kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: assassin> 999 a HM jsou tedy hóóóódně širokej rozptyl ve výběru. To je jak vybírat, jestli pojedeš v létě na dovolenou k Jadranu,nebo na Island
A co je na tom divnyho?
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: Frennky> no Franto a jaký to je, zase jezdit na pořádný motorce? Už sis zvyk?
Na lepší si člověk zvyká rychle (i když to je to bez všech těch elektronickejch fičurin co máš ty). Ten posez a ty vlaštovky je přesně to co mi chybělo, když jsem prodal první. Ale snažím se...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: drippera> na pár fotek by byla určitě perfektní
No to si myslim! Rozhodně víc fotogeničtější než ta tvoje plastová škaredka..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Stev> Nic na tom není divnýho. Přijde dobrá nabídka a je rozhodnuto. Jen ten styl pak máš úplně jinej,než na té druhé motorce Kámoš si zvykal skoro rok
však to není problém že máš úplně jinej styl, ten nemáš danej někde ve hvězdách ...
Já taky nejezdím na enduru a myslím že by se mi to líbilo kdybych měl tu možnost.
JollyJoker píše: Stev> Nic na tom není divnýho. Přijde dobrá nabídka a je rozhodnuto. Jen ten styl pak máš úplně jinej,než na té druhé motorce Kámoš si zvykal skoro rok
Ten styl se moc nemění, jen na 999 bude asi všechno 2x rychlejší : ))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Při výrobě takovejch staveb se to ale dělá čistě z technologickýho hlediska. Takhle jenom nařežou kousky trubek a vařej to dohromady aby se trefili z místa A do B. Kdyby chtěli trubku ohnout, museli by dát přesný výkres nebo model a ta ohýbací mašina by vyplivla stejně prvních 5 ks na hovno a musely by se dělat korekce. Což pro jeden dva kusy není ekonomické.
Čistě profesně deformovaný pohled..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A je rozhodně mnohem hezčí než já! Takže i na fotkách se mnou je parádní
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Takže platí stále ta analogie s tobogánem, na kterým si sedřeš prdel na kost.
spajazacatecnik píše: assassin> Když tam nepřidáš materiál a jen to TiGem rozvaříš, tak to jednak bude vevnitř ostrý a jednak se to za chvíli rozpadne.
Takže platí stále ta analogie s tobogánem, na kterým si sedřeš prdel na kost.
Proudeni plynu ale neni jizda na skluzavce - casto hladke povrchy jsou z hoediska aerodynamiky horsi a delaji se tam ruzne "prekazky" pro prechod laminarniho do turbulentniho proudeni apod. Nerikam ze je tohle nutne lepsi reseni, spis jen rozporuju to ze je to urcite spatne
A ten svod bude mit tloustku do 1mm - rozvareny tigem pochybuju ze bude provarenejch par desetin a pak zub. Videl jsem par takhke varenejch svodu/sani a bylo to provareny durch. Hladky jako detska prdylka to nebylo, ale nejaky diry apod taky ne...
https://instagram.com/p/BDokY-QApyk/
Naposledy editováno 31.08.2016 12:28:27
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: dewwil> Nechci být za každou cenu oportunista, ale takhle svařovaný trubky jsou ze strojařského hlediska mnohem nevýhodnější než správně ohlá trubka. Je to těžší a plynům to klade větší odpor. Představ si jak jedeš prdelí po takhle udělaným tobogánu. Měl bys jí na cucky.
Při výrobě takovejch staveb se to ale dělá čistě z technologickýho hlediska. Takhle jenom nařežou kousky trubek a vařej to dohromady aby se trefili z místa A do B. Kdyby chtěli trubku ohnout, museli by dát přesný výkres nebo model a ta ohýbací mašina by vyplivla stejně prvních 5 ks na hovno a musely by se dělat korekce. Což pro jeden dva kusy není ekonomické.
Čistě profesně deformovaný pohled..
Jasný, z hlediska průchodu plynů je ideální asi čistá trubka bez svárů, ale nic to nemění na tom, že tohle je lahodnější pro oko
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Stev> Tak jsem to nemyslel. Někdo rád vlaštovky,někdo rád hrazdu - někdo rád enduro posez,někdo rád leží na nádrži. Někomu jde všechno a někdo chce jen jeden styl. 999 je pecka a moc mě bavilo, jak to bylo všude rychle a jak to pode mnou předlo, ale na silnici to bylo zbytečný, na okruhu bych si to užil více. HM je divočák. Když sednu,motorku nevidím (prej je na mně malá) a jedeš s mírně zhrbeným stylem do zatáčky,přední kolo skoro pod sebou ta odezva motorky je okamžitá. HM ti pořád naznačuje,že chce zvednout předního kolo.... je to rošťák
No ja HM zkousel a neprislo mi to nejak zasdne jiny nezncokoliv jineho. Rozhodne ne tak abych za to vytopil takovej balik. V provozu uz se asi nesvezu na nicem, tu 999 spis jen tak z rozmaru...