kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: Kurva par centaku snihu a ve strednich cechach uz se kulaju auta strechama v rygoloch a lidi na zastafku doprovazaju hasici a u divadla styry tady krapet pripadle ted navecer a uz zas mrzne. Rano bude veselej jak dnes
Kdepak, ve strednich cechach se jezdi dverma napred, doufam ze jeste nasnezi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Stev> přesně... Zatím slabota... Člověk si vůbec nezablbne
to fakt zkoušíš i s tou pojízdnou rakví?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
krom toho dneska ti stejně ikdyž všechno vypneš, hrabe elekronika do řízení, když už jedeš bokem...takže je to takový polovičatý hraní. Je ale zajímavý sledovat jak fungujou tyhle věci v Oktávce, Volvu, VW, nebo Fordu...
Ale úplně nejvíc hračka je Corsa 1.0 ...která nemá vůbec nic. Tak teprve zjistíš jak je důležitý se nepolekat, když ti začne ujíždět předek - když zaspíš a pustíš plyn, nebo dokonce brzdíš - jdeš ven ... když to necháš na plynu - sice to opíše delší oblouk, ale furt to zatáčí... tohle "hraní si" by potřebovalo 3/4 lidí na silnicích, když vidím co dělaj.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 05.01.2017 09:58:19
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Lidi se boji, aby nenabourali, tak jedou krokem - to bych i pochopil, ale proc proboha s 3m rozestupy?
Nebo na dalnici nikdo nepojede za kamionem, asi je to potupa, tak ho zacne predjizdet a zjisti, ze se kilo na snehu uz boji, tak jede plnej levej pruh stejne nebo pomaleji nez kamiony v pravym - fakt mi to hlava nebere. A kdyz pak nekoho takoveho nekde predjedu tak na me blika jak o zivot...
Naposledy editováno 05.01.2017 10:03:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Dělala to Oktávka 2009 a dělaly to obě moje Volva ... Co ale musím uznat, že ve Škodovce ESP fungovalo tak, že ti vlastně skoro jen sebralo plyn ...u Volva fakt cejtíš jak ti nechá kus plynu navíc a brzdí ti zadní kola dle smyslu zatáčení... přijde mi, že to měli už v dávný době daleko lepší než němci před časem. A že to s předokolkou není taková sranda...ale jasný že není... ale mě baví i to... baví mě se učit a reagovat ... jen musí člověk počítat, že je to těžký jak tank...
a ohledne kvality volvo esp - v mem aute to porad do neceho saha, ale vysledek je, ze to stejne porad jen nezataci - k nicemu, jedna znama nedavno v male rychlosti delala hodiny na okresce s XC70, par cm snehu, pomala jizda = podle me k nicemu system kdyz to nedokaze nic udelat ani v takovehle situaci....
esp zustava aktivni i po vypnuti tusim u aut od cca 2009
Naposledy editováno 05.01.2017 11:13:10
assassin píše: Freedom: tako novy auto aby to kecalo do rizeni i s vypnutejma ficurama tu asi moc lidi nema :) me ve volvu na snehu vylozene stve jezdit, predokolka je nuda :(
Lidi se boji, aby nenabourali, tak jedou krokem - to bych i pochopil, ale proc proboha s 3m rozestupy?
Nebo na dalnici nikdo nepojede za kamionem, asi je to potupa, tak ho zacne predjizdet a zjisti, ze se kilo na snehu uz boji, tak jede plnej levej pruh stejne nebo pomaleji nez kamiony v pravym - fakt mi to hlava nebere. A kdyz pak nekoho takoveho nekde predjedu tak na me blika jak o zivot...
Jinak jsem včera zjistil, že i se zapnutým ESP mě Capuleta nechá dělat dlouhý mírný smyky - jako kdyby tušila, co chce páníček dělat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Stev> ... tady ani tak nejde o "hraní pro potěchu" ...spíš mě baví zjišťovat jak se to chová, když...
krom toho dneska ti stejně ikdyž všechno vypneš, hrabe elekronika do řízení, když už jedeš bokem...takže je to takový polovičatý hraní. Je ale zajímavý sledovat jak fungujou tyhle věci v Oktávce, Volvu, VW, nebo Fordu...
Ale úplně nejvíc hračka je Corsa 1.0 ...která nemá vůbec nic. Tak teprve zjistíš jak je důležitý se nepolekat, když ti začne ujíždět předek - když zaspíš a pustíš plyn, nebo dokonce brzdíš - jdeš ven ... když to necháš na plynu - sice to opíše delší oblouk, ale furt to zatáčí... tohle "hraní si" by potřebovalo 3/4 lidí na silnicích, když vidím co dělaj.
upřímně, až teď jsem se ujistil co jsem tušil už předtím. Předokolka na sněhu je o ničem. Je dobrý si osahat co dělat když je problém, ale zábavu bych tam nehledal
Proto mám starý malý lehký bmw kde mi nefunguje ani abs a má perfektní podvozek, a jsem spokojenej parchant
Mimochodem tvoje teze o tom co dělat s předokolkou když začne ujíždět předek je chybná. Jediný co funguje je šlápnout na spojku a snažit se zatáčet, tak aby se kola mohly točit a nebyly v záběru. Ono se to dřív nebo později chytne. Tomuhle můžeš věřit, měl jsem na to školení v sosnový a následný praktický cvičení.
strakon píše: Tady napadnul tak cenťák, cestáři jsou zaskočení
Tady musím silničáře pochválit .Odhaduju že za ty dva dny napadlo 50+cm a hlavní jsou vpoho a vedlejší už pomalu taky. A to zkurveně fouká.
Tak že jsem si zase "krásně" zafrézoval
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Idea je ta, že pokud necháš při vyšlápnutí spojky kecnout váhu všeho na předek, nemusí se už kola chytit ... ačkoli je velká pravděpodobnost že jo...
Zamezíš-li tím, že necháš kola v tahu (ale nesmíš je bezmozkovitě protáčet - nahradíš funkci ESP která ti většinou ořízne pouze výkon nad prokluz) pouze tak aby šla lehce přes prokluz, kyvu hmoty na přední nápravu ....máš relativně dost velkou šanci dál řídit...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Stev> není to chybný... je několik možností a tezí... znám obě...to co píšeš mě učil táta ve dvaceti.
Idea je ta, že pokud necháš při vyšlápnutí spojky kecnout váhu všeho na předek, nemusí se už kola chytit ... ačkoli je velká pravděpodobnost že jo...
Zamezíš-li tím, že necháš kola v tahu (ale nesmíš je bezmozkovitě protáčet - nahradíš funkci ESP která ti většinou ořízne pouze výkon nad prokluz) pouze tak aby šla lehce přes prokluz, kyvu hmoty na přední nápravu ....máš relativně dost velkou šanci dál řídit...
ok, mě to v reálný situaci na polygonu nefungovalo a jediná možnost bylo vyšlápnutí.
t_freedom píše: Stev> není to chybný... je několik možností a tezí... znám obě...to co píšeš mě učil táta ve dvaceti.
Idea je ta, že pokud necháš při vyšlápnutí spojky kecnout váhu všeho na předek, nemusí se už kola chytit ... ačkoli je velká pravděpodobnost že jo...
Zamezíš-li tím, že necháš kola v tahu (ale nesmíš je bezmozkovitě protáčet - nahradíš funkci ESP která ti většinou ořízne pouze výkon nad prokluz) pouze tak aby šla lehce přes prokluz, kyvu hmoty na přední nápravu ....máš relativně dost velkou šanci dál řídit...
otazka je jestli to nekdo dokaze nohou davkovat, ja ne. ono kdyz vjedes do zatacky rychle a predni kola jedou smykem, protoze uz tam neni trakce, tak tim ze pridas uz asi nic na silnici nedostanes = ani "presouvani hmotnosti" se moc nekona... ja to trochu trenoval a pokud nejsi profi pilot tak to s tou spojkou asi vyjde nejlip...
samo pokud je to smyk z toho, ze jedes rychle, pokud je to protoze tocis volantem jako vocas, je mozny ze se z toho po korekci volantem, plynem vytahnes...