Stala se mi nemilá věc, že mi to špatně dobíjelo. Už jsem se chystal, že uvalím 3 tyčky za altík nebo regulátor, ale při rozborce jsem našel úplně vypečenej konektor mezi altíkem a regulátorem (viz. foto). Zatím jsem opravu vyřešil tak, že jsem konektory ustřihl a na hulváta je spojil na volno a zaizoloval páskou. Krásně to dobijí, ale samozřejmě to tak zůstat nemůže. Dostala se ke mě informace, že prej to spousta lidí řeší nějakýma VN keramickýma spojkama, ale google toho vyplivne milion a nějak nemůžu identifikovat, který to jsou. Nemá někdo bližší info (nejlíp link) o který jde? Nebo nemá někdo nějakou alternativní radu jak to spojit aby to bylo nesmrtelný?
Předem díky za každý info
Člověk to stejně často nerozebírá a střihnout to jde vždy....
Pokud doma nemáš fastoný tak bych se vůbec nebál "čokolády". Vodiče smotat do jednoho svazku(kroucený spoj) a šup do čokolády. Přitáhnout s rozumem ať nepoškodíš drátky a prohřát cínem, nakonec do smržťovací bužírky..
Jestli na to bude vidět a má to vypadat pěkně tak superseal dělá hezké a vodě odolné konektory... Měl jsem je jen v autě na čínských xenonech a tam fungovaly...
dal jsem novy konektory a misto, kde prechazi drat ve faston omotal el. paskou.
Ale slabinu vidim v te plastove kleci. Podezrivam ji, ze casem ztrati izolacni schopnost a zacne to mezi fastonama pekne jiskrit
1 reakcí na tento příspěvek Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?
wáca píše: bez konektoru a napájet natvrdo ! a pokud bude dobíjet míň tak regl přímo na baterku.
pajeni v auto moto si muze dovolit nekdo kdo to umi., alespon to nam dycky rikali ve skole, ze pajeni v automoto se dela jinak. Teorie je takova ze ten cin by mel na dratech ubyvat pozvolna jinak se to uklepe. Nevim kolik lidi o sobe muze rict, ze to umi ja ne.
Kdyz menim konektory na moto, tak jedine kryplovat fastony. Obvykle ty hodne namahany cesty zdvojuju, ze je tam dvojnasobnej pocet konektoru.
Jikan kdyz vidim ten kontakt, tak bych se dost divil kdyby tam nebyl problem i stou kostrici svorkou. Pod timhle plastem co je na foto je kabelovej svazek, nekde na nem nahmatas kvadr co ma 3x1 cm (mozna mensi) , rizni to omotani a uvidis oranzovou svorkovnici do ktery jde hafo zelenejch dratu. Otevri ji ze strany kde nejsou draty a vyndej ty propojky a ocisti je. Budou dost zahnojeny. Tohle soudruzi moc nedomysleli.
1 reakcí na tento příspěvek Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?
gugo: když jsem byl u toho, tak jsem ověřil všechny dráty co vedou od regulátoru a jen tenhle je hnusnej, ale zkusím najít jestli je tam něco co popisuješ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?
VITEK_M píše: Ferda22> Udělej to pořádně a pořádně to přiletuj. použij pořádnou letovací pastu a pořádnou páječku a kvalitní olovnatý cín. vyser se na konektory na to abys to udělal pořádně konektorama potřebuješ krimpovací kleště se kterýma ještě musíš umět dělat....
poradna pajecka 1500. Kc umet pajet - nejaka praxe
krymplovaci kleste 650 Kc , par nepovedenych spoju v radu korun.
1 reakcí na tento příspěvek Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?
Na motroku fakt patri jen a jen zakrimplovanej faston!
.
Lisuji se. Tyhle malé jsem kupoval na DX.com za pár drobných
2 reakcí na tento příspěvek Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?
1 reakcí na tento příspěvek Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?
Martin.z.brna píše: si děláte prdel, takovejch lidí radí pájet..
Nevím, ale dělám to xx let a ještě reklamačka nebyla. Ve startéru, alternátoru a všude mám pájené spoje.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?
petrumr píše: Nevím, ale dělám to xx let a ještě reklamačka nebyla. Ve startéru, alternátoru a všude mám pájené spoje.
Popravde receno pokud se jedna o kabel a ne o soucastku primo na motoru nebo ramu na kterou se prenaseji vibrace tak pajim taky a nikdy se nic neuklepalo.
Originalni konektory na silovych kabelech (baterka, starter...) sou taky zalisovany a propajeny uz z fabriky.
Ale jak bylo receno spravna cesta je fastony nakrimpovat. Mistni technologie krymplovani je mi bohuzel neznama
Black píše: Popravde receno pokud se jedna o kabel a ne o soucastku primo na motoru nebo ramu na kterou se prenaseji vibrace tak pajim taky a nikdy se nic neuklepalo.
Originalni konektory na silovych kabelech (baterka, starter...) sou taky zalisovany a propajeny uz z fabriky.
Ale jak bylo receno spravna cesta je fastony nakrimpovat. Mistni technologie krymplovani je mi bohuzel neznama
1 reakcí na tento příspěvek Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hledám svou starou VFR800 SPZ 5T4565 Honda VFR 800 | motokuba | 5 | 1.9.2024 v 17:13 Gahan37 |
Honda vfr800 vtec Honda VFR 800 | wer954 | 4 | 21.8.2024 v 10:47 Gapyra |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |