Já bych začal dotazem. Má někdo český manuál? Na 1100 mám, ale je tam dost odlišností.
Nyní by mne zajímaly utahovací momenty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Kawa75 píše: kubacech> aha, no já že bych to zvedal za vanu a jistil čtyřma kurtama uchycenýma za madla a padáky, to by snad mohlo jít ne?
Tak jsem to teď o víkendu udělal...je fakt, že když rám nese v uchycení celý motor a motor je tady nosný prvek v rámu, tak by měly úchyty vydržet ne?
Ono asi i zbytek moto bude možná těžší než celý motor ne?
vím že to řeším ale nechci něco posrat...
Buďte bez obav já to za vanu normálně zdvihám. Mám pod ní teda fošnu pro rozložení tlaku a kurty mi jistí pouze aby mi to nespadlo na mě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Jak jsme psal,nový kotouč 5,15mm, servisní limit 4,5mm, a na Brevě mají 4,7-4,8 mm po údajných 25tis km. No vezmu asi šupléru sebou na sraz a voběhnu Vám s ní mašiny a uvídíme
Řěkl bych, že breva bude mít reálně tak 50tis, těch 4,7-4,8mm se mi zdá na 25tis km docela málo. Na druhou stranu to můžou dělat tvrdé desky, o tom žádná...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
pkKun píše: Já používám obyčejný nůžkový, z nějakého auta. Tento je moc pěkný, ale ač jsem rozhazovačný, tak jednoúčelově bych do toho nešel. U Luise měli obdobu v akci za 100e a ani ten jsem nevzal. Ten nůžkový ti mohu sehnat a zaplatíš mi pivo nebo panáka na srazu (nevím pak, co vyjde výhodněji )
Já bych ho za tu cenu uvítal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Kawa75 píše: Chystám se koupit ten zvedák pod motor, něco takového: zvedák pod motor
Takže zvedat za motor asi v pohodě co koukám na fotku od kubatech a Tom-k?
trochu se bojím abych něco neposr...
Fouknout to pod vanu se vůbec neboj, nechávám ji tak stát i přes zimu, pokud delší dobu nejezdím. Akorát ten z odkazu je zbytečně luxusní. Zabere ti moc místa a pak zjistíš, že nejsi schopen najednou, bez posunutí, vypustit olej a vyšroubovat filtr. Ber obyč nůžkový a máš klid.
Ty kotouče na mé dvaasedmdesátitisícové ti změřím. Zadní tedy skoro nepoužívám (na rozdíl od Californie), ale rantl na předních se mi nezdá velký. Doufám, že kvůli tobě nezjistím, že mám měnit.
Jo a můj ksicht poznáš podle toho, že z něj bude trčet faja, nebo bude pevně přitisknut k desce stolu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
dva_hrnce píše: pkKun> to je nějaký tunový hovado nebo co?
ne zvedák, ale kolik zaplatíš za moji opici piv... abys nelitoval2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
kubacech píše: Konečně jsem si na tebe vzpomněl po 75k km vepředu 4,36 a 4,39mm. Zadek mám hned při koupi v 62 měněný
Diky. Nechci tě plašit, ale pokud maji servisní limit 4.5mm tak už měly být dole.
Původní bremba mají nové 5.1 a limit 4.5
Nové origo (aprilia group-davaji je na nova Stevia) co jsem ted koupil maji 4.5 a limit 4.0mm
Je to na kotouci vyrazene, tak to radeji checkni at si nekde nenabijes kokos...
Naposledy editováno 12.09.2016 07:52:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Jinak "stará" Sportka má ještě pořádné WAVE kotouče, takže tam ty tloušťky mohou být trochu jinak než na Brembech. Snad si vzpomenu a mrknu na to.
Kawa75 píše: Diky. Nechci tě plašit, ale pokud maji servisní limit 4.5mm tak už měly být dole.
Původní bremba mají nové 5.1 a limit 4.5
Nové origo (aprilia group-davaji je na nova Stevia) co jsem ted koupil maji 4.5 a limit 4.0mm
Je to na kotouci vyrazene, tak to radeji checkni at si nekde nenabijes kokos...
Jestli jsem dobře koukal, tak tam bylo 4,2 limit
Na GS jsem najezdil skoro 5000 na kotouči co měl 3mm a potom dalších 10 na kotouči 3,6 Limit 4mm.
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Jestli máš více detailních fotek, mám zájem.
Musel jsem do něj jelikož mi jako první ve Slovinsku upadla ta přední kónická část oplechování. Tím začal chrastit krycí plech na zadní části rakety. Následně se rozpadl katík a kousky z něj zůstaly v dílu tlumiče, bez možnosti vysypání. Po nastartování to mělo zvuk jak 50kč ve dvoukorunách nasypaných do plecháče se kterým pohybuješ v rytmu polky a rocku zároveň. Po vykuchání jsem zjistil, že rachtala ještě ta plechová síťka, kde popraskalo bodování a vzhledem k absenci vaty, to klepalo do steny tlumiče. Všechny úpravy a fota ti ukážu v sobotu, jestli budeš v Jeseníkách. Jak říká Trojan, byl to porod, všude se pletla ta šňůra...
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Origo výfuk jde rozpárat luxusně a bez problému. Problém je zavařit ho. Chce to nerezem. Nejprve musíš odstranit vrchní okrasné a ochrané plechy. Spodní ten více kónický je přibodován k držáku ze spodu a dva body jsou ve předu a jeden na spoji se zadním plechem. Zadní plech sundáš po povolení 4 šroubků (počítej, že budeš muset navařit matky, protože budou vyžíhaný a imbus ti je žvejkne) z držáku, který je ještě přibodovanej k okrasnému plechu i tělu výfuku. Pak stačí rozbrousit zadní část, kde byla okrasná koncovka a po odbroušení sváru musíš od sebe oddelit tři plechy (vnější plech výfuku, mřížku která drží tlumící část výfuku a plech, který tvoří zadní čelo a drží trubky z tlumiče), což je nejobtížnější část celé akce. Pak vytáhneš vlastní tlumič. Ten musíš prakticky vždy nově a pořádně zbodovat, protože jsou body vypraskané a po úbytku vaty je většinou toto zdroj plechového zvuku. Nezapomeň si objednat předem vatu, já dával 1,5cm, ale doporučuji poloviční a spíše ji přes spoj překrýt. Dobré je si ji stáhnout vázacím drátkem, který pak vytáhneš nebo páskou, co následně vyhoří. Počítej také s tím, že budeš asi muset vyndat katalizátor a zkontrolovat ho. Pokud chceš něco podrobněji tak dej vědět a až to budeš dělat, klidně se ozvi a můžeš i zavolat. Rád se podělím abys to nemusel kuchat vše jako já
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
K čemu toto slouží Moto Guzzi Sport 1200 8V | Waldaufin | 9 | 20.9.2024 v 19:52 Kohlstein |
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | SPAX | 4 | 27.12.2023 v 07:15 Podas |
Pneuservis Bratislava Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 3 | 3.9.2023 v 07:17 Jan_Zver |
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | dannj | 57 | 16.7.2023 v 12:32 kvjeta |
Výfuk s certifikatom bez homologizacie Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 30 | 16.6.2023 v 07:28 puffybodie |