kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: v pripade ze corsaro toci o cca 20procent min resp. ma o 20procent delsi prevody....
trochu jsem to zjednodušil abych se vytáhnul před klukama Dovolil jsem si to kvůli podobnýmu výkonu.
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Skresa píše: Frennky> Rovnou vytvoř událost že Frennky si jede pro mašinu přidejte se .
Událost : Frennky si zítra jede pro mašinu a kolem oběda asi tak o jedné bude v Prostějově
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: trochu jsem to zjednodušil abych se vytáhnul před klukama Dovolil jsem si to kvůli podobnýmu výkonu.
jo jestli to ma podobnej vykon tak to bude nejspis jak rikas, stejnej vykon z 1200 bude znacit to ze je to v nizsich otackach = delsi prevody.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Frennky> Kolem jedné,hmm tak to budu někde v práci...
... škoda, taky budu muset být v práci.
Jen info, dnes a zítra na Moravě dosti chčije . Má se vyjasnit až v pátek . Asi tě Frennky na pátek nepřekecáme,co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Událost : Frennky si zítra jede pro mašinu a kolem oběda asi tak o jedné bude v Prostějově
Modrá MTS už sa ale prodala!
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Pregnantní ilustrace neboli modelový příklad:
Jedu na Corsaru na čtvrtý převodový stupeň v oblasti maximálního krouťáku (120Nm, 6500ot/min), tak si to valím 145 km/h a mám k dispozici cca 110 koní.
U S4rs v té samé rychlosti to znamená oblast ještě před vrcholem momentové křivky (cca 97Nm, 7000ot/min) a k dispozici je cca 95 koníků.
Na jiné kvalty to může být krapet jinak jedním i druhým směrem. Při normálním používání i středních otáček by Corsaro mělo mít navrch (S4RS jsem nejel). Pokud se bavíme o zrychlení 0-top, tak tam průběh už nehraje takovou roli točí se jen ve vršku. Tam pak pojedou asi +- stejně. Corsaro má benefit v objemu a krouťáku, S4RS je zase krapet lehčí a má přeci jen trošku lepší masku co se týče aerodynamiky.
Lazyfucker píše: Kurva lesli nezachcije tak bych se dojel mrknut na frantu a tu jeho novo hebelu. Z kama to beres? Z free mota?
Jj...přivezli jí dneska kluci z FreeMota.
e: teda jestli ještě nejsou pořád na cestě
Naposledy editováno 27.07.2016 22:28:09
Franco82 píše: Jinak k diskuzi S4RS vs Corsaro si myslím, že v origo a správném stavu bude působit Corsaro trochu brutálněji než S4RS. Převodovky mají obě motorky poskládaný jinak a je třeba se bavit o konkrétním kvaltu, protože ostatní na tom budou zase jinak. Ale pokud vezmu třeba čtyřku, tak na tu točí Monster cca jenom o 8 procent víc. Navíc krouťák Corsara je posazený mnohem níž.
Pregnantní ilustrace neboli modelový příklad:
Jedu na Corsaru na čtvrtý převodový stupeň v oblasti maximálního krouťáku (120Nm, 6500ot/min), tak si to valím 145 km/h a mám k dispozici cca 110 koní.
U S4rs v té samé rychlosti to znamená oblast ještě před vrcholem momentové křivky (cca 97Nm, 7000ot/min) a k dispozici je cca 95 koníků.
Na jiné kvalty to může být krapet jinak jedním i druhým směrem. Při normálním používání i středních otáček by Corsaro mělo mít navrch (S4RS jsem nejel). Pokud se bavíme o zrychlení 0-top, tak tam průběh už nehraje takovou roli točí se jen ve vršku. Tam pak pojedou asi +- stejně. Corsaro má benefit v objemu a krouťáku, S4RS je zase krapet lehčí a má přeci jen trošku lepší masku co se týče aerodynamiky.
jsem se podíval a vypadá to že corsaro má ještě kratší zpřevodování než s4rs, takže to asi bude trochu jinej pocit ...