kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: cibus> Tohle info mám ofiko od firmy na dovoz moto z konce 2014:
Pak ti případně můžu dát kontakt na kluka, co jezdí do Itálie s dodávkou, ale už ti nezařídí zbytek na úřadech, prostě jí jen převeze.
Díky.
Já se teď budu pokoušet vyřídit papíry a pak bych řešil tu dopravu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Tifone> Nech si tu na 17kách
jak víš na co mám spadeno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: jak víš na co mám spadeno
Známe svý lidi Hele,já taky zjistil,že by se k tomu co jezdim spíš hodily 17ky,ale jako ve finále je to fuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Ale servisovat bych ho něchtěl,jak jsem četl příspěvky od Jindřeje...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše: JollyJoker> Tuono jede nahoře o něco líp, to už mám poměřené. Corsaro je ale pocitově mnohem větší dobytek a když se nebojíš a dáš fakt plnej, tak to vážně jede furt po prdeli. Nevím jestli to dělá krátká stavba, vysoký těžíště nebo něco jinýho ale ta motorka je vážně neustále neklidná a to mě na ní hodně baví. Není problém aby se ti ve dvou kilech odlehčilo přední kolo při tvrdé akceleraci při najetí na nerovnost. Musíš to pořád řídit, je s tím prostě prdel
Co se týče servisování, asi jsem to měl z části způsobeno šlendriánem servisáků. Teď už asi 2tkm funguje bez problémů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
... jako věřím tomu, že to bude mít někde od 3 do 6t rpm mohutnější zátah... to asi jo... někdo tu psal 120Nm v max. bodu??? ...no dobře ... 999 má 104Nm v základu ...neměl jsem to na brzdě ale pevně věřím, že se to otevřenou mapou dá dohonit o 7-10Nm ... a jestliže sami velcí Moriňáci tu přiznají, že to na vrchu nejede jako Tuono, který podle všeho nahoře jede srovnatelně s S4Rkem... tak na to že to má 200ccm navíc to zase takovej zázrak není
Naposledy editováno 06.10.2016 09:34:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 06.10.2016 10:00:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ten motor na poladěnejch 998/999kách dával 150HP a 120Nm na klice...ty tam ty koňě budeš mít těžko, protože to prostě přes 7trpm už nenaplníš... myslím
Naposledy editováno 06.10.2016 10:05:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nikdy jsem netvrdil, že je to nějak mega nakoňovaný nebo strašně rychlý.
Jede to hůř než moje factorka s amannem, co měla 150k a 120 Nm na kole, jede to hůř než rsv4 se 180 koněma a přesto to působí divočejším a agresivnějším dojmem než obě tyhle motorky.
Je to celý stavbě tý motorky a naladění.
Naposledy editováno 06.10.2016 10:13:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Jindřej> Ono to jede hned úplně od spodu a tím toho naženeš hodně a tím že tam není žádný kopanec,nebo díra v krouťáku,tak tě to pak už nepřekvapí. U Tuona je totiž dole mrtvo a od 4,5 se chytne hodně,tak člověk to prostě cítí a má pocit,že to hodně jede. Ono to Corsaro je fakt zlobivější a s tou gumou 180/60 17 v zatáčkách proletí jak nic. U Tuona se musím v zatáčce víc snažit. A 999 byla oproti tomu Honda,to teda fakt..
Před tím si psal, že v 5tis, ted už ve 4,5tis Já bych teda řekl někde mezi 5-6tis spíš.... je tam takový propad divný... do té doby to je hodné, a pak se dějou věci.... Jinak je to na ty roky a cenu fakt parádní motorka, brzdy, podvozek, motor vše parádně sladěné... jen kdyby byla trochu lehčí... prostě legenda jako první sériový streetfighter....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: Souhlas, Corsaro je fakt sviňa. Tuono je ve vrchu možná lepší, ale MM je živočich co ti nedá nic zadarmo, první jízda po servisu a vzal jsem za ní jak za TL a už jsem Frkal po zádech, takovej adrenalin booster
Ty jo, a pak se toho lidi nemaj bát. Když sem si to kupoval byl sem vysranej jakej je to zabiják a ono hovno jede to fest, je to takovej traktor a řídít se to musí, vlní se to a ten motor je fakt pocitově dost silnej takže si musíš dávat trochu bacha i v nízkejch protože to startuje hned. Ale podle mě to takový peklo neni, to když teď zatopim na Ninje je to jiný kafe Zase bych ale kecal kdybych řikal že mi občas Corsar nechybí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Asi jsi byl tvrdší na plynu