zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: Yamaha Serow 250, japonskej trh
Nemůžu si pomoct , ale to na mě působí dost křehce a čínsky
mmp píše: tohle je pěkný CRF
http://advrider.com/index.php?threads/crf500l-full-build-thread.1077236/
Souhlasím s Nokia321. Autor má můj obdiv , ale některá řešení se mi úplně nelíbí a na české STK by s tím asi neobstál
nokia321 píše: Není tu někdo zdatný, kdo vy vyrobil záslepku PAIR ?
Dělal jsem pokus.
Jistě víme, že jednotka EJK prodlužuje dobu vstřiku. Ze starého benzínového auta jsem měl sadu na provoz E85, která také prodlužuje vstřik.
Tož jsem to na moto vyzkoušel napojit.
Jelikož ale nemám laděný výfuk, tak byl efekt celkem nejistý. Nedokážu říct na ten kousek co jsem jel, zda to jelo lépe, byla už zima a nedalo se jezdit, uvidíme na jaře
kam to patří osadit, nejsem zrovna technickej typ. Tak ˇkam mám kouknout na to jak to mám řešeno? Dík
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Kome píše: Na samotné zaslepení stačí jen zaslepit výstup gumovým návlekem s stáhnout to sponou.
Víme, ale je to hnusné.
Záslepka bude excelentní a nikoho dráždit nebude .
Má to nějaký velmi drobný efekt na výkon?
Naposledy editováno 21.11.2016 08:37:25
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Stačí fichtla nastartovat a zaposlouchat se, neřeknu přesně, ale asi tak v 1/4 plynu ventil vždy cvakne. Minule jsem to sledoval.
To by odpovídalo, že je otevřený na volnoběh a kousek nad ním a pak se vypíná.
V tom případě to bude mít vliv jen na úbytek váhy nic víc.
Naposledy editováno 21.11.2016 12:11:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Je to zvláštní záležitost. EGR chápu, ale toto ne. Ten PAIR v podstatě jen ředí výfukové plyny.
Já pořád váhám s otevřeným výfukem. Nechci nehomologovaný i když ideální by byl FMF, ale jediný je Arrow a ten je nevzhledný, dlouhý a nízko položený.
Pokud by zabralo mé přidání vstřiku, tak budu muset výfuk stejně koupit, jinak si výkonově asi nepomůžu. Ten originál je moc udušený.
Dal jsem si zatím inzerát, že koupím originál koncovku a pak bych zkusil jeden z nich poladit. Na prvních modelech byla koncovka výfuku na 4 šrouby, tam by se daly vyvádět divy.
Já už mám navařenou koncovku (tu malou rourku) napevno.
Nechci kravál, jen výkon .
nokia321 píše: SuperSic58>
Je to zvláštní záležitost. EGR chápu, ale toto ne. Ten PAIR v podstatě jen ředí výfukové plyny.
Já pořád váhám s otevřeným výfukem. Nechci nehomologovaný i když ideální by byl FMF, ale jediný je Arrow a ten je nevzhledný, dlouhý a nízko položený.
Pokud by zabralo mé přidání vstřiku, tak budu muset výfuk stejně koupit, jinak si výkonově asi nepomůžu. Ten originál je moc udušený.
Dal jsem si zatím inzerát, že koupím originál koncovku a pak bych zkusil jeden z nich poladit. Na prvních modelech byla koncovka výfuku na 4 šrouby, tam by se daly vyvádět divy.
Já už mám navařenou koncovku (tu malou rourku) napevno.
Nechci kravál, jen výkon .
To seš docela střelec tam montovat nějakou krabičku z auta na plyn Mě by se líbil ten FMF, ale stojí moc peněz, tolik sem dával za komplet systém na MT-07 od Mivvu. Cenově je na tom dobře českej Dominator, ale prej tam ten vejfuk vubec nepasuje, co sem čet, jinak bych do něj šel už dávno. Jaký 4 šrouby na koncovce myslíš? Já mam rok 2013 a je tam už rovnou navařenej krátkej mezisvod.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
výfuk
Osobně bych chtěl homologovaný výfuk.
Jelikož se na enduru jezdí i v místech, které mohou ležet v žaludku lidem (stačí jen stezky kde se nedostanou auta), tak by nebylo milé, kdyby zavolali bengoše a jen kvůli výfuku si nechat vzít malý TP a jít pěškobusem. Protože nic jiného nenajdou.
Tomu bych chtěl předejít.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Edit:
Myslím, že tomu říkají spark arestor a koncovka má za úkol zachycovat jiskry ,takže je v ní jemná ocelová síť.
Naposledy editováno 22.11.2016 09:37:03
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Kome píše: nokia321> to je ale US verze , kde mají jiný předpisy a nesmí jim z toho lítat jiskry, takže ten výfuk má v sobě jinou koncovku na ty 4 šrouby. Mají to tam tak všechny ročníky.
Edit:
Myslím, že tomu říkají spark arestor a koncovka má za úkol zachycovat jiskry ,takže je v ní jemná ocelová síť.
Aha to jsem nevěděl. Díky
SuperSic58 píše: Jo uplně na konci vejfuku, už vim, co myslíš. Taky sem odmontoval tu krytku a pod tim už vše zavařeno. Tk do lesa má výhodu ten sériovej, že je tichounkej uplně ideálně. Na silnici až moc, až mě to sere, že někdy vubec neslyšim motor. Pak sem viděl ještě yoshimuru, ale ten bude asi taky za ranec..
Zvuk bych asi přežil, ale výkon to chce. Stačí alespoň trochu víc. Když se moto přidrží v otáčkách, tak to jede slušně.
Ale spodek tomu mooc chybí. Zatím přemýšlím, jakou strategii zvolit. Kdyby ten arrow vypadal k světu, tak bych začal do prasátka šetřit.
Nedokáži si ale představit, jestli tam bude nějaký rozdíl.
Nerad bych do toho dal 11000,- a pak jediné co by se změnilo, by byl kravál .
Ta krabička na E85 (ethanol) se montuje do osobáků na benzín a prodlouží to dobu vstřiku podle naprogramování.
Naposledy editováno 22.11.2016 12:32:33
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ahoj záslepky bych ti byl schopen vyrobit jestli je to ten první obrázek odshora.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Varovné blinkry nejsou a teď jsem zase objevil něco co nemám.
Krytka zámku vložky pro přilbu,máte to tam?
video -- zde
2:07
Naposledy editováno 24.11.2016 14:30:33
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jo a jinak ty homologační štítky vám jsou na piču pokud nemáte tlumící vložku tak to neprojde jak na stk tak u policie .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 22 | Včera v 19:05 ZdendaZB |
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 7, 8] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 233 | 15.9.2024 v 20:00 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |