kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 06.09.2016 16:21:26
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A úplně cejtim, jak mi rostou svaly!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak jsem tedy dojel první moto hodinu kvůli zítřejším u servisu. Nakonec na tom jezdil i můj mladej. Je to na louce úplně v pohodě. Když jsme jeli výjezd v lese, tak se to dole fakt jen zapne a vono to jede.
Je to prdel.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Maximálně dva.
spajazacatecnik> Tak ještě 19 motohodin a výměna oleje, filtru a já většinou měnil i zadní gumu , ale pak jsem za to občas pořádně zatáhnul a ta mrcha mě to solidně vynahradila.
Naposledy editováno 06.09.2016 23:42:17
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
ALE. Se zvyšující se náročností, roste tlak i na hardware. Proto např.na Erzbergu na prvních 50ti místech nenajdeš ani jeden čtyřtakt. Tam je těžká i ta 350.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Mambo: Na louce je jedno, na čem jedeš. Taky platí, že pilot zajede i dveřích od stodoly.
ALE. Se zvyšující se náročností, roste tlak i na hardware. Proto např.na Erzbergu na prvních 50ti místech nenajdeš ani jeden čtyřtakt. Tam je těžká i ta 350.
Ono tam nebude ani moc Bet :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Dakar rok na to
Zatím mě stačí jezdit po louce. V sobotu dáme mega lom v Německu. Pisecek uz je trochu těžší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 07.09.2016 08:10:50
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Dotaz k věci. Pokud jsem na S4R vyměnil koncovky, je potřeba nahrát mapu měnit CDI nebo něco podobného?
Díky za fundovanou odpověď.
Edit: Kat zůstal.
Naposledy editováno 07.09.2016 08:40:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kazdopadne Termixovy koncovky se s jednotkou dodávaly
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: cibus> Za chvíli je tu Freedom a on ti to popise
No čoveče jestli on teď nemusí víc makat když si šéfík koupil bláťáka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: No čoveče jestli on teď nemusí víc makat když si šéfík koupil bláťáka
Cibus> pokud koncovky ...ještě to jde i bez... nic moc velkej rozdíl to není.
Přehrát se dá dnes už jednoduše - kontaktuj Mamba..
Pokud půjdeš do vyhození katu, budeš muset dost ladit. Přehrát mapu, poladit TPS (sensor klapek) a vzduch