čistil jsem si karbce v ultrazvuku, dával nové těsnící sady no a dneska vyjedu z práce, natankuju 5litrů a tradá za město. Akorát že před koncem města škuby škub a při kontrole účtenky záhada vyřešena - natankoval jsem naftu. Blbej zvyk z auta :( Svíčky skoro nejetý. Sítko v nádrži čištěno minulou sezónu...
Otázka zní:
Stačí vypustit nádrž co to půjde (přes zaplou rezervu) -> odkalit karbce -> protočit motor s plným i zavřeným plynem -> nalít plnou nádrž, napustit karbce, odkalit karbce (zbytky v hadičkách) a pak znovu napustit karbce? Nebo musím zase jako kokot vyndat karbce ven a komplet čištění?
Jo a co svíčky přežijou to?
Díky
Občas shodit se stojanu,zase hodit na stojan,aby se pořádně pročváchla nádrž a tím pádem až dolů,sem tam přidat plyn-nebo ji projet...
Nestane se nic jen bude trochu hulit. Svíčky si myslím kdybys odmastil tak by to měli taky přežít.
Nafta je mastná,svíčka ji nezapálí,jenom se pěkně zalepí a zasere.
Naposledy editováno 06.07.2016 21:41:57
ZZbycho píše: Karbce odkaluješ kvuli vodě, a sračkám co je v benzinu. Nafta se normalně sloučí z benzinem (ropopochodne produkty, z čeho se to asi destyluje), ale snižuje oktanové číslo, tak jak ti ji zustane minimum a natankuješ benzin, tak po chvili ti to chytne. Klasika, netoč dele jak minutu (v poho dvě minuty)a pak nech aspoň tři minuty starter schladnout. Klidně i víc. Startér je drahý a uhřat ho při točeni není věda. Holt elektromotor z kotvou, co mo jenom chvilku točit.
Jsem normalně honil asi 3x na směsi 4 díly E95 ku 6 dílům naftu (bo sem měl toho kanister a zrovna po benzin na ředěni se mi nechtělo) honil sekačku na travu a furt sviňa jede. Dymila sice jak Sergej, co taha vagony z OKD a na start chtěla just bohatou směs, ale jak se zahřala hlava, tak fičela o sto šest. Ale fakt jsem na ni při prvnim startu postavil pravou nohu a levou rukou přikryl sáni (zdemontoval jsem na start filter, bo nimo sytič.) a zatahal pomalu, ale mocně.
Ale 350 s tou směsí jenom z kopca, ale jak se chytla tak z dymem fičela.
Moudrá slova :
Naposledy editováno 19.07.2016 07:34:43
Při tankování paliva do motocyklu v roztržitosti automaticky sáhnul po pistoli s naftou, jak už tak byl zvyklý z tankování svého auta se vznětovým motorem...
A buď neměl čas nebo se mu zdálo složitý vyčerpat nádrž se znehodnoceným palivem, tak to risknul a svůj experiment zdokumentoval a zveřejnil:
Tak hlavně motorkáři s dýzlovýma autama, dávejte na to pozor!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov [1, 2] Honda CBR 900RR Fireblade | Beranidlo | 32 | 28.8.2024 v 06:37 FJRPEPA |
Honda cbr 900 RR sc 28 servisní man... Honda CBR 900RR Fireblade | Ostravak1111 | 2 | 31.7.2024 v 15:21 Michal21 |
Servis Honda-Brno Honda CBR 900RR Fireblade | astet | 17 | 17.7.2024 v 00:09 Mazimenn |
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade | jdu900fire_blejt | 5 | 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt |
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade | Lapchik-54 | 5 | 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf |