Naposledy editováno 23.09.2016 20:43:30
1 reakcí na tento příspěvek Pneu Metzeler
Dunlop - tvrdá guma ale dá se na to zvyknout ale hlavně se její vlastnosti s teplotou téměř nemění
Brigstone - nedobrovolně zvolena po defektu v Rakousku, ale zjistil jsem že je to vynikající guma, právě sjíždím druhou sadu.
(Dunlopy jsem sjel celkem pět sad, Metzelery jedna sada a už nikdy)
1 reakcí na tento příspěvek Pneu Metzeler
To emanek27: dobré jsou všechny černé a kulaté
To PetrXX: ano, ve tvém rozměru při nízkém profilu je to zcela jiná kapitola
To Rolff: Rudo, podle mě je to jednoznačně zmetek. Předci není možný, aby se takhle rozpadal běhoun na kusy! I kdyby jsi jezdil na podhuštěný gumě, byla by blbě sjetá, ale rozhodně furt musí držet pohromadě! Mě se zas před léty u Metzeleru zbortily bočnice. A už nikdy!
Třeba Dunlopky 404 jsou naprosto měkké, parádně drží na suchu i na mokru i za chladna, ale platí se za to životností v řádu pár tisíc km. Naopak jsem jezdil Bridgestonky Exedra (číslo si teď nevzpomenu) ze který by se daly řezat hokejové puky, jak byly tvrdé, Sice vůbec neubývaly, ale klouzaly i na suchu. Je to jako bych řekl, že Škodovka je malé auto protože jsem seděl jen ve Fabii a Audi velké, protože jsem jel jen v A8.
Jinak můj názor je, že ME880 má chybu v designu drážek, kvůli které má tendenci dělat hrby v těch špičkách. Novější ME888 už má ty klikatice přerušené, aby tohle nevznikalo. Samozřejmě, ten odtržený běhoun je jasná závada. Jenže pneu mají i rychlostní a váhový index, byl dodržený? A huštění by se mělo dělat podle doporučení výrobce pneumatik, ne moto. To jsem zjistil právě u té Exedry - motorka nechtěla zatáčet, dokud jsem se v tabulkách od Bridgestone nedočetl, že bych ji měl foukat o půl baru víc než udává Yamaha. Po přifoukání se to prudce zlepšilo.
edit: Mašer: Než jsem to dopsal a odeslal, tak jsi mě předběhl a víceméně napsal totéž
Naposledy editováno 24.09.2016 21:03:12
Napriklad jsem ted s ulevou shodil Michelin PilotRoad2 (na me jezdeni guma uplne na prd), na druhou stranu si PilotRoad4 hodne lidi chvali.
Metzy jsem mel 240 vzadu a 160 vepredu (bohuzel typ uz nevim), a velka spokojenost jak s najezdem, tak s tim jak skvele ten ingot dokazaly drzet na asfaltu.
A ted ty M7 mi delaji ohromnou radost, fakt drzi naramne a to docela prasim plnej/zadnej. Udajne by mely skvele zvladat i chladnejsi pocasi, tak uvidim.
1 reakcí na tento příspěvek Pneu Metzeler
třeba na Dunlopy tady nikdo nenadává
-HAD- píše: Typy těch pneu už dnes nevím, ale Brigstouny mohu napsat, až to v garáži opíšu Jo, souhlas, že to nejde dělit podle výrobce. Ale přeci jenom to o něčem vypovídá,
třeba na Dunlopy tady nikdo nenadává
Ahoj HAD - e. Na Dunlopy já taky nenadávám, ale na motorku už mi nesmí. Měl jsem obuty K 555, sice držely se asfaltu jako přilepené, ale je to takové blátíčko, pravý opak toho, co píšeš (psal jsi tvrdé). Vydržely nájezd cca 12.500 km a byly po smrti. Teď tam mám AVON Cobra, najeto zatím cca 11.500 km a v naprosté pohodě. Hodně na nich ještě odjedu. Kamarád, který ji má na XVS 1300 A obutu na zadním kole, má na ní najeto přes 32.000 km při plném zatížení (jízdy ve dvou, vždy s plnou batožinou). Takže za mne.....AVON COBRA a nejspíše bude i přístě.
1 reakcí na tento příspěvek Pneu Metzeler
Dobrý den,
k Vámi zaslané reklamaci pneu METZELER ME880 Marathon WW 150/80B16 71.H DOT XE43E2595112 uvádíme:
při kontrole pneumatiky bylo zjištěno, že vnitřní strana pneu je tzv. nakřížkovaná. K tomuto jevu dochází při jízdě se sníženým tlakem, kdy pravidelný průhyb pneu z vnitřní strany pneu pod dezénovými drážkami vytvoří tmavé čáry, které kopírují dezén, pneu se přehřívá a dochází k pozvolné separaci dezénu od běhounu v místě křížení dezénových drážek. Z tohoto jevu jasně vyplývá, že pneu byla po určitou dobu provozována s výrazně nižším tlakem, než předepisuje výrobce pneu a tím došlo k popisované závadě. Po dohuštění byla pak pneu pravděpodobně provozována až po dojetí na kontrolní body, ve třetině levého náklonu byl zjištěn zbytkový vzorek 1 mm. Z obou těchto důvodů nelze reklamaci uznat, doporučujeme upozornit zákazníka na nutnost pravidelné kontroly tlaku vzduchu dle doporučení výrobce. Sdělte prosím zda máme tuto pneu bezplatně zlikvidovat, nebo máme vrátit zpět.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu Metzeler
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu Metzeler
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu Metzeler
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu Metzeler
1 reakcí na tento příspěvek Pneu Metzeler
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu Metzeler
Boris. píše: Jezdím druhou sadu Bridgestone Exedra Max a nemůžu na ně říct křivý slovo.Sedí za mokra i za sucha a nájezd kolem 14000km.A sjetý do špičky asi tak,jak to má HAD na fotkách.Zadní je dvousměsová,takže boky sjetý,ale střed ještě skoro dobrý.Rozhodně můžu doporučit.
Kamarád nyní přezouval zadní Cobra Avon, najel na ní 38 tis a nějaké drobné a to neustále v plném možném zatížení ( ve dvou s plnými brašnami a kufrem). Já mám na Avonu Cobra najeno něco přes 22 tis km a troufám si říct, že když se nic mimořádného nestane, tak na přezutí bude minimálně v 35.000 km. Vynikající pneu, vyráběné přímo v Anglii, žádný výrobek z Thaiwanu, nebo odkud, jak je to u jiných renomovaných značek. A to už jsem jezdil Dunlop, Pirelli a Bridgestone.
Nikomu však tento názor nenutím, sděluji pouze praktickou zkušenost. Paráda. Až bude třeba, pořídím znovu.
Naposledy editováno 19.04.2017 23:57:03
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výfuk cobra Yamaha XV 1600 WildStar, Yamaha XV 1700 Warrior, Yam... | petrscz | 0 | 6.8.2024 v 14:32 petrscz |
Motor zdechnul, ozývá se drnčení a ... Yamaha XV 1600 WildStar, Yamaha XV 1700 WildStar | ZaFr | 11 | 20.6.2024 v 20:06 MartinXL650V |
Yamaha wildstar nejde startovat Yamaha XV 1600 WildStar | Plankton | 7 | 20.6.2024 v 07:48 Mašer. |
Držák origo výfuků Yamaha XV 1600 WildStar | georges63 | 4 | 30.5.2024 v 14:18 georges63 |
Nádrž Wildstar Yamaha XV 1600 WildStar | čáslava | 2 | 11.4.2024 v 17:58 ja1 |