Číkus píše: Artepx> Ajo, zrcátko, toho jsem si nevšiml. To mu ten bezmozek na mašině určitě ukopl a díky tomu se vymlel, protože to neustál.
Jo a Felda není po celou dobu v záběru, mohlo tedy dojít k výměně řidičů. Taky se vlastně mohlo jednat o úplně jinou Feldu bez zrcátka.
Ale právně radit tomu řidiči Feldy by mi bylo proti srsti.
...no ty vole ... to smaž
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasata za volantem
Artepx píše: to jsem ráda, že v tom nejedu sama
Ja som bol v tom, že prsaté za volantom jazdia samé, len keď chcú1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasata za volantem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasata za volantem
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasata za volantem
BladeRider píše: SLEEPER> To je strašnej zlozvyk chtít s někym manipulovat po nehodě. Bych vás poslal do prdele hned jak by jste se přiblížili.
Jasně, daleko lepší je nechat ho ležet, hlavně nesundávat přilbu a už vůbec se nesnažit ho nějak zachraňovat..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasata za volantem
ynzha píše: Jasně, daleko lepší je nechat ho ležet, hlavně nesundávat přilbu a už vůbec se nesnažit ho nějak zachraňovat..
Postup je:
1) zamezit možnosti vzniku dalších závažných zranění či smrti
2) zastavit masivní krvácení
3) nahodit životní funkce
4) řeším cokoliv dalšího podle aktuální situace
Takže pokud evidentně dýchá a nestříká z něj krev a nedejbože komunikuje (což tady bylo), tak než se k něčemu odhodlám, snažím se vyptat, co bolí, co cítí, abych zjistil aktuální situaci a mohl aplikovat bod 4). Takže zachraňovat ano (ad 1-3), ale zbytečně hýbat se zachráněným ne.
ynzha píše: Jasně, daleko lepší je nechat ho ležet, hlavně nesundávat přilbu a už vůbec se nesnažit ho nějak zachraňovat..
Já měl to štěstí že kosti trčely ven takže to přirozeně ke mně lidi moc netáhlo ale ta představa že by se mnou někdo pohyboval mě teda celou dobu dost děsila. Dopřát člověku trochu klidu neškodí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasata za volantem
kle5002003 píše: SLEEPER> Pustil jsem si video několikrát a zdá se.mi,.jako by motorkář byl sice motorkou ve svém pruhu, ale částí těla v protisměru.
to by asi uz nebyl mezi zivejma. Kolo auto jede jednoznacne pres caru takze zrcatko tam muselo byt daleko vic.
kazdopadne ten motorkar tomu sel naproti protoze blizat hlavou vnitrni caru je vo hubu.
gugo píše: to by asi uz nebyl mezi zivejma. Kolo auto jede jednoznacne pres caru takze zrcatko tam muselo byt daleko vic.
kazdopadne ten motorkar tomu sel naproti protoze blizat hlavou vnitrni caru je vo hubu.
feldu neřeším, tam je to jasný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasata za volantem
kle5002003 píše:
Takže pokud evidentně dýchá a nestříká z něj krev a nedejbože komunikuje (což tady bylo), tak než se k něčemu odhodlám, snažím se vyptat, co bolí, co cítí, abych zjistil aktuální situaci a mohl aplikovat bod 4). Takže zachraňovat ano (ad 1-3), ale zbytečně hýbat se zachráněným ne.
OK, částečný souhlas. Ale pokud tam je pravděpodobnost kraniotraumatu tak hlava dost rychle oteče a pak je problém sundat přilbu, měla by jít dolů co nejdřív. A v přilbě se dost blbě rozeznávají a udržují základní životní funkce. I když komunikuje, je chyba od něj odejít. Ten stav se může dost rychle změnit a když borec odpadne a ještě si k tomu třeba v šoku ublinkne do průdušnice, můžeš mít z komunikujícího pacienta úplně zbytečně nebožtíka než se stihneš vrátit. Obecně a bohužel dost často se lidi bojí pomoci aby neublížili, ale nedá se ublížit víc, než ho nechat bez pomoci, pořád je pro něj lepší způsobit mu bolest ale nenenechat ho umřít.
Ale ok, pokud nepřetržitě komunikuje, je orientovanej, tak s ním zbytečně hejbat není nutno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasata za volantem
ynzha píše: OK, částečný souhlas. Ale pokud tam je pravděpodobnost kraniotraumatu tak hlava dost rychle oteče a pak je problém sundat přilbu, měla by jít dolů co nejdřív. A v přilbě se dost blbě rozeznávají a udržují základní životní funkce. I když komunikuje, je chyba od něj odejít. Ten stav se může dost rychle změnit a když borec odpadne a ještě si k tomu třeba v šoku ublinkne do průdušnice, můžeš mít z komunikujícího pacienta úplně zbytečně nebožtíka než se stihneš vrátit. Obecně a bohužel dost často se lidi bojí pomoci aby neublížili, ale nedá se ublížit víc, než ho nechat bez pomoci, pořád je pro něj lepší způsobit mu bolest ale nenenechat ho umřít.
Ale ok, pokud nepřetržitě komunikuje, je orientovanej, tak s ním zbytečně hejbat není nutno.
No ty wole koukám že jsem měl štěstí že si nejel zrovna kolem.
Naposledy editováno 18.08.2016 21:24:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasata za volantem
Naposledy editováno 18.08.2016 21:28:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasata za volantem
ynzha píše: Nějaký vruty, odřezky plechu a boschku vozím furt v autě, to bychom vyřešili na místě ;)
příhod tam i dřevěný kolik, mohl by se ti hodit1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasata za volantem
1 reakcí na tento příspěvek Prasata za volantem
Hlavní je že jsi v pořádku, ale PČR bych asi volala i tak....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasata za volantem
Niki-Lilith píše: No, nikdy jsem nad kamerou na moto ani moc neuvažovala, ale jak to tak čtu, asi si ji pořídím radši :D
Hlavní je že jsi v pořádku, ale PČR bych asi volala i tak....
To bych teda chtěl vidět co by na ten videozáznam kde je i stíhací jízda řekli.
4 reakcí na tento příspěvek Prasata za volantem
Stou dodávkou jak si dávál i telefon si tam měl místa hafo, tože sou ve vesnici lidi a dokonce i zvířata nebo sláma a dokonce i hovna ( asi tam ještě jezděj na koních ) neni nic neobviklého když jezdíš po pidi vesnicích kde žijou eště v minulém století. Ke konci videa píšeš blinkr debile ale s tou oktávkou blikal, no a na konec s tou plnou čárou tak jen na okraj když má plná čára mezery tak je to čára přerušovaná a ta tvoje myška ( k smíchu )
Takže asi máš pravdu, kuli debilům jako si ty vznikají nehody
Měl někdo vyskočit z auta tu kameru ti urvat a nacpat ti jí do análu ty jeden magore zakomplexovanej. Divíš se všemu jak debil a sám málem přejedeš chodce. Tim túrováním si to ale zabil nejvíc takovej vysavač místo motorky.
Toni píše: Jirka749> To že někdo kdo dělal autoškolou ve fabii a pak si pořídí 200koňovou plečku , kterou za měsíc rozstřelí. Není chyba auta,pravda... Problém je ten, že většiou jsou na trhu k sehnání (Cena/výkon) právě tyhle auta...
Takže pro mne stále platí. Vidím BMW, nebo Audi = jsem ve sřehu tečka
Hehe, to píšeš o mě? Autoškolu jsem dělal ve Fabii II, pak jsem měl Felicii (1.3 MPi, MotorExcel cca 98HP), teď mám VW Golf IV (1.9TDI, TDIfun 192PS 401Nm)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasata za volantem
5 reakcí na tento příspěvek Prasata za volantem
Naposledy editováno 21.08.2016 12:42:28