4 reakcí na tento příspěvek Výměna spodního bloku motoru na R1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna spodního bloku motoru na R1
Je to přesně naopak.Pouze spodní půlku vyměnit nemůžeš. Musíš vyměnit celé kartery.Otvory na kluzná ložiska jsou přesně svrtaná.Podle značek na klice a na karteru musíš dopočítat tloušťky ložišek a podle toho je objednat.
Naposledy editováno 15.12.2016 06:57:25
pepinow píše: Bloky jsou vsechny stejny takze pokud nasadis puvodni salky a dodrzis utahovaci moment nic se nestane
Tak pokud by jsi tohle udelal, tak po smontovani by jsi vubec neotocil klikou a nebo pokud by jsi mel stesti tak by jsi otocil, ale po nastartovani by to vzalo rychlej konec :) Na karteru a klice máš značky, podle toho určíš šířky ložiskových pánví...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna spodního bloku motoru na R1
pepinow píše: Bloky jsou vsechny stejny takze pokud nasadis puvodni salky a dodrzis utahovaci moment nic se nestane
odbornik pres oleje a koukam i pres servisni prace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna spodního bloku motoru na R1
3 reakcí na tento příspěvek Výměna spodního bloku motoru na R1
neveril jsem tomu dokud jsem na jednom z motoru tady na foru nevidel prehodit domky vacek z jineho motoru a ono to jezdi uz vic jak jednu sezonu - motor s cca +20procent vyssim vykonem proti serii
Naposledy editováno 15.12.2016 11:38:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna spodního bloku motoru na R1
assassin píše: je to samozrejme tak jak pisete... ale osobne bych se nedivil, ze to maj japka "svrtane" tak presne, ze by to po vymene spodku bloku nejspis i makalo.
neveril jsem tomu dokud jsem na jednom z motoru tady na foru nevidel prehodit domky vacek z jineho motoru a ono to jezdi uz vic jak jednu sezonu - motor s cca +20procent vyssim vykonem proti serii
Ty woe zo snad neni ani mozny. Ty domecky musi byt nehorazne vydreny. Videl jsem stary gsxr 750 predelany na 1200ccm, ale ten borec prehodil celej komplet tzn. pisty, valce palici atd... Ale napasovat jiny domecky to je celkem maso
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna spodního bloku motoru na R1
StiefTomas píše: Ty woe zo snad neni ani mozny. Ty domecky musi byt nehorazne vydreny. Videl jsem stary gsxr 750 predelany na 1200ccm, ale ten borec prehodil celej komplet tzn. pisty, valce palici atd... Ale napasovat jiny domecky to je celkem maso
hele taky to nechapu, ty stary byly vydreny - jeden odbornik na tom upravoval hlavu a asi je hodne utahl... tyhle "novy" tam sedi, vse funguje, nejspis ani nejsou vydreny, fakt nevim jestli nahoda, nebo jen japonci obrabi s takovou presnosti, ze to sedi ikdyz to prehodis...
prehazovat jen spodek u R1 je blbost, ale s trochou nadsazky - myslim ze by to mohlo i makat. nebo to ruco "zaskrabat".... uz jsem tehle operaci co teoreticky nemuzou fungovat a v praxi to jede uplne v poho par videl....
Naposledy editováno 15.12.2016 13:31:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna spodního bloku motoru na R1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna spodního bloku motoru na R1
sered píše: assassin> zaskrabaval jsem saly na Tatre 57B a jiz nikdy vic ... brrrr!
jj je to spis takovy blaboleni, pokud na vymenu celku nejsou prachy apod, naka takovahle "alchymie" problem neresi...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna spodního bloku motoru na R1
gugo píše: odbornik pres oleje a koukam i pres servisni prace
covece jak to tady ctu tak ty jsi taky odbornik prez vsechno u tak staryho motoru jsem ne jednou videl prehodit spodek motoru a bez problemu jedou jeste dnespepinow píše: covece jak to tady ctu tak ty jsi taky odbornik prez vsechno u tak staryho motoru jsem ne jednou videl prehodit spodek motoru a bez problemu jedou jeste dnes
Může se stát, že to pojede, nikdo to netvrdí... sice je to loterie ale stát se to může...Taky se může úplně stejně stát, že se ti motor hned kousne nebo se vůbec neotočí. Případně se od kliky budou ozývat moc příjemný tlučivý rány. Ale určitě tvoje tvrzení, že kartery jsou všechny totožný je pěkná kravina a lepit jen tak dohromady dva kartery je prasárna....
2 reakcí na tento příspěvek Výměna spodního bloku motoru na R1
Ppepan007 píše: Děkuji za rady, pokusím se podívat po těch značkách a spočítat to....Ale jelikož neumím anglicky nemohli by jste mi prosím ještě poradit , jak se to počítá?Děkuji
No ono právě není úplně rozumný to skládat ze dvou motorů, o tom tahle diskuze je... Ložiskový pánve se mění u motorů, kde máš kartery, který jsou totožný... Proč chceš vůbec měnit ten spodní díl motoru??? Máš v něm díru???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna spodního bloku motoru na R1
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna spodního bloku motoru na R1
Kamikadze-Ace píše: Ppepan007> Pánev kterou objednáš = ČÍSLO SKŘÍNĚ - ČÍSLO KLIKOVKY -1 = X podle X odvodíš barvu z manuálu pro tvůj motocykl a tu si na příslušné místo do klikové skříně objednáš u dealera :)
podle me cenovej nesmysl, lepsi sehnet jetej motor z bouracky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna spodního bloku motoru na R1
StiefTomas> ventilový podložky co si pamatuju stojí stále několik let kolem tří kil za jednu
Kamikadze-Ace píše: gugo> 317,- jedna pánev takže pokud už do toho motoru chce něco nasypat a dělá to pořádně tak mě to nepřijde drastické (R1 05´)
StiefTomas> ventilový podložky co si pamatuju stojí stále několik let kolem tří kil za jednu
Jj, celkem hnus jako... Za kus cementovaný a broušený placky :D Hlavně co mě teda ale nejvíc nasralo, tak že když jsi chtěl dělat převodovku, tak jsem myslel, že si sundám jen spodek motoru a ono prd... Ti idioti dali pod válce dva M6 šrouby, takže motor rozdělanej úplně na kaši... Tak se udělala rovnou celá g.o.
Naposledy editováno 15.12.2016 21:50:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna spodního bloku motoru na R1
assassin píše: je to samozrejme tak jak pisete... ale osobne bych se nedivil, ze to maj japka "svrtane" tak presne, ze by to po vymene spodku bloku nejspis i makalo.
neveril jsem tomu dokud jsem na jednom z motoru tady na foru nevidel prehodit domky vacek z jineho motoru a ono to jezdi uz vic jak jednu sezonu - motor s cca +20procent vyssim vykonem proti serii
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna spodního bloku motoru na R1
jinak u karteru se obě půlky zbroušej smontujou do kupy, utáhnou na moment a z boku se vyvrtaj... takže odpověď je NE nelze měnit pouze jeden kus karteru... buď se ti přidře klika hned, nebo bude chvíli mlátit a pak se přidře stejně (nechávám malé procento tomu, že to chvíli poběží bez problémů).....
Naposledy editováno 16.12.2016 06:33:16
dewwil píše: Každopádně to tenkrát byla velká loterie, kdy jsme potřebovali složit motor na odladění, taky vím, že by se to dělat nemělo a při výměně domků by se mělo kurva měřit a doladit, dělali jsme to po šichtě dlouho do noci a bylo to hodně časově napjatý. U čtyřválce bych si to nedovolil, tam je riziko větší nepřesnosti díky delší vačkové hřídelí a většímu počtu domků kde se i sebemenší odchylky projeví destrukcí uložení nebo samotné vačky. Byla to a je zprdele klika, že je to funkční, taky se to mohlo posrat. Starý domky byly nenávratně v hajzlu... Vlastně jsi to viděl sám... Ale kartery bych už sakra řádně oměřil, ale radši bych sehnal oba že stejný ho motoru...
Tak a mame vinika 😀 pokud jsi to delal na suzine tak to chapu :) ty motory jsou tak dobre udelany, ze vydrzi vsechno :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1229, 1230] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36873 | Včera v 21:54 fireblader_puvodni |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 3 | 25.9.2024 v 10:49 maree |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Perňův Racing koutek - přestavby ok... [1 ... 346, 347] Yamaha YZF-R1 | Perňa_81 | 10406 | 12.9.2024 v 15:11 Ozzy_ |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |