Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
MARTlN píše: Tak ja 15 let starou motorku nemam. Ani teda novou, to je fakt. Nicmene zrovna versys, treba ten prvni byl za me jedna z nejhnusnejsich motorek. Ale to je samozrejme subjektivni. To NC hnusny neni, taky sem ho tu nehanil, ale podke spousty komentaru, to zrejme zadnej zazrak nebude.
Ze je nejhnusnejsi by me ani nevadilo, ale jel jsem natom jenom jednou a ten neslanej nemastnej pocit si pamatuju az doted
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
MARTlN píše: Tak 7 koni u malyho vykonu neni zanedbatelnejch imho.
IMHO, 55 koní s objemem 750 ccm věru také není mnoho. V tomhle objemu už má míň snad jen Ural (a nějaký malý choppery a cruisery, ale tam se na to nehraje)
Naposledy editováno 05.07.2016 21:14:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Re: Pokec len tak
od hipisko » 28 Jún 2016, 23:34
andy, kamos ma vstroma 650, poviem ti, ze ked sadol na moju integru tak prisiel vysmiaty jak leco, ze jak to taha.... spotrebu ma na tom 4,5-5l, nevedel pochopit, ze ja mam na tom 3,5l bez ziadneho obmezovania sa . a v nizsich-pracovnych otackach mu to netaha ani zdaleka tak ako mne, ano vo vysokych (predbiehanie-moze tocit do 10500rpm, nc len do 6500rpm) mu to ide lepsie, ale napr pri normalnom pouzivani ako rozbiehanie zo semaforov som sa musel rozbiehat vylozene vlazne, aby nebol medzi nami odstup 100-150metrov po rozbehnuti. Proste tam, kde je motorka 95% pracovneho casu to na ncckach taha lepsie signifikantne.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
A o tom taky všechny tyto nekonečný debaty - pořád dokola jedno a to samý - jsou.
Dovi píše: Anti> ...A jakési laické shrnutí podstaty o těch 95 procentech. Jasně, zbývá těch 5 procent, které uživatelé NC rádi oželí....A o tom taky všechny tyto nekonečný debaty - pořád dokola jedno a to samý - jsou.
O jakých procentech prosím tě píšeš?Nějak jsem to nepobral....S tím druhým souhlasím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Těch NCček vidím čím dál vic... a nejsem přesvědčenej že je to dokonalostí motocyklu.
Spíš touhou po jistotě majitelů, neschopností odhadnout koupi v 2nd handu a nezkušeností s ničím jiným kvalitnějším.
NCčko je takovej marketingovej tah, kdy část 'skůtristů' navnadíš na produkt jenž je 'vymaní' ze škatulky těch "druhořadých" ... budou to motorkáři na sedmpade co už se mužou počítat do tý rodiny.
Moc tomu nerozumějí, v motocklu psali že je to nej na světe a moc to nestojí. ..tak jasná volba.
Myslím si, že kdybych se na tom projel asi bych taky řekl že to není špatný. ...ale je tohle "Dobrý " hodnocení motorky? ...tátův Silverwing jezdil jak střela jezdil za 5l ... ale mě by to prostě nestačilo.
Každýmu vyhovuje svý... nikomu necpu Ducati ...ale přijde -li někdo s polemikou napíšu mu z fleku 5-7 věcí ohledně vybavení kvůli kterejm je ta mašina výš než většina Japonců. ...
U NC tu opakujete dokola spotřebu, úložnej prostor a levnej provoz. ... což s jízdou jako takovou nemá moc společnýho. V tom případě by asi byl epší ten skůtr...ale to byste zase nebyli ti MOTORKÁŘI
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Gugo: klidně ti ji pujcim, je mi jedno jak to dopadne jen ji chci celou zpět , ovšem partak pro tvůj test a jízdu nejsem, na cizí moto bych se bal
Tak ja zkusim v casovem harmonogramu prazdnin vymyslet nejakou cestu do Brna a ozvu se.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Dráťa píše: A prosím pěkně, proč se mají rozlišovat 700 a 750? Když to má navíc 7 koní, 75 ccm a jednu vyvažovací hřídel a chybí tomu dual-cbs, tak co se nějak drasticky změnilo?
Emise, má to eu4. Kdybych měl ty tvoje motorky, tak než bych to startoval všechny zvířata a děcka bych poslal někde dál od tych veterán strojů.Ty vlastně jsi svátečný jezdec, tak to moc nevadí.Dráťa píše: MARTlN> Tak já mám v DR 650 taky 45 koní, a to ještě za těch 23 let nějaký chcípli, ale o DR nikdy nikdo nepsal ani netvrdil, že je to nejlepší motorka na světě
Ty tvoje motorky by se měly probírat na foru veteránů snad néé.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
petrumr píše: Emise, má to eu4. Kdybych měl ty tvoje motorky, tak než bych to startoval všechny zvířata a děcka bych poslal někde dál od tych veterán strojů.Ty vlastně jsi svátečný jezdec, tak to moc nevadí.
a neni euro4 malo? k tomu bych deti nepoustel...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Ohledně těch Motorkářů si svoje zaškatulkování strč za klobouk - všechny lidi co jezdí na 2kolech a potkávám je mimo město mám rád. Nejhorší jsou nabubřenci co si pořídí BMW nebo Ducati (nevadí že je to stará vražda) a stanou se z nich strašní machři, protože mají prémiové značky. A když k nám do 'party', co občas spolu vyjedeme, přibude člověk na NC, tak hlavní bude aby to měl v hlavě srovnaný - a vzhledem k tomu, že mu určitě nebude 20let, tak asi bude. Pamatuju časy, kdy jsme jezdili na strojích Jawa a Simson, a byli jsme strašní pašáci. Postupně přibývali Aprilie RS125 (což byl hit) a nikdo se nad nikoho nepovyšoval. Navíc když se před 3lety kamarád rozbil ('naštěstí' to až na pár modřin, naraženin a zlomenou ruku odnesla jen moto), tak nám pomohli až lidi v autě - možná 7-8 motorek jen kličkovalo mezi zbytky plastů a skoro si rozbili hubu jak si vykrucovali hlavu aby viděli co se stalo, a nikdo nepomohl. Možná že vyzrálý člověk na NC by zastavil, třebaže podle místních motorkářů není motorkář.
Klidně s nimu založím novou skupinu DVOUKOLÁCI. Takže tolik k těm motorkářům...
Mufiozo píše: Dneska jsem se vracel na Hornetovi z Tater přes Poslko a trasu 300km jsem jel asi 7 hodin, provoz byl šílený a bylo to utrpení. Což mi připomělo NCéčko. Ono když už je to ten skoro skůtr, tak proč si ho nepořídit ve verzi Honda Integra? Nemám auto a ani se mi do něho zatím moc nechce a může se stát, že budu muset někam zajet, přesun z místa A do B, třeba Brno nebo Praha, a v ten moment prostě je motorka bída. Nicméně taková Honda Integra by mohla skombinovat dohromady všechno co chci: pohodlí skůtru, vlastnosti motorky a nízkou spotřebu. Takže tady vidím smysl toho motoru, u Integry.
Jo i ne pro někoho, třeba kam bys dal foták, můžeš si koupit i jinou hondu s tímto dobrým motorem v čr-tak-INTEGRA, NC750X, NC750S, NM4, CTX700, CTX700N, no a když to nebude stačit na výběr tak můžeš si koupit NT700V Deauville která je levnější jak integra( francie)2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Anti píše: Dovi>Fascinuje mě,jak je někdo užaslý nad tím,že půlka autového motoru točící do 6500 otáček má spodek lepší jak klasický motocyklový motor točící 10500.To je fakt divný.
To je tím, že integra má dvoujspojku a ten co mu to točí 10500 než najde řadičku, tak přejede odbočku a stráví hodinu na pumpě studováním mapy.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
assassin píše: a neni euro4 malo? k tomu bych deti nepoustel...
Třeba to splnuje s dobrým benzínem i více, co my víme?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
petrumr píše: Třeba to splnuje s dobrým benzínem i více, co my víme?
jj kdyz koupis nakej 100oktanovej tak to ma dokonalejsi spalovani
petrumr píše: To je tím, že integra má dvoujspojku a ten co mu to točí 10500 než najde řadičku, tak přejede odbočku a stráví hodinu na pumpě studováním mapy.
tohle ani nemuzes vymyslet, to musis mit z vlastni zkusenosti.... ty snad abys radeji jezdil MHD
Lustjape píše: t_freedom> Taky bych rád těch 5-7 věcí tvýho husto-kruto-přísnýho stroje, který jede přes 200km/h (jak jsem to videl ve tvem profilu - mimochodem 190km/h jede i NC750X).
Ohledně těch Motorkářů si svoje zaškatulkování strč za klobouk - všechny lidi co jezdí na 2kolech a potkávám je mimo město mám rád. Nejhorší jsou nabubřenci co si pořídí BMW nebo Ducati (nevadí že je to stará vražda) a stanou se z nich strašní machři, protože mají prémiové značky. A když k nám do 'party', co občas spolu vyjedeme, přibude člověk na NC, tak hlavní bude aby to měl v hlavě srovnaný - a vzhledem k tomu, že mu určitě nebude 20let, tak asi bude. Pamatuju časy, kdy jsme jezdili na strojích Jawa a Simson, a byli jsme strašní pašáci. Postupně přibývali Aprilie RS125 (což byl hit) a nikdo se nad nikoho nepovyšoval. Navíc když se před 3lety kamarád rozbil ('naštěstí' to až na pár modřin, naraženin a zlomenou ruku odnesla jen moto), tak nám pomohli až lidi v autě - možná 7-8 motorek jen kličkovalo mezi zbytky plastů a skoro si rozbili hubu jak si vykrucovali hlavu aby viděli co se stalo, a nikdo nepomohl. Možná že vyzrálý člověk na NC by zastavil, třebaže podle místních motorkářů není motorkář.
Klidně s nimu založím novou skupinu DVOUKOLÁCI. Takže tolik k těm motorkářům...
... nejhorší jsou lidi, co skočej někomu na profil a rychle si udělají obrázek...ty "vraždo"... zkus to prozkoumat víc...
A když už jsme u SSa... i tam bych našel minimálně stavitelný showa odpružení a brzdy, který by NCčko mohlo závidět (a to se bavíme o bajku kterej vyšel v 90'letech)
Gugo, Assassin > ... ok...tak začneme.
- pancéřovky v základu
- radiál pumpa
- radial brzdiče
- 320ky kotouče
- plně nastavitelnej podvozek (potažmo öhlins)
a bavíme se o "naháčích" ...to, že mne trumfnete zmrzlinou v litru za 4kila(který ty pancéře neměly často ještě ani v r.2010) neplatí hoši, jaký tedy naháči z Japonska tohle měly 2006
Naposledy editováno 06.07.2016 10:34:06
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
320mm kotouce mi prijdou ze jsou STD - spis se davaly mensi kvuli momentu setrvacnosti, protoze moderni brzdy to ubrzdi i na mensich...
radial pumpa a brzdice je jen marketing ... pozlatko...
pancerovky - OK, otazka je proc se nedavaji seriove....
plne nastavitelnej podvozek jsem zatim mel na vsech japoncich, jasne ruzny SV apod to nemaj, ale zase nemuzes srovnavat motorku co je nova pod 2kila s nejakou
vyssi radou monstera za dvakrat tolik, on Dark uz taky nebude tak naslaplej ne?
S ohlinsem to vidim jako s tima "radialama" - je to zlaty, je to dobry. zatim vsechny OEM ohlinsy ktere jsem mel otevrene vypadaly stejne jako beznej standard, takze navic jen zlata barva. I funkce pri mym stylu na bezne silnici uplne stejna jak ty obycejnejsi... treba u RSV sachs vs ohlins ... skoro lepsi ten sachs :)
ono v te dobe japonci nahace meli jen v kategorii rozpoctovek, takze se to blbe srovnava - kdyz duc mela v te dobe nahace co vznikl odstrojenim jejich nejvykonejsi motorky, to je to same jako kdybych chtel v 2001 srovnavat neco od duc v kategorii sportu se 160ps.....
ale kdyz zamhouris oci a vezmes jako nahace i polokapotovany TLS tak ho klidne s dobovym monsterem srovnavat muzes....
jo a 2006 uz byla FZ1? tu bych do srovnani taky pustil...
Naposledy editováno 06.07.2016 10:51:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
petrumr píše: To je tím, že integra má dvoujspojku a ten co mu to točí 10500 než najde řadičku, tak přejede odbočku a stráví hodinu na pumpě studováním mapy.
To bude spíš tím,že tenhle motor je "autovej",Nemá výkon,tak vše musí obstarat průběh krouťáku.A to je o celý kouzlo toho motoru.Kdyby ho nacpali do solidního opravdovýho enduro podvozku s normální vizáží a stáhli váho pod dva metráky pohotovostní,hodně by mě to zajímalo.V tomhle provedení je to jen velkej skůtr.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 35 | 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 20 | 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota |
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X | stafler | 0 | 5.7.2024 v 22:25 stafler |
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |