PORNO TRIČKA
Další shop s tričkama
motivace úpravce nejen XVS "Two Stripes"
hoooodně dílů na XVS a jiné Chopper a pod. motorky "EZC"
úpravy nejen XVS "Thunderbikes"
úpravy moto "Rick's"
úpravy nejen XVS "Iron Moto"
díly a přestavby XVS "Bandit Cycles"
Jak na to s moto
DDT gauče na motorky
úpravy nejen XVS "BCB"
úpravy nejen XVS "Delta Custom Bikes"
spolujezdkyně
Foto EBF 2016 jak si přeje David
Noviny DSL 2014
noviny DSL 2016
Foto DSL 2016 jak si přeje David II
kurva drahý hadry
Naposledy editováno 05.06.2018 10:14:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
zvazuji jeste sledovani teploty oleje ale cidlo se musi namontovat na redukci a ta zas do otvoru misto vypustaku, moc se me do toho nechce aby nahodou netekl olej z masiny kdyby se to cele povolilo :)
Kdyby o tom nekdo uvazoval poslu mu el schema jak to vse nakrimpovat aby to chodilo :) PS: pouzil jsem konektory od Hodny ktere pekne pasuji do te bile krabicky pod sedlem takze cista pracicka :) Co se tyka nakupu koupil jsem u kamarada co dela prestavby HD, cena byla lepsi jak dovoz z USA.
Cados a nekdy v sedle.
Pajas
Naposledy editováno 05.01.2017 22:36:43
3 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Naposledy editováno 07.01.2017 08:17:28
Naposledy editováno 07.01.2017 10:12:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
MotoJajda> Jardo mě se ten Wilda taky líbí.
A co říkáte tomuhle? Hned bych to s nim vymněnil za toho svýho draka. Otázkou, ale je, jestli by vymněnil i on se mnou.
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
Teď jsem pár dní pracoval, řezal, svářel, ze všeho nejvíc měřil. Něco málo jsem vyrobil, stačil u toho chytit chřipku a zjistit že pán na videu musel být mág. Je potřeba dodržet několik rovin aby při rozřezání kyvky byli díly taženy skutečně do stran a né do strany a ještě šikmo. Tím totiž vznikne neuvěřitelný patvar. Takže teď se budu věnovat doměřování, hledání základní roviny, existenci lidstva a pak ještě svrtávání dílů. To byl totiž hlavní kámen úrazu. Některé díly jsem potřeboval usadit do přesně vyvrtaných děr, ale když to mrdáte ruční vrtačkou tak si každý vrták razí svojí cestu ať už máte předvrtáno či ne.
Kdysi jsme s Hodkem řešili navrtat originál výpušťák, do něj kydnou na závit teplotní čidlo ale muselo by mít na konci konektor aby si při vyndavání mohl čislo odpojit. No a někam dát teploměr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Jako naoad toho ramu super. Ale uz hned v ty fazi kde je kyvka chycena do toho ramu. Musis to mit ve vodovaze ve trech osach. Protoze kdyz ten konec uriznes a roztahnes, tahnes to sejdrem a ne do boku. Pokud teda nemas ty roviny. Tam kde ma tu kulatinu ktera podpira zadni cast kyvky a slouzi jako pojezd pro roztazeni. Leva i prava strana jsou tvarove malinko jine. Jako vychozi bod tam je az stred osy kola. Ostatni casti jsou rozhozene. Tak ze on to nemohl tahnout presne rovne do boku.
Jako treba se mylim, ale podle toho casosberneho videa vidim ze se s tim vubec nesral
U tý kyvky nejde ani tak o to, aby byla ve vodováze, ale aby jsi měl všechny ty vodící prvky po ktrých se ty rozřezaný díly budou pohybovat do stran souosý a byly na kolmici k tomu uložení kyvky v rámu.
A ještě k tomu tachu, asi nejvíc se mi líbil ten tvůj na tom prvním obrázku.
Naposledy editováno 08.01.2017 13:51:30
3 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Bimbo-ze-Žižkova píše: Já už tady na tom fóru nejsem rád
A proč?