2 reakcí na tento příspěvek Kufr nebo brašny?
Udělej si obrázek sám
Naposledy editováno 08.12.2016 12:45:44
2 reakcí na tento příspěvek Kufr nebo brašny?
1 reakcí na tento příspěvek Kufr nebo brašny?
Mě nikdy nikdo igelitku se smradlavejma fuseklema po 14 denním vejletu pod stanem neukradl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kufr nebo brašny?
Mára600rr píše: To musela mít paní radost z té krosny na zádech
Hodne dobrej oddil, me stacilo, kdyz jsem jeste nemel kufr si narvat par veci do 10L krovky a po 600km se mi z toho chtelo brecet
lobo6 píše: Co sebou vozíte za cennosti že je potřeba zamykat zavazadla
Mě nikdy nikdo igelitku se smradlavejma fuseklema po 14 denním vejletu pod stanem neukradl
Já jsem třeba do komplet nové outdoorové výbavy vrazil před cestou 15K, protože stará dosloužila a nerad bych o novou přišel jak z důvodu financí, tak že bych neměl v polovině výletu kde spát. Taky když se jdu projít v civilu, není ideální nechávat motohadry za 10K jen tak v loďáku.
Navíc ono v mnoha případech ani tak nejde o finanční hodnotu věcí, jako o to, že je k cestě potřebuješ. Když Ti někdo cestou do Turecka odstrojí brašny v Mikulově (v ČR to hrozí nejvíce), tak jsi dojel pár km za barákem a zůstat na konci Turecka v kraťasech s pasem a peněženkou v ruce (to snad na moto nikdo nenechá) taky není ideál.
Naposledy editováno 09.12.2016 13:35:03
1 reakcí na tento příspěvek Kufr nebo brašny?
Stejně si pak koupíš něco úplně jiného, než co ti vyjde, prostě proto, že to chceš
2 reakcí na tento příspěvek Kufr nebo brašny?
Na 16tidenni Maroko jsem se sbalil do 60l rolky. A neměl jsem pocit, ze by mne na vícedenní trip cokoliv chybělo. Loni na UA jsem se vešel do 40l rolky. Nevozim ani tuk navíc.
Jiný si chce na kufr sednout a na druhem si uvařit kafe.
100 lidi, 100 potřeb.
Naposledy editováno 10.12.2016 09:47:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kufr nebo brašny?
cibus píše: ................... Dále je tu těžiště. Všechno, co je po stranách, je špatně..........................
To jako že je lepší mít rolku na sedle, nebo horním nosiči a těžiště o půl metru výše, než při použití kufrů po stranách?
Trochu divná teorie, když se všichni výrobci snaží dostat těžiště co nejníže.
Zlomená noha je taky diskutabilní. Když jsem nechal při pádlování nohu pod kufrem, dokážu si to představit. Oproti tomu když jsem lehl na bok zůstal díky kufru mezi rámem a zemí slušný prostor. Tipnul bych si, že více nohou bylo zlomeno tímto způsobem, než kufrem.
Naposledy editováno 12.12.2016 10:02:15
Já mluvil o offroad cestování. Tam je boční kufr zlo. Pěkně to shrnul i frufruST ve vedlejším vlákně .
To, co jsi napsal o tom padání a "ochranné " funkci kufru, platí možná pro pád před kavárnou, jinak to ani nestojí za komentář.
Naposledy editováno 13.12.2016 07:45:52
3 reakcí na tento příspěvek Kufr nebo brašny?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kufr nebo brašny?
A samozřejmě to není žádný krok zpět, je to o citu. Někdo ho má, někdo postrádá...
Naposledy editováno 06.12.2020 13:55:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kufr nebo brašny?
Bornys píše: Za me osobne brasny....Kufry jsou pohodlenejsi na manipulaci a mozna i na ukladani veci... ............. Veci v taskach jsem mel suchy i kdyz jsem jel v desti celou cestu Solden - Praha. Nepromoky na tasky jsem vyhazel (jsou k nicemu pri delsi destive jizde) Veci se zkratka zabali do pytlu na odpadky a daji se to do tasek......jsou daleko skladnejsi nez nepromoky a s motorkou se muzete i "potopit" a veci budou porad suchy.....Uchyceni tasek take neni problem, nic se neposouva,nesviraji se ke kolu, jen se nesmi pouzivat dodatecne uchyceni popruhama,ktere jsou u tasek dodavany ,ale gumicukama. Takze za me osobne tasky a jsou samozrejme lehci.....
Čtu správně, že tašky jsou lepší, protože s kufry a v kufrech je snazší manipulace s věcma, nemusí se do kufrů dávat pytlíky na odpadky a nemusí se kufry nikde chytat gumicuky, aby držely na místě a nesjely ke kolu, nebo na výfuk?
Jestli jsi s kufry někdy jel, měl jsi tam asi cihly, které Ti kroutily podsedlovkou a v tom případě bude lehce nižší hmotnost brašny bezpředmětná, nebo jsi je měl jen na jedné straně. Jinak nechápu, proč by se v zatáčkách mělo něco kroutit. Vlivem odstředivé síly jsou v obvyklých rychlostech kufry namáhány ve stejném směru jako při rovné jízdě - souběžně se svislou osou motocyklu. Kdyby tomu tak nebylo, tak z motorky spadneš.
Naposledy editováno 13.12.2016 22:27:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kufr nebo brašny?
A existujú kufre (Triumph to tak má), ktoré nie sú primontované na pevno, takže to i pri 200+ nehádže. Nehovoriac o tom, že niektorí výrobcovia dokážu poriešiť aerodynamiku...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servisní manuál Honda Honda CB 1000R | TomasRA | 11 | 30.8.2024 v 21:21 MilanR1 |
hákový klíč na napnutí řetězu honda... Honda CB 1000R | gift0910 | 7 | 20.7.2024 v 14:41 lubon |
Quikshifter zkušenosti s řazením Honda CB 1000R | waguz | 0 | 3.7.2024 v 14:30 waguz |
Páčky Probrake Honda CB 1000R | WildOne | 16 | 3.4.2024 v 23:11 Lbj23 |
Houpání volnoběhu Honda CB 1000R | mik119 | 7 | 1.4.2024 v 04:43 PANKY-CB600F |