kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Jak koukám na ty mašiny v lese, ta Nuda musí bejt zajímavá....
... to je zajímavá a borec na ní dělá jen samé blbiny = přes zimu servis na šavle za 20 .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Dorsoduro je spíše naháč než supermoto, krapet těžší, ale dle slov kamaráda a jak vidím jeho styl jízdy, tak i přes váhu si s ním hraje a jízdu si užívá. Pokud se jede trošku pila, tak hladové oko mu svítí i po 100 km (ale to se na motorce musí švihat) jinak v klidném a výletním tempu se dá dojet i do 200 km na nádrž. Nicméně tankujeme více méně stejně cca 140 km. A mě to osobně nevadí, jelikož se na benzínce protáhme a pokecáme. Po delší jízdě zhruba kolem 400 km za den ho stejně bolí prdel, tak jak mě
Podvozek hodnotí SUPER, brzdy po XTčku 660 chválí do nebes, takže SUPER a celkově s motorkou je velmi spokojený. Bez menšího problému nám stíhá (1198čce, velkému SFku a třeba taky RSVčku) někdy - tedy skoro pořád, mu nestíhám JÁ
Ale jak se dívu po fotkách, tak i FRENNKY po tom pokukoval
Někdy si říkám, jestli to nepřeháníme tu péči, ale na druhou stranu - dali jsme za to dost peněz a vážíme si toho, tak to chceme mít pěkné (a pak vás nasere takový ču*ák, který vám při přezouvání poškrábe ráfky )
Ono více o Dorsu by vám řekl kámoš, ale zde to čte, takže i on mě hned psal abych vám dal info Hold normální popis dokážeme dát, jelikož nejsme nějací TOP jezdci, kteří dokážů dostat motorku na limit ..... takže jede to dopředu, brzdí to a svítí to
Naposledy editováno 08.07.2016 12:23:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tomas_ píše: ... to je zajímavá a borec na ní dělá jen samé blbiny = přes zimu servis na šavle za 20 .
Za 20?! To kupoval nový ne? Je zohejbal či co?
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Na Dorsoduru jsem se svezl. A mně teda přišlo strašně těžký a do pomalých zatáček neobratný. Jízdně se mně více jevilo 750, ale i to bylo o dost těžší než třeba Hypermotard. Viděl bych hi spíš pro většího, tlustšího týpka Je to taky takovej macík
No tak v tom případě je to pro měěěě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Na Dorsoduru jsem se svezl. A mně teda přišlo strašně těžký a do pomalých zatáček neobratný. Jízdně se mně více jevilo 750, ale i to bylo o dost těžší než třeba Hypermotard. Viděl bych hi spíš pro většího, tlustšího týpka Je to taky takovej macík
no mam 195 a 110, takze motorka pro me akorat
tezky do pomalych zatacek?...s cim srovnavas, treba Tuono? .... ikdyz me tezky motorky nevadi, ted jsem zkousel co dovede FJR, no prekvapilo. Pry je efektni, kdyz pul zatacky za mnou litaji jiskry
Naposledy editováno 08.07.2016 15:56:12
Padak84 píše: Zdravím všechny. Mám takovej dotaz. Jak dobře zvládá vzduchem chlazený motor vysoké teploty kolem 40 stupňů. Pojedu za 14 dní na Sardinii. Počítám že tam bude pořádný vedro. Díky za info
... celkem dobře. Samo, když popojíždíš tak to hódně topí ale když jedeš tak OK . Užij si výlet.