používaní v motorkách ....
SUZUKI GSXR 750 K3 předchozí olej byl motul 10w40,který teda byl v 25 tis vyměněn za MOGUL 4T 10W40
a po najetí cca 8 tis/km nejevil známky opotřebení a ani spojky(Ne neklouže..)
APRILIA TUONO 1000R..předchozí olej Liguy moly 10w50 ve 28 tis který jsem vyměnil znovu za MOGUL 4T ale s VISKOZITOU 10w50..v manuálu je i 15w50,ale ten zatím nedělají....Motorka měla najeto 33tis když šla na servis..seřízení a další výměny..a Tak čistý motor ještě dlouho neviděli...(spojka neklouzala a motorka projela jak Rakouské a Italské aply a vše OK...)
Takže za mě tedy doporučiji...olej plní normy které potřebuji...pokud se dodrží specifikace...
Řeči typu...si nechám jen pro zasmátí....
Znám hodně lidí kteří během 4-let přešli na tento tip oleje a nikdo sním neměl jediný problém....Jak motor tak spojka...
A když vím že ho dají i do KTM..vše OK..tak proč kupovat drahé oleje...
Naposledy editováno 25.12.2016 23:40:07
1 reakcí na tento příspěvek Zase ten Mogul 4t...
1 reakcí na tento příspěvek Zase ten Mogul 4t...
Hlaska ze ve 33tkm jete cistsi motor nevideli... to jako koukali kam ?
Nejlepsi je kdyz nekdo takhle blbe propaguje mozna dobrej olej, to bych si ho hnedle nalil. Trochu me pripominas NCckare kteri jasaj nad tim jakej maj super stroj a ze lepsi neni.
1 reakcí na tento příspěvek Zase ten Mogul 4t...
...Ale jooo Mogulem vazelinou sem mazal retez u MZ a zadne opotrebeni po 3000 km
2 reakcí na tento příspěvek Zase ten Mogul 4t...
2) CENA: Mogul Moto 4T 10W40 za 136,- /L do vodníků, 10W50 do velkýho vzducháče 154,- /L, 20W50 za 119,- Kč/L do vyběhaných motorů s větší spotřebou oleje. Většinou toho kupuji víc pro víc lidí, takže neplatím poštovné. Těm cenám se zahraniční konkurence ani neblíží. 3) Podpora českého výrobce pro ty, kteří věří v protekcionismus a případně znají strukturu majitelů Parama, což já ani v jednom bodě nejsem
Zde jen moje malé poznatky ohledně oleje MOGUL MOTO 4T,který tak nikdo teda nechce(JE JEN MÁLO MOTORKÁŘU CO TO POUŽÍVÁ..),protože je to MOGUL
Nikdy jsem si nevšiml že ho nikdo nechce protože je to MOGUL. Spíše tu čtu opak..
Jo a nepoužívám ho
Naposledy editováno 24.12.2016 17:58:12
Dráťa píše: CENA: Mogul Moto 4T 10W40 za 136,- Těm cenám se zahraniční konkurence ani neblíží.
560 za 4 litry.
https://jaknaauto.cz...er-10W-40-4L-P27325/
650,- postovne zdarma.
Toto podle tebe neni ani trosinku priblizeni?
1 reakcí na tento příspěvek Zase ten Mogul 4t...
Nevím co je na tom pravdy, ale prý Mogul ty to oleje od někoho kupuje a stáčí do vlastních nádob.
1 reakcí na tento příspěvek Zase ten Mogul 4t...
P.S. pokud si přečtete technické listy u Mogul moto10W-40 a Motul 5100, zjistíte, že je mogul o chlup lepší. Naopak hodně drahý Motul 300V je ješte o trošku lepší než Mogul.
Nicméně všechny 3 oleje bohatě překračují požadavky výrobců motorů na výkonnostní specifikaci API SG, či SJ, jelikož jsou SM. 300V je už SN.
SM - pro všechny současné motory. Kategorie zavedena 30. listopadu 2004. Oleje klasifikace SM obsahují aditiva pro kontrolu deposit, pro snížení oxidace oleje, snížení opotřebení a tvorby úsad a aditiva zlepšující vlastnosti oleje za nízkých teplot
SN - zavedená v říjnu 2010 pro motory vyrobené po roce 2011 a starší. Vhodná tam, kde je potřeba poskytnout vyšší ochranu pístů, při vyšších teplotách, kde je požadovaná přísnější kontrola kalu a kompatibility s těsněními. Klasifikace SN zaručuje vyšších ochranu turbodmychadla a motoru provozovaném na ethanol do E85. SN zárověň hovoří o vyšší kontrole emisí a nižší spotřebě paliva.
Naposledy editováno 25.12.2016 07:40:38
Uni33 píše: Jestli olej splňuje specifikaci tak až tolik nezáleží jaký je to výrobce. Já osobně používám oleje Q8.
Nevím co je na tom pravdy, ale prý Mogul ty to oleje od někoho kupuje a stáčí do vlastních nádob.
1 reakcí na tento příspěvek Zase ten Mogul 4t...
Ale měl by si vědět, že ne vše novější je lepší, že teda SM a SN byl snížen obsah aditivací na bázi fosforu a olej přestal být tak rychle černý, kdepak ty nečistoty zůstávají? Jsem na tohle trochu alergický, protože za mě je SN jednoznačně krok zpět, stejně jako oleje ACEA A5/B5 se sníženou HTHC viskozitou, odrovnaný moderní auta za půl mega na dálnicích v chorvatsku, hlavně že si DPF chrochtá blahem...atd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase ten Mogul 4t...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase ten Mogul 4t...
Stev píše: Kawa75> podle technickyho listu kvalitu oleje neurcis. Jedinej zpusob je udelat rozbor novyho (pro porovnani, neni nutny) a pak jetyho oleje, idealne aspon po druhy vymene. Pak totez na stejnym motoru s jinou znackou oleje. Rozbor ti urci viskozitu, obsah aditiv, mnozstvi kovovejch castic a dalsi. Pak lze posoudit jak na tom kterej olej je.
V technickém listu je uvedena kinematická viskozita a viskozní index... tyto udaje ti vypovidaji o vlivu na snizeni treni motoru. Rekl bych ze je to hlavni.
Ostatni je do znacne miry spekulativni pokud se neprovadi testy v laboratori. Porovnavat jete oleje, ktere byly pouzivany v odlisnych podminkach je k nicemu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase ten Mogul 4t...
Jurawood píše: jistě, moc nevím proč se tady OT začala řešit automobilová americká norma API.
Ale měl by si vědět, že ne vše novější je lepší, že teda SM a SN byl snížen obsah aditivací na bázi fosforu a olej přestal být tak rychle černý, kdepak ty nečistoty zůstávají? Jsem na tohle trochu alergický, protože za mě je SN jednoznačně krok zpět, stejně jako oleje ACEA A5/B5 se sníženou HTHC viskozitou, odrovnaný moderní auta za půl mega na dálnicích v chorvatsku, hlavně že si DPF chrochtá blahem...atd
Protoze API je stale nejpouzivanejsi a najdes ji na kazde krabici s olejem. Např. Mogul moto je značen:
SAE 10W-50, API SM, JASO MA2.
A slavna Evropska ACEA nikde...
Naposledy editováno 25.12.2016 10:19:45
1 reakcí na tento příspěvek Zase ten Mogul 4t...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase ten Mogul 4t...
gugo píše: TVl nemuzu se na tu vasi diskuzi divat, dneska jsem profukoval ucpany trubicky od kamen...vite ze litr oleje na kterym se smazily ryby je chutove poznat ve 40 litrech vyjeteho mot oleje ?
tak se nedívej a hlavně sem nepiš, když nemáš nic k věci. Na tvoje trapný, rádoby vtipný slinty tu nikdo není zvědav.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase ten Mogul 4t...
Kawa75 píše: tak se nedívej a hlavně sem nepiš, když nemáš nic k věci. Na tvoje trapný, rádoby vtipný slinty tu nikdo není zvědav.
ale jdi ty brepto... uz ses doucil jak je to stim namahanim na strih a na tah ? a ze davat nerez srouby na brzdice je blbost ? Kdyz uz si tak maval tim diplomem a svym svarou u CSA ?
2 reakcí na tento příspěvek Zase ten Mogul 4t...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase ten Mogul 4t...
gugo píše: ale jdi ty brepto... uz ses doucil jak je to stim namahanim na strih a na tah ? a ze davat nerez srouby na brzdice je blbost ? Kdyz uz si tak maval tim diplomem a svym svarou u CSA ?
jdi si laskavě léčit svoje mindráky jinam. Nemůžu za to, že jsi se blbě učil a jsi nula co si honí pošramocené ego na motorkářích
Sbohem gugo...najdi si laskavě jiný objekt, pápá
Naposledy editováno 25.12.2016 11:11:50
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zahradní domek či jen domek pro mot... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 750 | Eqwidirium | 63 | 9.9.2024 v 20:16 kratkej01 |
Nefunkční budíky Suzuki GSX-R 750 | Donadgger | 0 | 6.9.2024 v 21:18 Donadgger |
Typový list Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 26 | 23.8.2024 v 21:41 Kohlstein |
Synchronizace karburatorů Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 1 | 18.8.2024 v 13:23 závoďáček-r1 |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |