Moc se mi líbí Suzuki GS a mám vyhlídlou jednu skoro 40 let starou, je to dovoz z Německa. Z toho, co jsem načetl, je výhodné ji přihlásit na veterána, protože se nebudu klepat strachy, kdy mi neprojde STK a navíc bude levnější povinné ručení. Vím, že každý rok musí před komisi.
Je to tak, nebo jsou nějaká ale?
Děkuji za odpovědi k tématu.
Lys
1 reakcí na tento příspěvek Má smysl hlásit moto jako veterána?
panela píše: Zase jakých 100let? Najdi si a přečti podmínky testace, samozřejmě pokud na retestaci není stroj v předepsaném stavu můžou statut HV omezit. V RZ je nepřenosná při prodeji, je jen na majitele a členství ve VCC není podmínkou . Nevím o jakém japonském stroji je zmínka, ale moje Jawa 354/1958 je jak z fabriky a Čz 475/1962 v renovaci bude taky, další Jawy/Čz mám na bílých v patině i po renovaci. To že se někdo spálil se stodolovou štětkopatinovou renovací a je jen dobře že V nedostal. Buďme rádi za V RZ, spousta strojů má šanci se dostat díky našim absurdním předpisům zpět vyjet na silnice. Nejvíc mudrují ti co nikdy nic netestovali na HV.
Příště si přečti i na co se ptal pisatel dotazu a pak teprve mluv! Dám ti ještě jednu šanci, než z tebe udělám debila jo?
Ježto je stará jako já, chtěl bych si ji nechat nadobro s tím, že z ní jednou skutečně veterán bude (pokud se toho dožiju).
K testaci ji samozřejmě chci mít v takovém stavu, že by prošla i STK, navíc původní díly a lak atd., bastl by mi nesměl domů.
Udinar: mohl bys prosím konkrétně rozvést ty nevýhody? VRZ lze udělat na stroj starší 30 let, nevím, proč tu píšeš o 100 letech. Jinak máš moc pěkné motocykly, radost pohledět.
Prosím ty, kteří neměli nikdy VRZ, aby sem nepsali své dojmy, akorát to mate mě i ostatní.
1 reakcí na tento příspěvek Má smysl hlásit moto jako veterána?
pokud ten stroj z dovozu prihlasit jde, nevidim duvod proc to neudelat, pokud te zajima vyhoda veteranskejch - cca 1/12 bezneho povinneho ruceni, tak to muzes mit i s bilejma znackama, kdyz to prozenes testaci...
pokud te vysledna hodnota stroje nezajima a to na cem ti zalezi je cena urednich vykonu pri prihlasovani, tak potom jo, neprihlasuj to a dej to na veterany...
Naposledy editováno 17.12.2016 22:44:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má smysl hlásit moto jako veterána?
Lys píše: Panelo kašli na útoky. Jsi jediný, kdo napsal něco k věci a já si toho vážím. Podmínky získání jsem samozřejmě četl a od kamaráda vím, že ač to vypadá dost komplikovaně, není to tak hrozný. A proč platit pálku pojišťovně a dekře, když se projedu párkrát za rok. To je radši dám (částečně) klubu.
Díky za zastání, ten člověk má nějaký mindrák už to tady někdo kdysi psal.
Můj mladej si bez zkušeností véčka vyřídil sám bez zkušeností, když mu bylo sotva 18 a dal to, ke strojům mého mládí mě vrátil on. Máme několik kochacích strojů, kupčit s papíry nebudu a mlátit do raznic už vůbec ne. Když tady dokola mele někdo jak jsou V na hovno tak se ozvu. Proč na hovno? Už jsem o tom psal a že někdo na V tlačí kdejakého bastarda, nebo jak jsem viděl co jezdí po Praze ... Za testaci se platí, ale vše ti řekne příslušný komisař, seznam dle krajů je někde na netu i s kontakty, případně o něm budou vědět na krajském odboru dopravy kde HV registrují. Tady je to jen o poměřování š......
Naposledy editováno 18.12.2016 10:45:02
1 reakcí na tento příspěvek Má smysl hlásit moto jako veterána?
(reakce na) Má smysl hlásit moto jako veterána?
Každopádně jestli máš možnost to přihlásit na bílý, tak to přihlaš. Véčka bych bral jako druhou možnost. Povinný na tenhle starej stroj bude u čpp za tři kila a technickou bych neřešil, tou projde kde co, když to bude mít základní náležitosti.
1 reakcí na tento příspěvek Má smysl hlásit moto jako veterána?
Ano máš pravdu, podmínky a ceny v klubech jsou různé, není nutné členství s příspěvky ale podmínky pro členy můžou být pochopitelně výhodnější.
Ať si zjistí konkrétní podmínky jsem tady psal x krát, jinak tady nic zásadně nového nezaznělo.
Zdravím na Žlutavy, děláte tam pěkné veteránské akce.
Že budou komisaři ostří na barumce je pochopitelné přece to není pro všechny jen kochačka
Naposledy editováno 18.12.2016 11:08:39
I když mě, pravda pobavil tím, že mi připomněl Máňu, co uklízela na OPBH.
1 reakcí na tento příspěvek Má smysl hlásit moto jako veterána?
Zdravím do Zlína Byl jsi tu tento rok když to bylo poprvé na fotbalovém hřišti? Byl jsem ten blázen co tam vozil děti na sajdě s kulometem
Lys: Díky
Za druhé - já jsem zde celkem často obhajoval VRZ, protože neprovozovat motocykl, který je pěkný a je perspektivním veteránem (a to Suzuki GS 550 bez pochyby je) a nemá doklady je škoda! Ovšem pokud ty doklady má je možno jej normálně zlegalizovat zvyšuje to jeho původnost a také historickou cenu. Ta motorka bude mít prostě minulost, na VRZ tu minulost tak trochu ztrácí.
Za třetí - nevím o jakém mindráku tu píšeš, na tebe jsem reagoval co se pamatuju snad poprvé a jestli to tu o mě někdo psal, tak to máš o mých reakcích větší přehled než já. Na to že jsi zde registrován něco přes rok a já skoro 9 let, tak to jsi toho musel o mě přečíst tuny
Za čtvrté - Teď tedy k těm výhodám a nevýhodám! Co se týče registrace motocyklu z EU, tak to stojí prakticky stejně jako registrace na VRZ, takže v tom není žádná výhoda a co se týče těch poplatků, tak u při registraci na VRZ polovinu těch peněz narveš státu do chřtánu, protože krajská testace (cca polovina peněz) jde státu. Klubová testace jde klubu. První nevýhoda VRZ, motocykl musí být v originálním původním stavu, nebo perfektně zrenovovaný, to u normálních značek nemusí, tam stačí dobrá technická způsobilost. Další nevýhoda je, že musíš provádět něco jak TK každý rok. Další nevýhoda je, že nemůžeš s motocyklem nelze podnikat. Já třeba mám motorky zaregistrovány jako možné stroje pro natáčení filmů Výhodou je, že platíš jen třetinovou pojistku a o další výhodě asi nevím. Sám budu letos na jaře dávat na VRZ mého Maneta S100 a další tři stroje co mám, ale jsou ještě nedodělané půjdou také na VRZ a to proto, že nemám klasické doklady a ty stroje je třeba zachovat pro budoucnost. Proto jsem psal o těch 100 letech. Přece krásný stroj je třeba zachovat, ale když má klasické doklady, tak bych ten stroj zachoval i s jeho historií. Mám třeba doma Jawa 350/634 z roku 1973 s kompletní dokumentací, fakturou z prodejny a záručním listem. Pokud bych tuhle mašinu dal na VRZ, znamenalo by to z normálních značek odhlásit a tím pádem přijít o původní TP. Tím pádem by ostatní doklady nebyly relevantní a nechávat si původní doklady podvodem (psát, že jsem je ztratil) to nechci, stejně jako přerážet čísla na motoru.
Tak co pane Panela už si budete laskavě číst to na co odpovídáte? Myslím, že mindrák tu máte vy!
Nadávka do debila od měšťáka sedí.....
Naposledy editováno 18.12.2016 12:14:05
kuba350: Doporučuji přečíst http://vccuh.webnod...ts/neco-o-testacich/
stále ale platí to co jsem psal nahoře, podmínky se klub od klubu mění a to co projde u vás nemusí projít jinde, proto je vždycky nejlepší se s příslušným klubem spojit a domluvit se na podmínkách
Z vlastní zkušenosti, přihlašoval jsem Hondu VT500S: úředníkům se nelíbilo, že: přední světlo nemá E, vzadu po stranách jsou červené odrazky, přední blinkry příliž blízko u sebe a hlavní problém, nikde nebyl emisní limit hluku. Takže Dekra, měření, a osum tisíc v pr...navíc cesta do Prahy..
Držím palce
Každý tě řekne něco jiného, úsudek je na tobě.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tyčka spojky Suzuki GS 550 | Sabak101 | 4 | 7.9.2024 v 16:39 Kohlstein |
Ventilové podložky Suzuki GS 550 | MEK0TA | 11 | 6.5.2024 v 16:25 MEK0TA |
Nedostupné díly GS550M Suzuki GS 550 | MEK0TA | 7 | 24.3.2023 v 22:19 combust |
Kluzáky předních vidlic Suzuki GS 550 | Juze | 1 | 28.1.2020 v 05:53 milor |
suzuki GS 550 T Suzuki GS 550 | Radimol | 2 | 17.6.2019 v 22:57 Radimol |