Čau bikeri, tak mám crf 450 2007, koupil jsem a hned udělal, ventily podložky, řetízek, napínak, olej filtr. Motor budu dělat až v prosinci,ještě si pojezdim. Tak příjedu do dílny, chcipnu udělám to co píšu a pěknou picu najednou neházi jiskřiště zmacknu chcipak a jednou hodí vymacknu hodí čtyřikrát. Sundam chcipak od izoluju komplet kabeláž na par chybných spojů elektrika v pohodě. Promerim primár v pořádku, stator sundam celkem černej ale jelo to tak namontuju spatky, snímač měřim v pohode. Tak šlapu asi 10x chytne běží divne nepravidelně projedu se na ni řadím 12345 všechno po kobyle. Při určitých otáčkách se hada po chvíli ježdění jsem chcipnul (pozor přes rychlost chcipak úplně nefunkční) před tím fungoval, a startuju, tak ji nakopnu a běží hrozně nízký otáčky a chcipne. Vyměnim cdi a jiskru hází furt mám radost namontuju a nic, benzin pod svíčku a na potřetí běží pěkně. Jdu spát ráno přijdu vyčistim karbec, nakopavam nic, jiskru neházi ani na to nový cdi, nervy tečou du na oběd přijdu skusim jiskru jde namontuju nastartuje asi na popaty jedu to projet chcipnu zase přes rychlost chcipak nefunguje, nakopnu ji na podruhy jede pěkně nehádá se jde pravidelně. Prosím vás o zkušenosti, co ten zázračnej chcipak kabilky od nej vedou plus a země do řidici jednotky. Tato závada že hází neházi po výměně cdi. Na původní cdi neházi vůbec. možnost vyměnit stator je možný že se stator takhle chová, že ničí řídící jednotku ? Tvl mohla by tohle dělat svíčka
? Už mi z toho proste caka v hlavě. Nejhorší je ze si to země děla prdel a já na to jen čumím jak pes. Hele díky za cokoli za nápad radu. Dikas.