"ubylo autoškol i zájemců o řidičák" To je jedině dobře. Tzv. silné motocykly neslouží k přepravě, ale k zábavě. Často je tato zábava za hranicí vandalismu i obecného ohrožení (kravál, smrad, nebezpečí pro okolí), nehledě na to, že kvůli něčí zábavě může do té doby bezúhonný a slušný člověk skončit v kriminále, když někde "nedá přednost" adrenalinovi, který jede 120 na padesátce. Postupně by silné motocykly měly být zcela vyloučeny z provozu na veřejných komunikacích. Zábava patří na soukromý okruk. Hluk a smrad do středověku. Měl by být povolen pouze elektrický pohon motocyklu, technicky to dnes už není problém. A kdo tohle neunese, ať svůj duševní stav laskavě konzultuje s odborníkem. Není možné, aby pro zábavu jedněch trpěli druzí. Nacházet se v blízkosti komunikací je dnes za trest.
Hnus, co?
A nepřehazoval jsem, prostě jsem zvyklý, že dojíždím do Téčkové křižovatky a dávám přednost. Není tam vidět, zastavuji. Z dvojky za jedna, stojím a hned jedu, když nic nejede, že... No tak jak jsem se přiblížil ke křižovatce, přibrzdil jsem pravou páčkou, čili zadní brzdou, a pak jsem uplně jak idiot vymáčkl spojku a chtěl podřadit no... Vteřina, blik, zkrat jak svině a už jsem se válel. Debil no
1 reakcí na tento příspěvek Článek na IDNEs
3 reakcí na tento příspěvek Článek na IDNEs
Kokes90 píše: Podívej se na hodnocení jeho příspěvku na idnesu. Je jasný, že z něj lidi maj většinou srandu a neberou ho vážně. Je to pouze nastvanej plechar co si vylejva srdce a je úplně mimo.
Nie, ten pán nemá rád autá, motorky a psy. Ale sranda s ním na IDnes je..
Naposledy editováno 17.11.2016 19:22:02
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs
titus píše: Ty máš na kole přední brzdu nalevo?
tak to je standardni umisteni ne?
jinak z lidi co znam co jezdi soucasne na kole a moto (mysleno na kole nejak slusne, ne do hsopody) tak predni vpravo vozi uplne minimum.
Naposledy editováno 17.11.2016 19:43:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs
z tech co znam a jezdi kolo i moto to tak (predek v pravo) ma vetsina,.. a k tomu to tak vozi i vsichni australani (vcetne profiku, matthews, evans),
jinak je to asi kazdyho vec, no,.. prehodit to je otazka pulhodiny i s beranama, na MTB deseti minut
Piwell> jezis.. co na to proboha rikaj na technicky ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs
Piwell> ja bych to asi predelal hned, z tohohle vstavaj vlasy a jde trochu mraz po zadech.. nevim no, skutry jsou vubec tak trosku zvalstni stroje..
Kolo nikomu nepůjčuji, aby se na něm nezabil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs
No, zní to debilně, praxe je ta, že předkem si možná tak lehce přibrzdíš a pokud chceš fakt brzdit, brzdíš oběma páčkama. Nebo jen levou, to je skoro fuk. Ono jako celkově u těhle velkejch skútrů mě přijde, že předkem toho neubrzdíš tolik jako u motorky a stejně je lepší brzdit oběma. No, pro někoho asi nezvyk, mě to ani tak nepřijde, střídám vícero osobáků, náklaďáky, stejně jako několik motorek ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs
Piwell píše: kerut> No jak říkám, nevím jak pumpa tý přední brzdy - jestli by byla dost silná. A ještě by se musela přidat jedna hadice na propojení předního třmenu s předním třmenem Sakra to je fakt debilní Ten má prostě 3 pístky ovládaný od 2 pump. Zadní brzda no problem.
No, zní to debilně, praxe je ta, že předkem si možná tak lehce přibrzdíš a pokud chceš fakt brzdit, brzdíš oběma páčkama. Nebo jen levou, to je skoro fuk. Ono jako celkově u těhle velkejch skútrů mě přijde, že předkem toho neubrzdíš tolik jako u motorky a stejně je lepší brzdit oběma. No, pro někoho asi nezvyk, mě to ani tak nepřijde, střídám vícero osobáků, náklaďáky, stejně jako několik motorek ...
No vidíš, tak tohle Tě udržuje pořád ve střehu ! naftu nebo benzín, pravá - levá páčka, mě dost sere třeba u jakékoli novější Hondy přehození ovladačů klaksonu a blinkrů... Taky je docela sranda se sem tam projet na fichtlu, nebo na Jawce s opačným řazením... vytočím dvojku, zmáčknu spojku a teď "kuwa kam? nahoru, nebo dolů?"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs
Behysek píše: kuzmič> Mě někdo přehodit klakson a blinkry, tak troubím jak slon v průvodu.
CHA....!!!Jinak byli jsme s kámošem v Brně kupovat BMW a měl jsem ho projet... Jsem trůbil na každé křižovatce jak kokot, brňáci si museli řékat: jen se s toho neposer ty HŇUPE.....!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs
ve schématu níže je to jak máš ty, ale když jsem stahnul servisní manuál tak na straně 170pdfka je to obráceně (jako má honda). Možná někdo prohodil hadičky.
špatné schéma?
kerut píše: assassin,titus>
z tech co znam a jezdi kolo i moto to tak (predek v pravo) ma vetsina,.. a k tomu to tak vozi i vsichni australani (vcetne profiku, matthews, evans),
jinak je to asi kazdyho vec, no,.. prehodit to je otazka pulhodiny i s beranama, na MTB deseti minut
Piwell> jezis.. co na to proboha rikaj na technicky ???
jo tak na silnicce je to celkem sumak. na MTB mi prijde lepsi mit zadni brzdu na ruce kterou mam "lepsi" protoze se zadni brzdou kolo casto ovlada. predni se "jen" brzdi.
2 reakcí na tento příspěvek Článek na IDNEs
SláďaX píše: velka sila vyzaduje velkou zodpovednost... nad cca 80-90koni motocykl nemuze ridit leda kdo, myslim si ze omezeni veku neni dostacujici. K ridicaku na silny motorky bych pristupoval jako napr. Francouzi. Vycvik na okruhu a stat by mohl i vice vydelat stejne ty kluci jsou bohati aby si poridili litrove lehny P.S. mam fz6 a okruhu jsem se teprve neco malo naucil...
Takže teď i v provozu předjíždíš auta i zprava a když vjíždíš mimo silnici zvedáš ruku na znamení že končíš?