Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
dewwil píše: Tak kluci, Amann už zase vrčí, byla to rychta to dát znovu do kupy po tom crashi, ale zadařilo se Po Crashi se musela vyměnit zadní kyvka, kterou prorazil Ohlins zvrchu, když mu praskla pístnice, dát tam Sachse i s přepáčkem, svody Arrow, které mimochodem pasuji na svody z předního i zadního válce od Akrapoviče, koncovky Arrow, zrepasovat předky Ohlins, dát komplet novej podsedlovej rám, natahat a pozapojovat elektriku, nejvíc mi dalo zabrat správně napinovat štekr do budíků, z kterýho se vytrhly dráty, natáhnout novou kostru od baterky na motor, vyměnit spínačku, jednotku Immo, nějaký dráty co se utrhly opravit, kola z eRka, přední kovaný OZ to nepřežilo (možná půjde srovnat a zadní jsem pro jednotnost motorky radši dal taky eRkový), pro jistotu se nechá srovnat i to zadní, když dostalo takovou šlehu, že prdnul Ohlins, no a pak nějaká kosmetický opravy, jako držáky bočních kapot, carbon spojlery na masku, celej držák masky atd.... Trochu mě pozlobil immobilizér, ale jen blbý kontakty Tak RSV Amannu zdar
Tak jste to nakonec přeprali? Gut
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
dewwil píše: Tak kluci, Amann už zase vrčí, byla to rychta to dát znovu do kupy po tom crashi, ale zadařilo se Po Crashi se musela vyměnit zadní kyvka, kterou prorazil Ohlins zvrchu, když mu praskla pístnice, dát tam Sachse i s přepáčkem, svody Arrow, které mimochodem pasuji na svody z předního i zadního válce od Akrapoviče, koncovky Arrow, zrepasovat předky Ohlins, dát komplet novej podsedlovej rám, natahat a pozapojovat elektriku, nejvíc mi dalo zabrat správně napinovat štekr do budíků, z kterýho se vytrhly dráty, natáhnout novou kostru od baterky na motor, vyměnit spínačku, jednotku Immo, nějaký dráty co se utrhly opravit, kola z eRka, přední kovaný OZ to nepřežilo (možná půjde srovnat a zadní jsem pro jednotnost motorky radši dal taky eRkový), pro jistotu se nechá srovnat i to zadní, když dostalo takovou šlehu, že prdnul Ohlins, no a pak nějaká kosmetický opravy, jako držáky bočních kapot, carbon spojlery na masku, celej držák masky atd.... Trochu mě pozlobil immobilizér, ale jen blbý kontakty Tak RSV Amannu zdar
Hele kdyz te tak ctu Nepostavis mi zase R6ku ? Motor a ram mam, cumak koupim, a nahradni kola se tu najdou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
dewwil píše: Kluci, jakej průměr pístku má origo radiála Brembo na RSV1000R, je na ní pouze 03A, takže vím hovno... Nebo jsem špatně koukal, hajzli Taliánský to tam nemůžou napsat tak, aby tomu dewwil rozuměl
Jestli myslíš pumpa, tak 18mm
Naposledy editováno 15.07.2016 23:29:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
dewwil píše: špageta> Díky moc Jenom mi nejde do hlavy, že mý osmipístky Spiegler S8B brzděj líp s Brembo pumpou 18 než s pumpou Braking 19... Ta 19.ctka má delší chod páky než ta 18.ctka a zdá se mi, že i brzdnej účinek je s Brembem vyšší... Zase v tom bude ta fyzika, kterou bytostně nesnáším
spíš v tom máš trochu bordel, co vím, tak BREMBO pumpu prům 18 nedělá... spíš máš prům.19x18 a ta 18ka značí to co píše WenCa.
Katalog BREMBO nabízí: 19x20, 19x18, 19x16 a tu stavitelnou verzi RSC 19x18/20...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
špageta píše: dakarista> No repase bude složitá, protože tam nejsou obyčejný O kroužky, ale hodně profilovaný gumičky se "stírátkama", něco jako mají gufera. A dokonce mi ten pístek připadá nerozebiratelnej - zalisovanej. Jak na tom nevidím žádný opotřebení, možná se tam jen za těch 11 let skřípnul nějakej bordel z brzdovky. Zkusím to dát zase dohromady, novou brzdovku a třeba to pomůže. Jinak ta prachovka, co jsem dojebal je stejná s KTM a Ducati a ty objednat jdou. Dík za snahu
Tak zdá se, vyřešeno Zřejmě přes roztrhanou prachovku vlítnul ke kroužku nějakej pikomikroskopickej bordýlek a začala prolínat brzdovka. Vyčištěno, dolito a odvzdušněno, nová prachovka koupená v KTM za 146káčé a zatím good.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 22 | 9.12.2024 v 23:59 marekvjatrak |
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |