ohledně 954 fireblada jsem tu už něco přečetl ale vše to jsou poměrně staré články, rád bych se na tuto mašinu 02-03 ročník poptal, zalíbila se mi a néé málo, 4 roky jezdím na 750ce od Suzuki (110koní) a pořád prahnu po SS, je pravda že jsem uvažoval i mezi řadami šestek a to hlavně teda 636 ninji nebo 600/750 gixeru ale z naháče jsem zvyklej na kouťák dole což mi fároš obstojně nabízí, rozpočet mám do těch 85 000 cca, tak 70% cesty (do 200 km, občas nějakej výlet dál) a tak 30% okruh, kdyby tu byl nějaký majitel či exmajitel co by mi o ní něco napsali a poradili budu rád, ještě jsem na ní nejel, takže je to spíš z recenzí, názorů a klebet, takže co vím
na to že je to litr je dosti lehká a obratná
krouťák od těch 3tis ot.
brzdy dobrý
motorově držák
nekroutí se při ostré jízdě
dá se na ní i cestovat
nežere 15 l/100 (ale spotřebu zas tak neřeším)
ale prej se sere převodovka, a při nižších rychlostech dost topí
co sem koukal na inzerce kolem 40 000 tis najeto (pokud jsou pravé) co vy nato? za každou připomínku jsem rád, díky moc Ondra
1 reakcí na tento příspěvek CBR 954 RR "Fároš"
na to že je to litr je dosti lehká a obratná
Kde jsi na tom byl? :)
O 954 hodne vi uzivatel SVSkritek a ten se tu jiste objevi, neco si s nima uzil.
e: totok souhlasi, zbytek uz ne:
dá se na ní i cestovat
nežere 15 l/100 (ale spotřebu zas tak neřeším)
Naposledy editováno 14.12.2016 16:49:56
1 reakcí na tento příspěvek CBR 954 RR "Fároš"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"
Pokud farose, tak urcite uz 1000RR, kt. je na okruhu funguje uz v serii a je to hodne dobra motorka, na kt. sezen mnoho dilu za hubicku.
954 se ti rozpadne (prevodovka, vrsek motoru) jen beznym uzivanim. Navic je to tezka motorka, poradne nebrzdi a ani nezataci. Na svizne vylety vice nez ok, ale na nejaky kolena v horach nebo rychlejsi jizdu na dromu bych urcite volil dalsi generaci.
SLEEPER píše: Bandicoot> ja bych do ni nesel, koncepcne je to uz zastarala motorka, ani bych ji nerikal supersport.
Pokud farose, tak urcite uz 1000RR, kt. je na okruhu funguje uz v serii a je to hodne dobra motorka, na kt. sezen mnoho dilu za hubicku.
954 se ti rozpadne (prevodovka, vrsek motoru) jen beznym uzivanim. Navic je to tezka motorka, poradne nebrzdi a ani nezataci. Na svizne vylety vice nez ok, ale na nejaky kolena v horach nebo rychlejsi jizdu na dromu bych urcite volil dalsi generaci.
SVSkritkovi jsem napsal tak uvidime.....ale velice poutavý a zábavný profil, a je to pan fároš teda, respekt, díky za echo :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"
SLEEPER píše: Bandicoot> ja bych do ni nesel, koncepcne je to uz zastarala motorka, ani bych ji nerikal supersport.
Pokud farose, tak urcite uz 1000RR, kt. je na okruhu funguje uz v serii a je to hodne dobra motorka, na kt. sezen mnoho dilu za hubicku.
954 se ti rozpadne (prevodovka, vrsek motoru) jen beznym uzivanim. Navic je to tezka motorka, poradne nebrzdi a ani nezataci. Na svizne vylety vice nez ok, ale na nejaky kolena v horach nebo rychlejsi jizdu na dromu bych urcite volil dalsi generaci.
Tezka urcite neni, naopak vahou porad muze konkurovat (do 200kg s kapalinami), i to zataceni je diky kratsimu rozvoru dobre, brzdy odpovidajici (s zavodnima deskama). Ale jinak na drom (velky) a nejake vykony uz to opravdu moc neni. A na cestovani uz tam je horsi ta spolehlivost...
PM uz jsem odpovedel
Naposledy editováno 14.12.2016 19:10:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"
a můžu se zeptat, jestli si s ní byl v Brně a případně čas, jestli není tajnej?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"
Hodne je tam potreba tlumic rizeni, protoze jak je kratsi rozvor, tak je predek nervozni, neni to na to pripravne. Takze jedine bastlit to pres matku riditek a nadrz, lepsi znacka za 10t. gsxr 750 ho uz ma opet z vyroby a pod brejlema takze ti neroztrhne steheni tepnu.... Hned prvni CBR 1000RR uz melo elektronicky.
Blbe se tam chrani viko alterantoru ktere je vystouple z kapotaze, spadl jsem na tom na kruhaci na oleji. Sranda pad, jeste jsem tam musel uklidnovat policajty a hasice, kteri tam sami prijeli, ze mi nic neni. Ale padak odletl a odnesl to altik a to tak, ze napraskl blok motoru. A to opravit neni uz sranda...
V Brne jsem byl nekolikrat, ale casy jsem mel slabsi, tak 2:40, protoze jsem dlouho bojoval s kotoucema, podle mechaniku a mereni byly rovne, ale motorka se pri brzdeni cela klepala. Nechal jsem je predelat od motokotouce.cz a nakonec to skoncilo stejne novymi od NG.
Kdo na tom fakt umi jezdit je Everest, takze toho se zeptej na cas (Sleeper zna, jestli ty ne), ten myslm bude mit k 2:30
Naposledy editováno 14.12.2016 20:07:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"
toho neznám no.
2 reakcí na tento příspěvek CBR 954 RR "Fároš"
1 reakcí na tento příspěvek CBR 954 RR "Fároš"
1 reakcí na tento příspěvek CBR 954 RR "Fároš"
Bandicoot píše: hoši koukat na nazory všech nikdy nic nekoupim :D mám známe co jedou 954 a nikdy problém neměli stejně jako gixera :)
Jasně měl jsem kolem sebe ze 929,i 954 a K4, jezdilo se po zádech a chodilo se na okruh a jezdilo se co to dalo a nikdy se nic nepolámalo. Já bych do 954 klidně šel, je to dobra motorka.
Naposledy editováno 14.12.2016 22:40:13
Je to lehká, obratná, nezáludná motorka a pokud fakčí přívěra, táhne od něakých 2300 otáček.
Ale dnes bych už se podíval po 2006 a výš, zub času a vývoj nezastavíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"
yzf07 píše: Každá motorka má něco ,já bych to tak nebral, hodně jsem pojezdil hondu 929, 954 a suzu K4. Hondy jsou hodny a dělaj přesně t co potřebuješ a všechno funguje jak má. K4 to je jina liga, motor jede jak krava, ale vidle a brzdy jsou špatny.
Hele brzdy na k4 jsou dobry, ale nesmis na nich setrit. Mam origo trmeny, jenom jsem vymenil srouby za nerezove, desky nissin ST, pancire, radialku od Bremba, kousany kotouce a brzdi to jako prase. Predni vidle taky o.k. je tam kayaba a podle me zvladaji vse perfektne. Jen zadek je slabouckej. Tam jsen dal na rady Assassina a koupil za 25.000,- nitro. Rozdil nepopsatelnej. Ale bavim se o K4 1000ccm, 750 jsem nejezdil.
2 reakcí na tento příspěvek CBR 954 RR "Fároš"
Schválně jsem se podíval na videa jak to jede a nejede. Že tomu chybí koně oproti dnešním litrům? No a? Mám novější generaci fároše (2006) a na dnešní litry taky ztrácí spoustu koní. I přesto ta motorka jede jak praštěná a bude mi ještě nějaký pátek trvat, než ji dostanu na limit všeho.
Tak proč jezdit na tom nej, když to stejně člověk neumí využít? Dokud ten bajk umí víc než pilot, tak není důvod k tomu, proč na něm nejezdit
A pokud to má i do provozu, tak se hutný střed litru vždy hodí. Fakt, že litr jede "skoro všude" je super. Na okruhu to neupotřebíš, ale v provozu je to cennější než 20 koní navíc ve vršku.
Jestli se to nesere, tak proč ji nemít doma Zatím tu o nemocích psal jen SVSkřítek. Každá motorka na něco trpí.
Pokud ho sežene za dobrý kačky, tak ho má skoro za 1/2 náklady oproti novějšímu modelu.
Schválně přikládám jedno video. Nemám potřebu jezdit na nejnovějších, nejmodernějších, nejchytřejších a dalších NEJ strojích. A věřím, že je takových lidí víc
hOOrNeT píše: Tohle téma je zajímavý. Není to zase tolik let, co po tom mnozí z nás slintali a okukovali to s respektem. A teď na to plivete? Proč?
Schválně jsem se podíval na videa jak to jede a nejede. Že tomu chybí koně oproti dnešním litrům? No a? Mám novější generaci fároše (2006) a na dnešní litry taky ztrácí spoustu koní. I přesto ta motorka jede jak praštěná a bude mi ještě nějaký pátek trvat, než ji dostanu na limit všeho.
Tak proč jezdit na tom nej, když to stejně člověk neumí využít? Dokud ten bajk umí víc než pilot, tak není důvod k tomu, proč na něm nejezdit
A pokud to má i do provozu, tak se hutný střed litru vždy hodí. Fakt, že litr jede "skoro všude" je super. Na okruhu to neupotřebíš, ale v provozu je to cennější než 20 koní navíc ve vršku.
Jestli se to nesere, tak proč ji nemít doma Zatím tu o nemocích psal jen SVSkřítek. Každá motorka na něco trpí.
Pokud ho sežene za dobrý kačky, tak ho má skoro za 1/2 náklady oproti novějšímu modelu.
Schválně přikládám jedno video. Nemám potřebu jezdit na nejnovějších, nejmodernějších, nejchytřejších a dalších NEJ strojích. A věřím, že je takových lidí víc
Jasny, ta motorka je suprova, jezdil jsem na ni cc 5 let žádnej problem nikdy nebyl. Bohužel pokrok nezastaviš, jak si kolegove pořídili novější stroje, tak jsem jim nestačíl a to byli horši jezdci jak já.( Ale to byla jiná liga, takhle moc lidi nejezdi)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"
StiefTomas píše: Hele brzdy na k4 jsou dobry, ale nesmis na nich setrit. Mam origo trmeny, jenom jsem vymenil srouby za nerezove, desky nissin ST, pancire, radialku od Bremba, kousany kotouce a brzdi to jako prase.
No ale tos vyjmenoval komplet všechno z čeho se ty brzdy skládají, zbyly ti tam jen třmeny. Takže po přeložení do srozumitelné řeči tu zaznělo, že na brzdách z K4 za něco stojí jen třmeny. Což je přesné, protože ty ostatní sériové komponenty na brzdách u K4 opravdu stojí za úplné hovno. Hlavně na okruhu začínají těžce vadnout prakticky hned po zahřátí. U brzd má Honda v sérii opravdu navrch.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"
vybouřená_mrkev píše: No ale tos vyjmenoval komplet všechno z čeho se ty brzdy skládají, zbyly ti tam jen třmeny. Takže po přeložení do srozumitelné řeči tu zaznělo, že na brzdách z K4 za něco stojí jen třmeny. Což je přesné, protože ty ostatní sériové komponenty na brzdách u K4 opravdu stojí za úplné hovno. Hlavně na okruhu začínají těžce vadnout prakticky hned po zahřátí. U brzd má Honda v sérii opravdu navrch.
Hele netvrdím, že K4 má lepší brzdy než Honda. Jel jsem na CBR 1000RR a sérii má určitě lepší než K4. Ale právě u K4 modelů všichni měnili třmeny za třmeny z R1 05 - 06, že origo třmeny jsou slabý a ostatní komponenty nechají sériové, že ty jsou dostačující. Ale realita je právě opačná. Určitě s tebou ale souhlasím, že s origo brzdama se to na okruhu fakt nedá. Během dvou až tří kol máš páčku zamáčklou na heftu.
Jinak motorka je to bombová. Sice spodek v sérii byl vlažnější, ale s úpravami je to už o.k. Jen mě čoveče trochu mrzí, že mi bere trochu olej. Není to nic hroznýho, ale od výměny k výměně mi zmizne cca půlka měrky. Dělal jsem komplet hlavu (srovnání, ventily, těsnění, gufera) + kontrola válců a pístů + výměna všech pístních kroužků a výsledek stejnej :) tak se s tím hold budu muset naučit nějak žít :)
Naposledy editováno 15.12.2016 21:15:31
1. Jestli někdo tvrdí, že je to težký a neobratný, tak neví o čem mluví.
2. Vyměnil jsem na tom kromě rámu a kol už snad skoro všechno - s tím jsem počítal při koupi. Jediné na co seru jsou plasty. Kolečka a vidličky v převodovce jsem také měnil ( sehnal jsem origo z USA a vyšlo to cca o půlku levněji než u nás ). Sehnat dobrej kousek a jen se vozit je už asi dost problém.
3. Na motor slabý? Jestli chceš jezdit rovně nebo na okruhu tak možná ano, jinak je to o rukách.
4. Jestli topí? Všechno topí, něco víc něco míň. R1 2008 topí ještě víc, R1 2011 to stejný.
5. Cestování - to je dost širokej pojem a každý si představí něco jinýho. Jezdím s tím většinou jen Rakousko, Itálie, Slovinsko. Francie na týden není problém - všechno po okreskách, po dálnici jenom Brno - Pohořelice.
Sice už stárnu, ale vydržím na tom sedět 6 hodin denně úplně v pohodě.
6. Tlumič řízení kup.
7. V podstatě jsem strávil rok komplet opravou, dneska už bych to toho asi nešel, ale zas vím co mám.
8. Mám srovnání jen s R1 rok 2008 a rok 2011 - 954 jesně vede ve spodních otáčkách. Nepotřebuju jezdit nad 200 km/h, takže až dojedu řetězovku dám převod trochu více do síly a myslím, že to bude pecka veliká.
9. U mě to bylo jasný - chtěl jsem 954, tak jsem si ji koupil.
Přeji dobrou ruku při výběru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suchotavy zvuk spojky Honda CBR 954RR Fireblade | henobart | 3 | 21.6.2024 v 06:22 t_freedom |
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade | Rob7802 | 24 | 16.8.2023 v 10:15 Rob7802 |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... | PůlPlyn | 2 | 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn |