nejsem, na cizí moto bych se bal
E1: oprava nejhorších překlepů z mobilu
E2: jak jsem slíbil dodatečně hlásím 3,6l / 100km
Naposledy editováno 14.07.2016 16:06:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Pro všechny: ale jo budou lepší moto, ať nové nebo ojeté za stejný peniz než nc, jenže laik jako já se v tom nevyzná. Většina z nás nemá šanci vyzkoušet víc motorek. Vždy se rozhodujeme jen kdo co napíše. A když o motorce najde fóra o řešení problémů tak se jí vyhne, takže paradoxně mne fóra o nc, že je to moto líné, pomohlo jít do větších kubiků.
Jestli za rok nebo dva budu stále majitelem, nevím. Beru ji jako moto k zaježdění a naučení před něčím větším.
Takže mám dva roky na hledání jiného kousku. Apropo co říkáte na Triumph Speedmastera?
Ještě drobnost k ceně nc - kdysi stala nová 135t Kč což je jako alternativa k slabším kubíků byl od Hondy asi dobrý tah.
Nové nc 750 už jen s Abs stoji 179t Kč, to mi přijde dost prestrelene. Tady Honda už jen rýžuje. A ted koukam na cenu NC750x dct za 215t Kc, tak zde i já laik a majitel nc přiznám, že je to úlet.
Naposledy editováno 05.07.2016 16:52:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Dráťa píše: Stoner007> No to je slovo do pranice. Gugo, taková nabídka se neodmítá, vyjeď si na tom. Já se toho odmítám i jen dotknout, ale kdybych řekl, že mě neláká tomu spočítat ijáčky, kecal bych
Je to isto lákavá ponuka, ale radšej by som bol, ak by si Gugo vyskúšal 750-tku. Tá má takmer v celom spektre otáčok vyšší krútiaci moment než 700-vka svoj najvyšší...A Dráťo, vari sa bojíš, že by si náhodou musel korigovať svoje tvrdenia?
2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Letos jsem vybiral nove moto a mel jsem pujcene NC750X na vikend - jede to, fungujete to, skvele se to ovlada a ulozny prostor to je bomba. Nova verze ma navic nastavitelne tlumice, LED svetla , novy displej, vyssi plexi a další. Není to Multistrada ale je to O.K.
Nakonec jsem ji nevybral (ale byla posledni s Versysem o kterych jsem se rozmyslel). A pro ty co take vybiraj, tak doporucuju svezte se na tom a hlavne neberte v potaz blaboly lidi co na tom nesedeli, co maji 15let stare nejlepsi motorky a vsemu na forech strasne rozumej.
2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
A proc?
Odpovez si sam, ja uz to po desaty opakovat nebudu
2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Lustjape píše: ...A pro ty co take vybiraj, tak doporucuju svezte se na tom a hlavne neberte v potaz blaboly lidi co na tom nesedeli, co maji 15let stare nejlepsi motorky a vsemu na forech strasne rozumej...
Když se nemá brát v potaz názor lidí, kteří mají 15letou motorku, může se zvažovat názor lidí, kteří mají 17letou, 23letou a 14letou a minulý týden prodali 11letou?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
petrumr píše: rozlišujte 700 a 750 a ještě S a X- jsou to uplně jiné motorky.
A prosím pěkně, proč se mají rozlišovat 700 a 750? Když to má navíc 7 koní, 75 ccm a jednu vyvažovací hřídel a chybí tomu dual-cbs, tak co se nějak drasticky změnilo?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 35 | 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 20 | 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota |
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X | stafler | 0 | 5.7.2024 v 22:25 stafler |
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |