ynzha píše: fockewulf> další varianta je, že se vyskytlo něco tvrdýho mezi zubama v převodovce. Úlomek, segerovka,... a už se to zase vytřepalo a zákeřně to čeká na svou další příležitost.
S přiznáním vlastní chyby opravdu nemám ve svých 47 letech problém, nebudu lhát sám sobě ..
jo, tak to už zbývá asi jenom kouzlo...prý "nebudu lhát sám sobě", bylo to něco tvrdého mezi zuby v převodovce ten se povedl
Naposledy editováno 02.08.2016 09:09:50
nevěřím,že by se to zakousla převodovka a pod. a pokud ano,bude to dělat bordel hned při další jízdě.
takže popros nějakého mechoše,nebo kolegu co už má fakt hodně najeto,natankuj mu plnou nádrž ať se na tvé motorce pořádně projede.pořád to bude levnější,než půlit motor..... a jak už jsem psal výše-nevěřím,že to způsobila motorka,na 90% je za tím jezdec.
neber to nějak osobně-chceme se dopátrat pravdy a odstranit nedůvěru k motorce...
takže radím důkladně to nech projet,taky zkoukni pneumatiky,jestli to nejsou nějaké x let staré enduro kostkové gumy a ještě sjeté na placku,stejně tak zkontrolovat tlumiče a vůle v podvozku,jestli je to tak jak to má být....
1 reakcí na tento příspěvek Příčina výplesku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku
Stejně jako někteří další přestávám chápat, co vlastně chce
3 reakcí na tento příspěvek Příčina výplesku
1 reakcí na tento příspěvek Příčina výplesku
catmanPV píše: málinko odbočím, abych eliminoval výplesk nebo závadu - jak s tím řazením dolů? S meziplynem/bez meziplynu , rychle/pomalu ...co je na stromku správně? Díky za radu...klidně se ve svých letech a kilometrech zeptám :)
to je fuk
MarcelTheRevenger píše: VÍM PROČ SE TI TO STALO, mám podobnou zkušenost. Je to proto, že ti není 47 ale 15, proháníš akorát fichtla a tohle se ti zdálo když tě mamka ráno vzbudila do školy. Přiznej se
valentinoruzova kolikatej je to uz tvuj nick ??? ..lae jo tentokrat na to jdes celkem pomalu takze BAN bude az za tyden co ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku
catmanPV píše: málinko odbočím, abych eliminoval výplesk nebo závadu - jak s tím řazením dolů? S meziplynem/bez meziplynu , rychle/pomalu ...co je na stromku správně? Díky za radu...klidně se ve svých letech a kilometrech zeptám :)
Je to jedno, težká motorka a malej motor to prostě neurve. Jedině ,když totálně přetočíš motor jinak no way
1 reakcí na tento příspěvek Příčina výplesku
Lidi si tady z tebe primárně prdel nedělají, zvažujou faktické možnosti, co by mohlo za tou tvou "tlamou" být... věnujou tomu čas a myšlenky...
A ty se ješitně bráníš, že chyba jistě na tvý straně nebyla... OK, tak to nech rozpůlit a vyglančit... jsou to tvoje krejcary...
Statisticky ale stejně bude v tomto tvém případě furt vycházet, že chyba byla v řidiči... než si to vezmeš jako další urážku tvé osoby, tak popřemýšlej, kolik a jakého druhu kritických situací jsi na Stromku za těch 2000 km už prodělal, zvládl a identifikoval co bylo příčinou... moc jich nebylo že?
O tom je ta statistika... Prostě se teprv učíš, tak si to přiznej...
soccer píše: inžo, co vlastně chceš???
chci se dopátrat toho, jak lze na Vstromovi 650 dosáhnout pouhým přeřazením (z 5 na 4 nebo ze 4 na 3) v rychlosti cca 50km/h okamžitého zablokování zadního kola. Tedy primární příčiny krizovky. Abych se podobné situaci příště vyhnul, potřebuji příčinu buďto odstranit (pokud je technického rázu) nebo vyloučit správným ovládáním (pokud je to vlastnost).
soccer píše: Lidi si tady z tebe primárně prdel nedělají, zvažujou faktické možnosti, co by mohlo za tou tvou "tlamou" být... věnujou tomu čas a myšlenky...
Za to jsem jim vděčný a děkuju. Těch pár keců o přesdržku přičítám tomu, že v každém vzorku jakékoli komunity lidí se prostě nutně vyskytne určité procento systémových čuráků a určité procento jedinců neschopných pochopit psaný text, to je prostě statistika.
soccer píše: A ty se ješitně bráníš, že chyba jistě na tvý straně nebyla... Statisticky ale stejně bude v tomto tvém případě furt vycházet, že chyba byla v řidiči... než si to vezmeš jako další urážku tvé osoby, tak popřemýšlej, kolik a jakého druhu kritických situací jsi na Stromku za těch 2000 km už prodělal, zvládl a identifikoval co bylo příčinou... moc jich nebylo že?
O tom je ta statistika... Prostě se teprv učíš, tak si to přiznej...
Ale hovno, viz první řádek - bráním se tomu přijmout myšlenku, že za daných podmínek by šlo dosáhnout zablokování kola pouhou chybnou obsluhou. Naopak jsem tady veřejně uznal, že vyústění té krizovky vyplesknutím jde zcela jistě za mou nezkušeností, o tom není pochyb a tvoje poslední věta je zbytečná, patrně jsi přehlédl že to přiznávám. Ale to jsou dvě různé věci, mě jde o zjištění PRIMÁRNÍ příčiny, tedy proč se to bloklo, nikoli SEKUNDÁRNÍ proč jsem to neustál..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku
BladeRider píše: Takže tobě zagumuje kolo hned to zahodíš ale hlavně že poznáš že to bylo něco tvrdýho mezi zuby. V tvojem věku bych už čekal trochu soudnosti. Cokoliv ti kdo napíše tak jseš si jistej že tak to nebylo a stále si jedeš tu svojí. Co si od tohohle vlákna teda slibuješ ? Hledáš někoho kdo ti řekne ty za nic nemůžeš zlá převodovka zlá?
Kde tvrdím že to zrovna tak bylo?? uvedl jsem to jen jako další možnost do výčtu možných příčin. BTW mám osobní zkušenost jak dokáže rozloupnutá půlka kuličky z ložiska mezi zuby kol v rozvodovce na fleku zastavit traktor. Jediná klika tehdy byla, že se to vykurvilo cestou do lesa s prázdným vlekem. Kdyby se totéž stalo cestou zpět, měli bychom s tchánem na zádech vyskládáno pět kubíků syrovýho buku a tyhle pičoviny s motorkou bych už tady patrně neřešil.
1 reakcí na tento příspěvek Příčina výplesku
Jinak když jsem byl mladej závodník tak se mi na FZR stalo že při uplne normální jízdě mi začla brzdit přední brzda....... a ztupnovalo se to na cca 5km uz se netočilo kolo. v zoufalstvi sem povolil nádobku na brzdovku a bylo poproblemu. tenkrat jsem udrzbu moc neresil hlavne ze to leti 200
Hele hlavně netrojči, nech si pro klid duše zkontrolovat vše co psali ostatní, tedy ložiska zadního kola, řetězovku včetně napnutí řetězu, utažení a stopu zadního kola, zadní brzdovej okruh...
Osobně si myslím, že (pokud má tvá motyka něco namotanýho) se jí z nějakýho důvodu chtělo chcípnout, do toho ještě tvý podřazování bez meziplynu, o spojce máš taky pochybnosti, klidně se mohlo zadní kolo na chvilku bloknout, jestli jsi jel pomalu, tím spíš...
Moc se mi nechce věřit tomu bordelu mezi zubama, podle mě by to ten motor pokousal jako nic. Když už, tak KO nějaké ložisko nebo zadření, ale pokud ta motorka nemá 100000 a víc km, tak nenajdeš takovýho nic...
Nikdo neomylnej není, mě se nedávno stalo, že jsem místo přepínače světel (krátké/dlouhé) nalevo zmáčknul na červenej chcípák napravo... a kuva divil jsem se sám sobě i po 30 letech ježdění...
PS: a hovnama šetři, kdyby se ti do vlákna nikdo neozval, věděl bys míň než teď...
2 reakcí na tento příspěvek Příčina výplesku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku
catmanPV píše: málinko odbočím, abych eliminoval výplesk nebo závadu - jak s tím řazením dolů? S meziplynem/bez meziplynu , rychle/pomalu ...co je na stromku správně? Díky za radu...klidně se ve svých letech a kilometrech zeptám :)
Řadit vždy rychle, není důvod to protahovat. Dolů rozhodně z meziplynem, pokud nejsi na brzdách, tak se to kolo porovná, ale je lepší se to naučit, ale vždy tam je dobré házet tu rychlost rychle a nedržet spojku několik sekund, jak to dělá hodně motorkářů.
selkie píše: Osobně se taky přikláním k tomu, že Ti to zdechlo a následně se díky tomu zablokovalo zadní kolo. Ty ses lek, hrábnul po předku a ten hajzl trpaslík Ti ukrad přední kolo....
Ještě bych přidal další možnou drobnost:
Jakmile se motorka zavrtěla (drobný smyk zadního kola), jsi si ve snaze vyrovnat rovnováhu přišlápl pedál zadní brzdy - aniž jsi si to uvědomil. Osobní zkušenost
Původně jsem to ani nechtěl psát, a tak jsem měl jen ty blbý kecy o psychice a o tom, jak nás naše vlastní smysly klamou.
Mám najeto cca 400x víc než ty a naučil jsem se, že ke svým "tutovým" pocitům musím přistupovat velice obezřetně a velice kriticky.....
PS.: A taky čím déle jezdím, tím víc mám dojem, že nic neumím. To myslím beze srandy.
Jezdi dál a řeš věci před sebou. Co se stalo je už pryč.....
Selkieho hajzlové trpaslíci s námi budou vždycky
Naposledy editováno 03.08.2016 23:28:28
1 reakcí na tento příspěvek Příčina výplesku
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki DL vstrom 650 X Kawasaki Ver... Suzuki DL 650 V-Strom | Bundik17 | 20 | 25.9.2024 v 08:47 hruso25 |
Problemy so startom Suzuki DL 650 V-Strom | IvanJJ | 6 | 19.9.2024 v 09:42 IvanJJ |
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 13 | 13.9.2024 v 13:58 _Michal |
Řetěz na V-Strom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | zahadnytajemny | 10 | 12.9.2024 v 17:17 karlos-transalp |
Snížení výkonu motorek Suzuki DL 650 V-Strom | Machy2001 | 2 | 4.9.2024 v 21:28 Martin1980 |