Dekuji
Z času na čas sa to niekde objaví ako sa s tým vyhrať...Ani pri zmene výfukov nie je vždy nutné hneď meniť trysky...záleží aj na tom aké máš sanie...
Ja mám napr. origo sanie,ale nejaký mamrd tam dal pred dvadsiatimi rokmi dvojpalcové drag pipes, čo sú hole rúry bez ničoho a hlavnú trysku mám len 175..Pritom niekto píše aj o 185 190 200
Skrutka volnobežnej zmesi sa nastaví tak aby to normálne išlo na volnobežné otáčky,( keď ju zakrúcaš, tak zmes ochudobňuješ o palivo) nemalo to nijaké detonácie a hlavne pri prechode po volnom pootočení plynom aby to nezačalo napr strielať do výfuku, resp.dlho páliť.Musí to mať proste taký slušný prirodzený zvuk.....nechaj to chvilu na volnobeh, potom pozri sviečky, a nie sú biele, tak nič neriskuješ, ak budú suché čierne tak je to bohatšie, čo ale nie je na škodu, pokial ti to normálne páli a nestriela...A potom sa s tým skús prejsť, drž to na konštantných otáčkach, znova pozri sviečky a keď ani potom nič tak by si to mal mať ok...Dôležité je aby to nebolo chudobné...redšej nech to je bohatšie...
Asi takto by som ti skúsil poradiť...
2 reakcí na tento příspěvek Cisteni a serizeni karburatoru dle typu vyfuku ?
Dalsi vec je to nechci mit moc hlasite abych neupozornoval na sebe a taky pro dlouhou jizdu potom te z toho boli hlava.. Je to darek sam sobe k narozeninam takze nechci si zkasit hned po delsi jizde naladu ze mi bude hucet v hlave :)
Kazdopadne dekuji za radu.
Jak moc si si istý,že tam máš karburátor? To neber prosím v zlom...
Takze to lepe tahne a dela mensi hluk po nastartovani. :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cisteni a serizeni karburatoru dle typu vyfuku ?
SammyCZ píše: No a to se upravuje kde na tom karburatoru ? protoze to ma i nejake elektronicke cidlo n.......
Je to map senzor, měří podtlak a ve spolupráci se snímačem polohy klikové hřídele se používá pro výpočet předstihu. Se s měsí to nemá nic společného. Používá se od roku 99 u karb. verzí motoru.
Samozřejmě u stříkaček je to omnoho složitejší, pomáhá vybírat mapu, ale o těch se teď nebavíme.
Naposledy editováno 21.08.2016 13:41:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cisteni a serizeni karburatoru dle typu vyfuku ?
To uz je ale koli tomu ze tam je twincam,nie? Chcem tym povedat,ze twincam karburatorove verzie uz tam tento snimac mali,ano?
2 reakcí na tento příspěvek Cisteni a serizeni karburatoru dle typu vyfuku ?
SammyCZ píše: Jo to mohu potvrdit je to ono, kazdopadne bz to nemelo mit vliv na serizeni toho karbce, co se mi stava ze kdyz nastartuji a je to studene, tak to prdi v karburatoru, bud je zasrany bordelem nebo je prisrana tryska, ale jak se zahreje behem 5 minut tak vsechno v pohode, nekdy to udela I behem jizdy ze to prdne ale to tak jednou max dvakrat. mel bych to nejak zkontrolovat a vycistit ?
Podíval bych se na filtr sání. Máš origo, nebo něco otevřený?
1 reakcí na tento příspěvek Cisteni a serizeni karburatoru dle typu vyfuku ?
1 reakcí na tento příspěvek Cisteni a serizeni karburatoru dle typu vyfuku ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cisteni a serizeni karburatoru dle typu vyfuku ?
1 reakcí na tento příspěvek Cisteni a serizeni karburatoru dle typu vyfuku ?
Zrejme je to celé kvôli K&N filtru, ak máš niekde odložený pôvodný, vyskúšaj ho dať naspäť, to by som spravil ako prvé. Ak nemáš, tak ak nepomôže vyčistenie karbcov, tak ďalší krok je synchronizácia a potom už len vymeniť trysky za bohatšie.
EDIT: to, že mašina krásně jede, si len ty myslíš, podľa mňa ti to jede na chudou směs, takže o krásnom chode nemôže byť veľmi reč.
Naposledy editováno 23.08.2016 13:14:25
2 reakcí na tento příspěvek Cisteni a serizeni karburatoru dle typu vyfuku ?
Jak se to dela abych obohatil smes ?
kilix píše: máš to chudobné a aj preto sa ti to dlho zohrieva. Určite nie je OK a ani pre motor zdravé 3-5min ho nechať na voľnobehu pred jazdou. Mne studený motor na plný sytič stačí cca 20-30sec a potom už pekne drží na polovičný sytič a môžem ísť.
Zrejme je to celé kvôli K&N filtru, ak máš niekde odložený pôvodný, vyskúšaj ho dať naspäť, to by som spravil ako prvé. Ak nemáš, tak ak nepomôže vyčistenie karbcov, tak ďalší krok je synchronizácia a potom už len vymeniť trysky za bohatšie.
EDIT: to, že mašina krásně jede, si len ty myslíš, podľa mňa ti to jede na chudou směs, takže o krásnom chode nemôže byť veľmi reč.
nebudu varit z vody, co je tomuhle konkretnimu stroji, ale obecne - chuda smes hori vyssi teplotou a motory co jedou na chudou smes maji spis tendenci se prehrivat. a taky obvykle strili do vyfuku a ne do sani.
SammyCZ píše: No divej, svicky nejsou bile ale krasne akorat, takze kdyby to bylo chude tak to prdi spis do vyfuku a ne v karburatoru. Kazdopadne to zkusim teda vycistit a zkusim to obohatit trosku.
Jak se to dela abych obohatil smes ?
hele nevim jestli sis vybral ten spravnej stroj na pokusy, ladeni motoru jsou leta sbirane zkusenosti, to nejde rict po internetu "zatoc timhle sroubkem o 2 otacky doleva a je to ok" ....
SammyCZ píše: No divej, svicky nejsou bile ale krasne akorat, takze kdyby to bylo chude tak to prdi spis do vyfuku a ne v karburatoru. Kazdopadne to zkusim teda vycistit a zkusim to obohatit trosku.
Jak se to dela abych obohatil smes ?
sory, s tým strieľaním do karburátora som to nejak prehliadol, asi mi vynecháva mozog.
a ten pôvodný vzduchový filter nemáš?
a so zmesou sa nebabri doma, to nedopadne dobre.
1 reakcí na tento příspěvek Cisteni a serizeni karburatoru dle typu vyfuku ?
Plazivec píše: V zásade bohatá směs střílí do výfuku a chudá do sání. Pokud je proti sériovému nastavení karburátoru použit otevřený lauf a sání, je potřeba směs obohatit, jelikož motorem provane víc vzduchu. Směs má být míchaná v poměru cca 15:1. U tohoto stroje je pravděpodobně směs chudá, páč to střílí do sání. Bohužel nějaké nastavení směsi v tomto případě není možné a bude zapotřebí použít větší hlavní trysky.
v zasade je to obvykle naopak... a stechiometricka smes je sice 14,7:1 jenze na tu motorky nejezdi, jelikoz motorka v podstate jen akceleruje a brzdi, ladi se bohatsi smes - nejvetsi vykon byva nekde kolem 13:1 ...
2 reakcí na tento příspěvek Cisteni a serizeni karburatoru dle typu vyfuku ?
Plazivec píše: Doporučuju přečíst .
no jen to nema u motorek moc vyznam, protoze to popisuje primarne automobilove karbce a auto a motorka kupodivu neni to same... ale ono tam stejne neni moc detailniho, takze jo, jako popis principu ok.
Plazivec píše: Doporučuju přečíst .
to si doporučil Assassinovi naštudovať základy práce karburátora?
Zakladateľ témy - daj aspoň origo filter, zbadáš že bude aspoň čiastočné zlepšenie.
Tiež by asi nebolo od veci ujasniť si dojmy a pojmy, v jednom príspevku je sviečka ako vápno, v druhom mi píšeš že sviečka je OK, nie je biela. Tak neviem potom. Potom mám tendenciu pochybovať aj o iných výrokoch tu.
Asi najlepšie bude dať to naladiť dakomu, kto sa tomu venuje profesionálne, lebo:
1) spraví to za 1/10 času než takto svojpomocne ty
2) spraví to 10x lepšie než ty v garážových podmienkach
3) môžeš kľudne spávať s pocitom že určite je to na 100%, čo pri samodomo garážovej úprave zmesi nikdy nedosiahneš
Podľa mňa to máš chudobné kvôli kombinácii otvorené sanie - otvorený výfuk - sériové naladenie, resp. zabordelované trysky v karbcoch
za to, že je to chudobné hovoria tieto veci podľa mňa -
a) strieľanie (ty tvrdíš že do sania, ale tak to byť nemusí)
b) nestabilný voľnobeh, zhasnutie motora po pridaní
c) neochota zohriať sa na sytiči
strieľanie do sania možno môžu spôsobiť aj divoké vplyvy otvoreného sania a výfuku, kde pri výplachu sa plyny správajú úplne inak než ako zamýšlal konštruktér motorky, nakoľko sú zmenené tlakové pomery. Tu sú moje znalosti ale slabé a to najmä preto, že pojmy ako zotrvačnosť prúdenia plynu a rezonancia sacieho/výfukového potrubia sú dosť komplexné a na hobby štúdium o motoroch (ako sa tomu venujem ja) je to priveľa.
Naposledy editováno 24.08.2016 10:32:37
1 reakcí na tento příspěvek Cisteni a serizeni karburatoru dle typu vyfuku ?
za to, že je to chudobné hovoria tieto veci podľa mňa -
a) strieľanie (ty tvrdíš že do sania, ale tak to byť nemusí)
b) nestabilný voľnobeh, zhasnutie motora po pridaní
c) neochota zohriať sa na sytiči
1. Motorka na volnobeh se nezahreje ani za 3 minuty
2. strili to v karburatoru, to znamena KARBURATORU ne do vyfuku
3. ted to zacalo strilet I do vyfuku, cili karburatoru a vyfuku.
4. dekuji za radu, neboj moje vyroky jsou dobre jenom ze pred jizdou jsem kontroloval svicky a byli dobre krasnucko opalene cerne ale suche,
5. po jizde kdyz mi to zhaslo tak jsem to kontroloval a svicky jsou bile jako vapno, tzn malo smesi :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sháním Harley Davidson XLH 883 Sportster | Haryk1990 | 1 | 2.8.2024 v 20:10 PSanec |
Sportster,problem s převodovkou Harley Davidson XLH 883 Sportster | neken | 6 | 10.7.2024 v 15:27 vilem_i_am |
Jakou Harley Davidson [1 ... 9, 10] Harley Davidson FLHS Electra Glide Sport, Harley Dav... | Mufiozo | 290 | 24.8.2023 v 14:17 -HAD- |
Vzduchem chlazený dvouválec Harley Davidson XLH 883 Sportster, Triumph Bonnevill... | Apo-Rider | 25 | 12.3.2023 v 19:22 puffybodie |
Spojka Sportster 1200 Harley Davidson XLH Sportster 1200 | psp123 | 3 | 23.2.2023 v 18:52 psp123 |