(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz> Tak samozřejmě, ale tak nějak předpokládám, že když se všechno odlehčuje, tak nebude titěrný párátko uvnitř a třeba 48 nebo 52mm trubka. Vše bude v podobných proporcích.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
qwert píše: Tvrdit že větší průměr te vnitřní trubky rovná se lepší tlumení nebo jakousi tvrdost je pěkný blábol..
Dííky. Ale přeci jen to hrne víc oleje.
Naposledy editováno 14.10.2016 09:00:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Dííky. Ale přeci jen to hrne víc oleje.
tak tomas tady napíše,co mu řekl člověk,který dělá tlumiče a předělával mu motorku-že je to poddimenzované a malé....,dodá i fotky,já se ti snažím vysvětlit jak to funguje,ale ty si pořád meleš svou ...
Naposledy editováno 14.10.2016 10:55:36
2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
www.propilotsuspension.com/index.php/honda-africa-twin-crf1000l-2016/
je fakt ze vypada ze kartridge ma docela malej prumer ( cartridge je ta tenci trubka co kouka z te se zlutym koncem) nejak mi uplne neni jasny proc tam dali jeste ten vnejsi obal, vetsina vidlic ma pruzinu navlecenou rovnou na kartridzi, tim se okradli o prumer = objem, ono preci jenom kdyz je v tom objemu ten polomer na druhou, tak se pozna i malej rozdil. vic oleje = lepsi (vic pumpovaneho oleje, nalityho ho tam bude dost) to uz tu tusim dolph psal proc. to bude asi nejzasadnejsi problem.
druha vec je ze na te "tenke" pistnici je piste ktery tlaci pred sebou olej skrz kompresni ventil ktery je uplne dole - je jasny ze tam je kompresni tlumeni limitovane tim co vydrzi tahle "tycka" na vzper, ale velkej kompresni utlum je potreba na velkou rychlost, takze to je tu stejne ze hry :) pri tlumeni odskoku je namahana na tah, takze tam je to v poho. takze jen ten malej objem. + teda jeden ocelovej = tezkej plast navic.
takova nejobycejnejsi klasika, zadnej hitech... ale to asi ani nikdo neocekaval, ono obcas ten hitech taky neni uplne to ono, kamarad jezdi docela pekne mx a na jedny z poslednich HQV presel z uzavrenejch kartridzi "ctyrkomory" zpet na starsi "dvoukomory" a chrochta si blahem :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
assassin píše: ..... takova nejobycejnejsi klasika, zadnej hitech... ale to asi ani nikdo neocekaval, ono obcas ten hitech taky neni uplne to ono, kamarad jezdi docela pekne mx a na jedny z poslednich HQV presel z uzavrenejch kartridzi "ctyrkomory" zpet na starsi "dvoukomory" a chrochta si blahem :)
Přesně tak. Stará Afrika nebo Varadero měly sice strašně jednoduchou vidlici, ale díky kombinaci relativně normálního nezáludného naladění, perfektní životnosti a spolehlivosti se ty motorky prodávaly za stejné peníze, jako jejich konkurenti s daleko složitejšími a dražšími komponenty.
Naposledy editováno 14.10.2016 23:35:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
assassin píše: tady je ta vidlice naporcovana a dobre nafocena:
www.propilotsuspension.com/index.php/honda-africa-twin-crf1000l-2016/
je fakt ze vypada ze kartridge ma docela malej prumer ( cartridge je ta tenci trubka co kouka z te se zlutym koncem) nejak mi uplne neni jasny proc tam dali jeste ten vnejsi obal, vetsina vidlic ma pruzinu navlecenou rovnou na kartridzi, tim se okradli o prumer = objem, ono preci jenom kdyz je v tom objemu ten polomer na druhou, tak se pozna i malej rozdil. vic oleje = lepsi (vic pumpovaneho oleje, nalityho ho tam bude dost) to uz tu tusim dolph psal proc. to bude asi nejzasadnejsi problem.
druha vec je ze na te "tenke" pistnici je piste ktery tlaci pred sebou olej skrz kompresni ventil ktery je uplne dole - je jasny ze tam je kompresni tlumeni limitovane tim co vydrzi tahle "tycka" na vzper, ale velkej kompresni utlum je potreba na velkou rychlost, takze to je tu stejne ze hry :) pri tlumeni odskoku je namahana na tah, takze tam je to v poho. takze jen ten malej objem. + teda jeden ocelovej = tezkej plast navic.
takova nejobycejnejsi klasika, zadnej hitech... ale to asi ani nikdo neocekaval, ono obcas ten hitech taky neni uplne to ono, kamarad jezdi docela pekne mx a na jedny z poslednich HQV presel z uzavrenejch kartridzi "ctyrkomory" zpet na starsi "dvoukomory" a chrochta si blahem :)
já za sebe teda musím říct, že dvoukomory jsou sice super, proti obyčejným WP přímo kosmické,ale 4 komory jsou o mnoho dál. Tady bych zrovna pokroku fandil. Nechápu, jak tvůj kamoš mohl přejít zpět na dvoukomory, pro mě jednoznačně k horšímu.
...je to už borec v letech,který ale jezdí moc dobře a prostě se s ní nesrovnal.
není to 100% info,ale prý to tak je/bylo ,bylo to v době,kdy 4komory začínaly.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
vilemx píše: Přesně tak. Stará Afrika nebo Varadero měly sice strašně jednoduchou vidlici, ale díky kombinaci relativně normálního nezáludného naladění, perfektní životnosti a spolehlivosti se ty motorky prodávaly za stejné peníze, jako jejich konkurenti s daleko složitejšími a dražšími komponenty.
Souhlas, prostě kvalitní Japonec.
Žádná Italska olejnička
2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Díky
přece jen je to pro ni změna po tom,co ji dovezli z turecka,nebo kde se vyrábí....
Naposledy editováno 20.10.2016 11:06:05
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Pár motorek jsem měl od novoty a některý měly zajížděcí režim přímo předepsanej. Tady u tý jsem se nic konkrétního nedočetl, tak proto ten dotaz.
Tak slunce v duši vy chytrovny :))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Když jsme u toho, nemá někdo zkušenost s origo vyhřívanými hefty? Prej málo hřejou... Event. s jejich neorig. náhradou?
Naposledy editováno 20.10.2016 14:09:49
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: blástry, šustplech a možná led blinkry, kontrola trakce...já jsem v anketě hlasoval s ABS. Chce to prozkoumat katalog 2017.
blástry, jo?(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
prackarr píše: já za sebe teda musím říct, že dvoukomory jsou sice super, proti obyčejným WP přímo kosmické,ale 4 komory jsou o mnoho dál. Tady bych zrovna pokroku fandil. Nechápu, jak tvůj kamoš mohl přejít zpět na dvoukomory, pro mě jednoznačně k horšímu.
hele nevim, ale neni to clovek co by dal treba na nejaky moudra z netu - takovy ty "mistni" pohary vyhrava a sam tlumice servisuje + ladi (k tech apod) ... takze k tomu nakej duvod ma. ja sam jsem to cetl v ruznych diskuzich a videl jsem i kity ktery 4komory komplet prekopavaj, aby fungovali jako 2komory :) chvili jsem nad tim badal, protoze jsem mel na bergu taky 4komory, ale jak neumim jezdit tak hovno poznam :)
kdyztak jsou jeho 4 komory na prodej, kdyby chtel nekdo upgradovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
seikos píše: blástry, jo?
ono narazit, naraz v podstate vystihuje jak anglicke "bust" tak "blast" takze fakt netusim ktere je spravne, na strankach vyrobcu jsem videl to i ono....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tobefree píše: Čuz borci, kdo jí měl od novýho kusu, zajížděli ste jí v nějakým režimu?
Díky
nechal bych to hrkat na volnobeh, ono to stejne nepojede, tak at to aspon malo zere a hodne vydrzi
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Najeto cca 3 tis.
Myslím že také červena.
Bude asi za dobrou cenu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
OLEJ, olejovy filter, vzduchovy fil... [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | robozaho | 71 | 25.8.2024 v 12:20 DZARDINO |
Spojka CRF 1000 rv2019 Honda CRF1000L Africa Twin | Zbyněkl | 4 | 11.8.2024 v 20:15 Fratr |
Crf1000L servis na 20tis Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 22 | 24.7.2024 v 19:21 Juraj22 |
pneu na Africu Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | AfricaXena | 30 | 8.7.2024 v 10:38 fanda5 |
CRF1000L - seřízení vůle ventilů [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | MirSe | 68 | 25.6.2024 v 08:57 DZARDINO |