kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: 4-5 jo. Ono se neda rict, ze by to cukalo, nebo tak neco. V tom nevidim problem, to jen ze by me hned lákalo to doladit k dokonalosti...jeste porad nad tim premyslim...a nevim :)
Tak jestli je stred otacek ok tak si myslim ze zachazis zbytecne do extremu. Hlavne ze to jezdi
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Pak už vám plynulá a bez cukání bude připadat i první jízda v autoškole
Hele assassine ser jim na ty SPčka a 999 a přijeď si pro tu mojí mrdku (teda pořádnou mašinu)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše: Doporučil bych se svézt na mém Corsaru s otevřenýma termixama a racing jednotkou.
Pak už vám plynulá a bez cukání bude připadat i první jízda v autoškole
Hele assassine ser jim na ty SPčka a 999 a přijeď si pro tu mojí mrdku (teda pořádnou mašinu)
hele trosku mi rozum brani v nakupu dalsi mrdky, tak zkousim jednu lecebnou kuru - v nedeli zkusim prehodit ten motor, kdyz to nedam tak mi nic jineho nezbyde :)
assassin píše: hele trosku mi rozum brani v nakupu dalsi mrdky, tak zkousim jednu lecebnou kuru - v nedeli zkusim prehodit ten motor, kdyz to nedam tak mi nic jineho nezbyde :)
Tak snad se zadari a motorka bude se vsema kapalinama fungovat jak ma :)
Pak je to vyladění podtlaků a nastavení TPS.
Zbytek možná ruka. Chce to cit.
Cukání se taky projevuje zejména bez zátěže. ... kdy se navzájem tluče lehká klika a vůle za ní...spojka, řetěz atd. Tedy když po městě jedeš způsobem že lehce přidáváš a zavíráš plyn...taky je to lepší.
Natočím vám video jak jezdí poladěná TS na 2-3trpm po městě
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Škoda, že nejsi z Prahy, nemám tu s kým trénovat.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: Kurva zase mi to hapruje...strili, zvuk blizko volnobehu takovej prdackej jako dirka ve vyfuku...na to ze ma byt hpm blbuvzdorny tak me zacina srat :)
zkontorluj přiruby vejfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: DoktorARO> Už jsi se naučil po zadním? : )
Škoda, že nejsi z Prahy, nemám tu s kým trénovat.
tak mi porad nakou motorku :)
Já se rychlosti bojím, takže pro mě 99% podvozkově použitelných naháčů padá a ve výběru mi zůstal jen HM nebo malý Rkový Duke. Takže vlastně žádná pořádná motorka : ) HM je super, ale za dvě sezóny nemám najeto ani 1 500 km a tak trochu přemýšlím, jestli to pro mě není zbytečné, ale zase nechci takového krasavce pouštět, protože už koupit nepůjde. Navíc co jsem koupil tu 250ku jsem z ní úplně nadšený a na HM jsem jel asi jednou, což má i pozitivní dopad, protože když na to sednu z té malé chrchly, tak si myslím, že to má raketový pohon a vepředu jsou magnetické brzdy : )
Škoda, že jsi nešel do toho 2T endura na motardech, na tom bych se chtěl svézt.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
To je ve zkratce všechno co bych dneska dělal s vtr Nejdůležitější je podvozek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: ty kokso, ten tlumič je skoro za půlku tý motorky
EE: a z brejlema celá
Naposledy editováno 02.09.2016 12:48:11
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jeste je varianta ze se po sezóně objeví nejaka 200...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše: Doporučil bych se svézt na mém Corsaru s otevřenýma termixama a racing jednotkou.
Pak už vám plynulá a bez cukání bude připadat i první jízda v autoškole
Hele assassine ser jim na ty SPčka a 999 a přijeď si pro tu mojí mrdku (teda pořádnou mašinu)
Kdy se můžu stavit?
(P.S.: máš to pojištěný proti zvěři? )
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: assassin> Tak jestli do toho půjdeš (A HLAVNĚ NA TOM BUDEŠ I JEZDIT), tak prodám HM a koupím zase něco ostrýho (asi bez TP).
Hmm vostrý endůro jsem vždycky chtěl ale jezdit sám mě neba. Kupte něco a já se pak taky nechám zlomit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Krom toho ty asi teď budeš mít jinou motorku pro radost, kam nasměruješ veškeré své penězovody...
Blbost to asi není ale mít silnici, enduro, motarda a bůh ví co ještě, když nemám čas jezdit ani na jednom je pro mě pitomost. Tak jsem to myslel.
Mít doma něco, na co nemám čas ale už to spíš roste na hodnotě je jedna věc, ale mít doma "běžný" motorky aby se ně jen prášilo je zbytečný plýtvání potenciálem peněz
Mýslíš že budu, víš něco co já ne?