kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: assassin> Tak jestli do toho půjdeš (A HLAVNĚ NA TOM BUDEŠ I JEZDIT), tak prodám HM a koupím zase něco ostrýho (asi bez TP).
No s tim jezdenim je to horsi, neni cas a enduro chce trénink :) videl bych to Praha + maly kola + semtam velky a mx trat, ja se potrebuju naucit základy, zjistil jsem z v terénu jsem uplne marnej, zataceni atd
Jindřej píše: PetrS> Mě by taky lákalo mít motarda i enduro ale oboje mít je blbost a je otázka, jestli je lepší dělat z motarda občas enduro nebo naopak.
Globalne je to blbost, realne je lepsi z E delat SM, protoze jet na SM naladene motorce Enduro je tak vo zivot
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: No s tim jezdenim je to horsi, neni cas a enduro chce trénink :) videl bych to Praha + maly kola + semtam velky a mx trat, ja se potrebuju naucit základy, zjistil jsem z v terénu jsem uplne marnej, zataceni atd
Nemáte lepší jít se projet na kole? Kdyžtak jedno Petrovi půjčíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: assassin> Tak si udělej čas na podzim, skočíme do KTM, půjčíme dvě endura (já možná Freeride) a půjdeme se svézt. Chci si ho půjčit už asi tři roky, ale nikdo se mnou nechce a v jednom je to nuda.
Muzem, mam taky moznost si od kolegy pujcit mx nebo trialku, ja zjistil, ze v lese je to pro me utrpení kdyz neumim základy na mx, takze kdyz uz se prinutim tak jdu na mx.
Kolo muzem dat taky, mam ted v Horo dve..btw ten typka co se tam rozlamal jsem potkal a melo to jeste pokracovani, druhej den křeče tak do nemocnice, uvolnil se mu tim padem ledvinovej kamen či co a mel ledvinovou koliku :)
Jsem si nikdy nemyslel, ze nebudu vedet jakou si mam koupit motorku, kdyz uz jsem na ni nasetril :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ja myslel, ze bychom pujcili treba u Shivy nejake endura a sjeli nekam pojezdit, treba by jel i Jindrej a nekdo dalsi : )
To byl dobrej typek, ja cumel jak pero z gauce, kdyz letel drzkou do tech korenu : ))
Jj, kdyz byl clovek bez penez, mel asi 20 motorek, co chtel. Ted kdyz ma aspon par drobnych, tak si nemuze vybrat. Presne to ted resim s autem a je to neuveritelne, ale v dnesni dobe se skoro nedela auto, co bych chtel nebo na nej zase nemam : )
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Btw. pojedes s nami taky na endura?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
lubbek píše: Chlapci, čo poviete na toto ? http://www.motorkar...1020061.html [/quote]
No že se posral...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: nebo moto na silnici
Naposledy editováno 02.09.2016 21:42:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak na tu nasi vyjizdku neni nic potreba, padat urcite nikdo nehodla.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ad auto, proc dvojspojku? Ono to neni takovej pruser kdyz tocis novy auta, ale...
Mazda3 ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: kdyz nechcete na enduru padat tak bych teda mozna jel, dejte kdyztak vedet a uvidim jestli se mi to sejde.
Naposledy editováno 02.09.2016 22:22:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Protoze jsem se s tim svezl (v nove A3) a musim to mit : ) Mel jsem to pujceny na den a je to (aspon pro me) dokonala prevodovka. Navic se to libilo i zene, tak snad aspon zacne vic ridit. Mazdy nejsou spatne, ale 3ka je mala. Mame spunta, takze jedine kombi (i kvuli kolu a moto) a idealne turbobenzin. Min tyden jsem prisel s 750i (E65), ale to me zena rychle hnala : ))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Dsg jsem mel a taky to neni uplne bez chyby.
Tak jeste zkousej..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
J, slysel jsem na DSG hodne stiznosti, ale tohle bylo DQ200 2015 a radilo to naprosto bez chyby. Nejvic me na tom bavily rozjezdy : )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
lubbek píše: t_freedom> Nerozumiem....
No tobě přijde 200tCZK za standardního monstera S4R ...bez vohlinse a carbonu vpoho? Píše vejfuky, K&N a mapa....má jen koncovky...kat. tam furt je ...žádná velká změna.
Mašina nevypadá zle...ale cenovka je mimo.... za kolik bys koupil moje S 4RS když ti ho stočim na 25000km ?
Naposledy editováno 03.09.2016 09:20:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: Petta> Kdyz Peugeot k tomu nedava zadny pouzitelny benzinovy motor a mne ty automaty s hydromeninec moc nesedi. Jediny co se mi libi je v Mazde 6 s tim 2.5l, ale tam uz je to zase 900k Kc.
J, slysel jsem na DSG hodne stiznosti, ale tohle bylo DQ200 2015 a radilo to naprosto bez chyby. Nejvic me na tom bavily rozjezdy : )
Jojo, motory tam nejsou, to je pravda.
Ale moji zene ta 1.2 96 kw staci vic nez dost.
Ale taky to stalo raketu, cenikovka 660 tis.
Par procent jsem dostal, ale i tak za 1.2.
Ale naftu jsem nechtel a automat jo, tak nebyla jina volba..
Ale s tou prevodovkou jsem fakt spokojenej.
Pak jedine ten naftovej 2.0, ale naftu myslim nechces, ne? Ted mam novyho Golfa v manualu a i kdyz prevodovka super, tak mi ten automat fakt chybi..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ty ceny jsou masakr, ať dělám co dělám, vždycky se zastavím tak na 800k Kč a to se mi za auto opravdu dávat nechce. Sice bych z toho taky něco dostal dolu, ale i tak.
Naftu nechci. I když to je daily car, tak mě ty naftové motory hrozně nebaví, duní to, zvuk to má divnej, klepe se to, malé použitelné spektrum otáček, prostě ty motory nejsou pro mě a navíc s tím jezdím každý den po Praze do práce, takže bohužel.
Tomu rozumím. Já byl vždy odpůrce automatů a ty starý hydroměniče mi vůbec neseděli. Z toho DSG jsem byl ale unešenej a vlastně to byl i důvod, proč jsem začal řešit nové auto.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Mě třeba zvuk dieselovejch šesti a pěti válců vůbec neuráží