Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.
Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25
jinak od těch úprav nečekej nějak extra zázraky,..dle mého názoru,...spíš to trošku změní průběh výkon ale jestli ti jde o nějaké poníky navíc,..chce to laděný výfuk,...ten sériovej je sice tišší ale má to samé restrikce a je to s tím prej hodně přidušené,...
Naposledy editováno 12.07.2016 17:43:30
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
K těm řídítkům, mám srovnání s kamarádovou WR250R a jeho seériovými řídítky, co spolu jezdíme (cca rok), tak on už má 2. řídítka a už jsou taky ohnuty. Já mám od předchozího majitele představce řídítek Accel, bezhrazdová řídítka Magura a můžu říct, že v porovnání s jeho řídítkama vydržely víc.
A poslední věc, z neděle mám kuriózní poruchu na mojí WR250R. Byli jsme jezdit a po jednom výjezdu jsem nahoře motorku vypnul, postavil na stojan a šel kámoše tahat nahoru. Když jsem se pak k motorce vrátil a zapnul klíček, tak se nic nestalo. Nezavrčelo čerpadlo, budíky se nerozsvítily. Tak jsme hledali závadu v elektrice a zjistili problém ve svazku vedoucím od budíků na pravé straně pod chladič. Hloubali jsme hlouběji, sundali chladič a našli jsme takovou převlečnou manžetu přes 4 konektory plnou hlíny. Kroucením s kabelama jsme zjistili, že problém je někde u techto konektorů. Vydloubal jsem hlínu našel uhnilej drát od fastonu napájející spínačku (2 nejsilnější dráty). Pochopitelně na tom nejhůř přístupnym konketoru. Závada nalezena, takže jsem upadlej drát přikroutil ke druhymu kabelu v tom konektoru, aby motorka jela, ale budíky i po vypnutí klíčku zůstaly zapnuty. S takto opravenou motorkou dojel domů.
V tom konektoru jsou fastony, ale nezvyklyho rozměru a sice 8mm. Běžnej rozměr je 6 a pak až 10mm. 8mm jsem teda nesehnal, takže jsem koupil 6mm včetně krytky a celej konektor vyměnil.
Takže ponaučení pro bahňáky, občas omrknout a vyčistit tyto konektory.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
jinak co se týče těch brzd tak za těchto okolností bych asi věřil tomu že ty desky už mají svoje za sebou,...jestli máš čistič brzd,..tak bych to zkusil prostříknout,...popřípadě ještě přitáhnout vůli, ale to jsi říkal že to je cajk,...dřív nebo později tě nový desky stejně neminou,..
celkem zajímavý problém s těmy konektory,..tipl bych ale že to bahno už tam muselo byt od předchozího majitele,...taky si říkám že aspon jednou za rok bych měl motorku rozdělat a překontrolovat a pročistit kabeláž,...
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
klubko - ty destičky máš už jednou nohou v hrobě
Naposledy editováno 15.07.2016 14:29:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Když to zjistí při pojistné události pojišťovna, bude postupovat podle jejich vnitřních předpisů.
Cenu sm ráfků očekávej klidně okolo 15000kč
Nevím, jak vás, ale mě na motorce kontrolovali naposled před 15 rokama, když jsem měl čerstvy papíry na fichlu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
jinak co se týče motard kol, tak v Yamaze to prej jen tak nepoprvrdí,..musíš udělat komplet přestavbu z R na X,..už jsme to tady probírali vícekrát,...v tomto má KTM, Husqvarna či Husaberg strašnou výhodu,...a jak říkal Klubko,..počítej ranu za ráfky + 5tis přední zadní pneu,...radši kup univerzální obutí na výlety po silnici,..a na podzim hodíš drapák zpět,...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Naposledy editováno 19.07.2016 17:32:38
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Kdyby někoho zajímali další fotky z montáže + nějaké info tak tady je odkaz na můj deník, který si vedu abych měl přehled.
http://www.motorkari...etail&ddid=61544
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
dle informací na US forech jsem zjistil že originál řidítka jsou široké 779.78mm, 96.52mm vysoké, 66.04mm zavření,...koupil jsem rozměrově podobné,..ale jsou očividně větší,..takže těžko říct podle čeho se orientovat,..dle mého odhadu jsem zvýšil řidítka o 4cm
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Dneska jsem nasadil destičky na přední brzdu, origo byly nissin a už tolik nebrzdili, tak jsem obědnal na zkoušku měkčí směs. Máte nějěký zkušenosti s životností a průběhem brždění ? Podle mě zatím fungujou dobře a nějakej razantní rozdíl nevidím. Cena je 200 kč , tak jsem na to zvědavej .
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Všechny ty doplňky na ochranu motorky co si na to věšíte (nebo chcete), tím motorce jen zvyšujete váhu a přitom aby to někdo z vás využil byste museli jezdit tratě jako Jarvis, Walker nebo Young. Tahle motorka vás do míst, kde by to bylo potřeba stejně nedostane. Radši běžte jezdit anebo cvičit vlastní tělo, než hledat doplňky. To, že budete potom sami v dobré kondici a motorku budete snadno ovládat a ne, že motorka bude ovládat vás, vám ušetří tohle hledání doplňků, ktery byste potřebovali na ochranu motorky a náklady na jejich nákup.
Význam podle mě má spoň nějakej kryt motoru (já mám jen 3mm hliníkovej plech uřezanej flexou) a hliníkovy blastery. Kdo nemá blastery, tak s sebou vozit náhradní páčky. Případně vyrobit odmotovávací držák celku RZ + zadní světlo + zadní blinkry na 4 šrouby s křídlovejma matkama, abyste tohle mohli nechat někde pod kopcem. Protože když to někde ve výjezdu zahodíte, tak právě tohle a řadička dostávají zabrat.
Joo, kdybyste někdo našli nebo znali něco, co udělat s řadičkou, aby se neohýbala, když motorku ve výjezdu položím na levou stranu a při snaze ji zvednou se ohne řadička, to by byla jiná
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 292, 293] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8772 | Dnes v 10:37 ZdendaZB |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 23 | 3.10.2024 v 21:39 stomas |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |