1 reakcí na tento příspěvek V Strom 1000 a 650 2017
Pořád na to brejlím a nemůžu je odlišit...
Naposledy editováno 06.10.2016 21:59:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V Strom 1000 a 650 2017
1 reakcí na tento příspěvek V Strom 1000 a 650 2017
Naposledy editováno 06.10.2016 22:21:36
1 reakcí na tento příspěvek V Strom 1000 a 650 2017
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V Strom 1000 a 650 2017
Jakub75 píše: To by jsi nemoh koupit vůbec nic
ale kdo mohl vědět že bude už jiná generace?
předpokládal jsem že bude max "omlazené" zase Z800 (takže kromě dizajnu némlich to samý)
kurva, tohle vědět, počkal bych a koupil až letos
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V Strom 1000 a 650 2017
Jakub75 píše: mára929r> takhle by to asi udělal každý, koupil by až na přes rok, nezbyde než se smířit, nebo 8 poslat do světa a pořídit novou. Je to k .....
o tom jsem přemýšlel, ale prodělal bych na tom kalhoty + další kalhoty za doplňky co by mi už nikdo nevrátil
Naposledy editováno 03.10.2019 12:31:48
1 reakcí na tento příspěvek V Strom 1000 a 650 2017
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V Strom 1000 a 650 2017
zabar píše: A nedaj si rict s tema svodama a filtrem
protože strom není do terénu, tváří se jako "wannabe", ale je to pořád primárně silnice...to by museli udělat nový motor a ne ho pořád tahat z SVčka, kde je vše špatně-vypínání spojky, svod, filtr...
Edit: To je ze to na rane tak nejak vyresi kryt motoru, ale je to strasne nizke
Naposledy editováno 24.10.2016 10:04:26
1 reakcí na tento příspěvek V Strom 1000 a 650 2017
Po přesednutí z SVčka jsem si musel celkem dlouho zvykat na posed, ale s každým dalším kilometrem se mi na smrčku jelo líp a líp
Pár poznatků:
1) pro vyšší postavy (186cm) je nutnost jiné plexy, tovární mi dělalo v helmě šílené zvuky
2) přepínačka směrovek má doprava hodně dlouhý a tuhý chod, ale na to si člověk asi zvykne
3) motor je opravdu hodně kultivovaný (možná až skoro moc) a příjemný, s mým SVčkem se to nedá srovnávat (přestože zvenku vypadají totožně)
4) překvapila mne snadnost manévrování v nízkých rychlostech (daleko lepší než na SV)
5) síly má motor spoustu, jen možná trochu chybí nějaký výražnější projev, na dvouválec to nemá skoro žádné vibrace ani brzdný účinek (ale to je pro tenhle typ motorky asi žádoucí)
6) sériový výfuk má příjemný zvuk (ale do městské dopravy by se hodil laďák)
7) sedlo je pohodlné, ale trochu tvrdší, po dvou hodinách už jsem začínal cítit zadek
8) chod spojky bych čekal asi ještě o trochu lehčí, v dlouhé koloně bych jen dvěma prstama asi řadit nezvládl
9) brzdy velmi příjemné - hezky čitelné a dostatečně silné (daleko silnější než na mém SV)
10) zásahů kontroly trakce si skoro nejde všimnout, žádné cukání apod. se nekonalo
11) displej je skvěle čitelný za všech podmínek a moc pěkně podsvícený
12) pomocník rozjezdu funguje ani při trochu rychlejším puštění spojky motor nechcípl (ale úplně na tvrdo jsem to nezkoušel)
Celkové hodnocení: smrček se mi vracel velmi těžce příští rok se asi budu muset prásknout přes kapsu
1 reakcí na tento příspěvek V Strom 1000 a 650 2017
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V Strom 1000 a 650 2017
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V Strom 1000 a 650 2017
Ešte ma trochu mrzí, že sa nedá vypínať ABS aspoň na zadnom, na MTS to napríklad ide i napriek tomu, že ten motor je v nízkych otáčkach horší ako Strom a navyše sa mi na nej blbo stojí, takže asi moc do terénu nie je - ale ABS sa vypnúť dá.