Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
V Moto Klubu Brno se spolu "snášely" i motocykly generačně hodně vzdálené, jako např. Jawa Panelka 250 r.v.1963
"přestavěná" na kafáč(?) s motorem Evropan SixDays 350 a "Báwo" z těsně poválečných(?) let ...
Počasí nám nepřálo, když jsme v polovině dubna 1972 odjížděli z Brna od hřbitova na "premiéru půllitrů" do Znojma
A ještě bych připomenul, že v těch letech se v ČSSR na okruzích
jezdily "třiapůle" coby nejvyšší třída ( a snad až do let osmdesátých ) ...
Naposledy editováno 27.11.2016 11:48:34
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
Arston, to byla dvouválcová 175 ccm Honda z Tuzexu ! Nevzpomenu už, kdo ji měl jako první,
ale jezdil na ní Katalogy 175 i Eda Klimek Sr (a další) .
"Jádro pudla" bylo na začátku v tom, že dva svazarmovci začali bezprostředně po zavedení této třídy
jezdit jen " na baterku" (úspora výkonu nefunkčním dynamem) a s větším (převrtaným?) karburátorem
a to přesto, že v tech. regulích bylo jasně napsáno funkční dynamo a komplet sériový motor ...
Takže, konkrétně tady na jižní Moravě se " závodilo pouze o třetí místo" (a další) .
Pak vyjela sériová Honda s EL . STARTÉREM a protože v regulích byl zmíněn pouze start s motorem
v klidu, " Honda " startovala se zařazenou jedničkou a el. startérem A ZAČLA MELA ...
Ovšem s pěti kvalty a výkonem 20 PS / 11.000 ot byla konkurenceschoná "až až" ...
Naposledy editováno 05.12.2016 20:15:07
https://www.facebook...0713/674476782729279
" Renda svezl Šumiho " ...
To ještě Daijiro Katoh jezdil na DVOUTAKTNÍ 500 ccm Hondě ...
Za "toto" by dneska Mick Doohan dostal nejmíň trestný body ...
Naposledy editováno 09.12.2016 11:27:07
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
I přes některé hrůzostrašné pády to byla skvělá doba nádherných závodů a brutálních motorek.
až neuvěřitelně blízký a taky Waynovo ukončení kariéry mělo podstatný vliv na
rozhodnutí Kevina ho následovat nedlouho poté. To už měl Kevin "vyrychtovaný" obě
navikulárky a předloktí a na další titul to už rozhodně nevypadalo .
miramara píše: Ivane k té statistice Rainey vs. Schwantz.....paradoxem je, že Kevin ten titul udělal asi jen kvůli osudovému pádu a zranění Wayna. Jinak by ten titul pravděpodobně neměl
I přes některé hrůzostrašné pády to byla skvělá doba nádherných závodů a brutálních motorek.
No nebolo to také jednoznačné. Pred San Marinom mal WR náskok len 8 bodov pred KS, čo nebolo zasa až tak veĺa.