takze bud vypustit nebo nenechat vyschnout (prubezne v zime startovat, ale to je taky blbost).
1 reakcí na tento příspěvek Co říkáte na vypuštění karburátorů na zimu
kdyz to neudelas u 4T tak tam zustane to cemu vsichni rikaji biosracky (ja nejsem tak militantni v tomhle ohledu)
a jelikoz mas karburatoru vic tak vypust jen nejaky a na jare porovnej rozdil :D
1 reakcí na tento příspěvek Co říkáte na vypuštění karburátorů na zimu
zdenysrx6 píše: ale zase na druhou stranu se muže stat že ti poteče benzin z karbcu,protože ti vyschne tesnění nadobek,takže nejlepší varinta je nalejt tam nějakej 100oktanovej benal ,tam je těch bioblbostí minimum a občas to nastartovat,už jenom kvuli zmenšení abstinenčních příznaku
takze MF70tku co mam vedle motorky mam v zime taky startovat?
vypustit a nic nevymejslet
1 reakcí na tento příspěvek Co říkáte na vypuštění karburátorů na zimu
1 reakcí na tento příspěvek Co říkáte na vypuštění karburátorů na zimu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co říkáte na vypuštění karburátorů na zimu
ehm, co to je?
Takže vlastně jsem teoreticky nemusela vůbec vyndat baterku a chodit jednou za pár týdnů startovat... ?
1 reakcí na tento příspěvek Co říkáte na vypuštění karburátorů na zimu
U aut jsem to taky nikdy nedělal. Roky jsem byl u armády a nikdy jsem neslyšel, že by se třeba u NZ skladů UAZů, ZILů a podobných benzínových samohybů měly karburátory vypouštět.
...věřím tomu že to co v karburátoru po vypuštění zůstane, na stěnách přes zimu vyschne, zkamení a na jaře se už nerozpustí. A všelikterým těm gumičkám opakované vysychání radost také určitě neudělá.
Mám celou zimu otevřený kohout, případné úbytky paliva v systému jsou tak průběžně doplňovány z nádrže s prémiovým benzínem a na jaře nikdy žádný problém.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co říkáte na vypuštění karburátorů na zimu
KykynaD píše: Takže vlastně jsem teoreticky nemusela vůbec vyndat baterku a chodit jednou za pár týdnů startovat... ?
Startovat "jen tak" mi přijde jako zbytečnost, akorát si startováním vyšťavíš baterku. Tu vyndávám (protože nějaký zanedbatelný proud tam vždycky je), jednou za měsíc ji třeba napíchnu na nabíječku a trošku ji oživím. Taky je to lepší, pokud máš moto někde v garáži, kde je dost nízká teplota, baterce to moc neprospívá. Ale všechno se to odvíjí od toho, jak dlouho bude motorka odstavená.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co říkáte na vypuštění karburátorů na zimu
KykynaD píše: petrumr>
ehm, co to je?
Takže vlastně jsem teoreticky nemusela vůbec vyndat baterku a chodit jednou za pár týdnů startovat... ?
MEK0TA píše: Do Bandita jsem vždycky natankoval Vervu 100, přes zimu stál asi 5 měsíců a na jaře naskočil celkem bez obtíží. Takže nevidím důvod vypouštět benzín.
taky to tak řeším, nic nevypouštím, OMV, nejlvíc u euro oil benál optimal a přidávám vif, EO mám 300 m, vervu a premium ta je 20 km,
včera jsem téměř po roce vytáhl jednoho pincka co ho mám pro srandu králíkům a pro vnoučata, přeplavil karbec pětkrát prošlápl konkakt a jedem, no problém, pak jsem se díval po tryskách a do plovákovky nic zalepenéhpo žádný bordel, čisto jako vždy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co říkáte na vypuštění karburátorů na zimu
KykynaD píše: Řekla jsem to před dvěma chlápkama a jejich reakci byste si za rámeček nedali... Vesměs jsem úplně blbá a jestli to chci zkurvit, ať to vypustim...
jo a maj pravdu,která vepřová hlava to vymyslela,vypouštět? je skoro jistý že pak budou protýkat,protože když zústanou na sucho tak se připrav na výměnu O kroužkú,nejlepší je nechat to napuštěný a startování je taky hovadina,jedině potom před prvním startem vypustit a nechat natect.
VlaHa píše: jo a maj pravdu,která vepřová hlava to vymyslela,vypouštět? je skoro jistý že pak budou protýkat,protože když zústanou na sucho tak se připrav na výměnu O kroužkú,nejlepší je nechat to napuštěný a startování je taky hovadina,jedině potom před prvním startem vypustit a nechat natect.
Přesně tak. Nevypouštět a odkalit až na jaře (pokud nechce chytnout).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co říkáte na vypuštění karburátorů na zimu
A kohout zapnout nebo vypnout?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co říkáte na vypuštění karburátorů na zimu
KykynaD píše: VlaHa>
A kohout zapnout nebo vypnout?
Jestli si to dobře pamatuju, tak ten kohout ani zavřít nejde. Zavírá a otvírá se sám díky podtlaku na levém válci.
Julip píše: Nevypouštím.
U aut jsem to taky nikdy nedělal. Roky jsem byl u armády a nikdy jsem neslyšel, že by se třeba u NZ skladů UAZů, ZILů a podobných benzínových samohybů měly karburátory vypouštět.
...věřím tomu že to co v karburátoru po vypuštění zůstane, na stěnách přes zimu vyschne, zkamení a na jaře se už nerozpustí. A všelikterým těm gumičkám opakované vysychání radost také určitě neudělá.
Mám celou zimu otevřený kohout, případné úbytky paliva v systému jsou tak průběžně doplňovány z nádrže s prémiovým benzínem a na jaře nikdy žádný problém.
Srovnávat ZILa, kterej má v karbanátku trysku jak na hasičský stříkačce a žere sto na sto, s motorkou je trochu mimo, nemyslíš?
Mimo to, na vojně jsem kdysi dávno taky byl a nějak si nevzpomínám, že by nějaká z těch ruskejch potvor, která pravidelně nejezdila, někdy chytla. Většina se tahala za T 815 (byla nová, chytala na drc) na tyči po autoparku. Vejtřaskám stačily v zimě zapálený noviny do sání, Rudý právo jim šmakovalo...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Suzuki Bandit GSF400 Suzuki GSF 400 Bandit | blázen1 | 8 | 6.1.2020 v 21:57 kerut |
Výpis chybějících údajů - dekra [1, 2] Suzuki GSF 400 Bandit | RamBit | 32 | 21.10.2019 v 21:32 paja1234 |
Čalounění sedačky Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 400 Bandit | Starda | 15 | 21.10.2019 v 12:40 RUTAN |
jak změřit indučky Suzuki GSF 400 Bandit | Aneta-Jarous | 6 | 16.7.2019 v 20:53 petr.machy |