Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
sardel píše: Jdu jen tak kolem, moc si mě nevšímejte, pouze drobná poznámka. Jedno NC každý den potkávám na Praze 2, parkuje většinou na rohu Žitný a Štěpánský. Frajer na něm asi jezdí do práce. Celý rok. I teď v těch mrazech. Když tuhle napadl čerstvý sníh, bylo krásně vidět, jak NC ráno elegantně zaparkoval čumákem do závěje. Moc se s tím nesere, žádná plachta, nic. Prostě jezdí. Kolik je tu takových, co maj ty nejlepší motorky, jsou nejlepší bajkeři atd.? Kdo teď jezdí? No nic, zas běžím dál, spánembohem.
Já bych to třeba neudělal ani své Babettě. Ale té Hujdy by mě líto nebylo, to je pravda...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Veverčák píše: ale jo, to urcite
jen kdyz se te nekdo zepta na nazor, mel by byt pripraveny na to, ze se nemusi shodovat s tim jeho . A pravda je, ze to tady jednu dobu bylo fakt jedno vlakna vedle druheho, kde jsme byli presvedcovani, ze NC je jedina spravna volba .. v terenu pojede ostre enduro, pak vyjede na asfalt a pojezdi vsechny supersporty a pak s ni zajedes okruh s casem, o kterem si muzes na necem jinem nechat jen zdat .. a to vse se spotrebou 3.14159286 l/100km .. no a pak se na tom svezes
A taky jako zkušený motorkář přece víš, že mašina kterou sedláš je úplně ta nejlepší a lepší určitě není. Noo a někdo to žere víc a někdo míň. Pak z toho vznikají diskuse, kde vy (alfa samci ) si z toho děláte jen prdel a zase někdo z toho muže mít traumu (začátečník který zjistil že si vlastně podle jiných koupil auto) a někdo třeba jako ja jen mávne rukou a řekne si mně to stačí tak už mně neser, protože každému řeknu jak už veverka nemohla a já jsem okolo tebe jenom tak prosvištěl a to jsem mněl ještě batoh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
PokyXX píše: Tak škoda že mi to ujelo, rád bych se pridal do diskuze
A taky jako zkušený motorkář přece víš, že mašina kterou sedláš je úplně ta nejlepší a lepší určitě není. Noo a někdo to žere víc a někdo míň. Pak z toho vznikají diskuse, kde vy (alfa samci ) si z toho děláte jen prdel a zase někdo z toho muže mít traumu (začátečník který zjistil že si vlastně podle jiných koupil auto) a někdo třeba jako ja jen mávne rukou a řekne si mně to stačí tak už mně neser, protože každému řeknu jak už veverka nemohla a já jsem okolo tebe jenom tak prosvištěl a to jsem mněl ještě batoh
njn, akorat ja se z toho nehroutil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Veverčák píše: njn, akorat ja se z toho nehroutil
Přesně, protože ty si taky nad tím jenom mávnul rukou, když si zjistil že tvá mašina není ta nejlepší nooo a NCečkári to maj trochu jinak2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
PokyXX píše: Přesně, protože ty si taky nad tím jenom mávnul rukou, když si zjistil že tvá mašina není ta nejlepší nooo a NCečkári to maj trochu jinak
moje motorka JE nejlepsi
2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Jenže! Pak si uvědomím, že na svým těžce vylítaným DRku 650, který žere litr oleje na tisíc, jezdím za 3,5 až 4 litry a to tomu na asfaltu dost nakládám, takže rozhodně nejsem brzda provozu. Tak si tak říkám, že na to, jak je NC vyhlášený nízkou spotřebou, tak moc nízká tedy není.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Veverčák píše: moje motorka JE nejlepsi
ktera ??
Dráťa píše: Jenže! Pak si uvědomím, že na svým těžce vylítaným DRku 650, který žere litr oleje na tisíc, jezdím za 3,5 až 4 litry a to tomu na asfaltu dost nakládám, takže rozhodně nejsem brzda provozu. Tak si tak říkám, že na to, jak je NC vyhlášený nízkou spotřebou, tak moc nízká tedy není.
V tom případě jsi na tom stejně jak Dovi.Tyhle staré jednoválce jezdí normálně pod pět,šetřivé při správném režimu jízdy něco přes čtyři.Ale tři a půl?Verze pro Kalifornii s karburátorem z DR350?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
vilemx píše: Tak mu to asi zpátky nafoukali kola na 5 atm, ne?
Jestli si to dobře pamatuju, tak to měl garančku po 1000km, kde mu přehráli zajížděcí mapu a odstranili nějakou restrikci, čímž mu to otevřeli na plný výkon Nakonec to po 2 reklamacích vyřešili tím, že mu to zpátky zavřeli
Naposledy editováno 12.01.2017 08:29:43
Dráťa píše: No, eNCéčkaři to mají jinak, no. Dovi se tu chlubí, jak to šetří a jezdí za 2,67 litru. Někteří dravci na eNCéčkách to nešetří a jezdí za 3,5 litru. Pak otevři časák z recenzí a tam se dočteš, že dotyčný recenzent s tím při úsporný jízdě jel pod 4 a při rychlejší jízdě se prý spotřeba dá udržet pod 5. Takže se bavím představou, jak Dovi jede vyjížďku ve větrným pytli za Avií
Jenže! Pak si uvědomím, že na svým těžce vylítaným DRku 650, který žere litr oleje na tisíc, jezdím za 3,5 až 4 litry a to tomu na asfaltu dost nakládám, takže rozhodně nejsem brzda provozu. Tak si tak říkám, že na to, jak je NC vyhlášený nízkou spotřebou, tak moc nízká tedy není.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Zlesa píše: Hele co se tyce gixera tak bych rad prubnul. Ale K1 prej to byl nejlepsi gixer ale nevim, nikdy jsem ma zadnym nejel...
..určitě zkus, já měl teda ještě trochu poladěnýho, takže to jelo jak blbý, ale i v sérii je to hodně dobrý. Nicméně si myslím, že to člověk pozná až na okruhu, na silnici jsou ty motorky vyrovnaný...kubacech píše: Jestli si to dobře pamatuju, tak to měl garančku po 1000km, kde mu přehráli zajížděcí mapu a odstranili nějakou restrikci, čímž mu to otevřeli na plný výkon Nakonec to po 2 reklamacích vyřešili tím, že mu to zpátky zavřeli
Fakt?? ja to do konce nečetl
By mě zajímalo na kolik to je uškrcený v tom záběhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
selkie píše: ..určitě zkus, já měl teda ještě trochu poladěnýho, takže to jelo jak blbý, ale i v sérii je to hodně dobrý. Nicméně si myslím, že to člověk pozná až na okruhu, na silnici jsou ty motorky vyrovnaný...
Nicméně ja si myslím že SS patří na okruh, protože stejně většina z vás na tom neumí a ste pro své okolí nebezpeční1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
PokyXX píše: Nicméně ja si myslím že SS patří na okruh, protože stejně většina z vás na tom neumí a ste pro své okolí nebezpeční
jj. to je jasný.
Příznej se, že jsi si byl včera pohladit sněženku
Leze ti to na mozek
2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
E: co jsem se parkrát svezl na bratránkovym GS tak jako pohodlny ale byl jsem nervózní z toho jak se to houpe, jsem měl pocit v zatáčkách že mi to ujíždí a poprvý jsem měl málem bláto na hřišti... Takže zase moc nechápu jak na cendurech můžete jezdit ostřeji po silnici
Naposledy editováno 12.01.2017 09:57:34
Já to měl i u svojí, tam jsem zkoušel vrtat koš a bylo to k ničemu, takže jsem se přizpůsobi motorce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
4 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Veverčák píše: pravda je, ze to tady jednu dobu bylo fakt jedno vlakno vedle druheho, kde jsme byli presvedcovani, ze NC je jedina spravna volba .. v terenu pojede ostre enduro, pak vyjede na asfalt a pojezdi vsechny supersporty a pak s ni zajedes okruh s casem, o kterem si muzes na necem jinem nechat jen zdat
PokyXX píše: Tak škoda že mi to ujelo, rád bych se přidal do diskuze
A taky jako zkušený motorkář přece víš, že mašina, kterou sedláš, je úplně ta nejlepší, a lepší určitě není. Noo a někdo to žere víc a někdo míň. Pak z toho vznikají diskuse, kde vy (alfa samci ) si z toho děláte jen prdel a zase někdo z toho muže mít traumu (začátečník, který zjistil, že si vlastně podle jiných koupil auto) a někdo třeba jako já jen mávne rukou a řekne si, mně to stačí tak už mně neser, protože každému řeknu, jak už veverka nemohla a já jsem okolo tebe jenom tak prosvištěl, a to jsem měl ještě batoh
Neboj, o nic jsi nepřišel
Já tyto velmi zábavné diskuse o NCčkách sleduju už docela dlouho a nevím o tom, že by se tady psaly nesmysly (cituji):
- v terenu pojede ostre enduro
- pak vyjede na asfalt a pojezdi vsechny supersporty
- a pak s ni zajedes okruh s casem, o kterem si muzes na necem jinem nechat jen zdat
Takže je opravdu nutné vydávat zjevné lži za pravdu?
Nebo to tady snad opravdu někdo napsal a lze to doložit odkazy na tato nesmyslná údajná tvrzení? Pokud ano (ale tomu nevěřím), jejich autorem by musel být buďto šprýmař-provokatér anebo blbec.
__
Pokud si pamatuju něco ohledně toho okruhu , byla zde uvedena zkušenost vyježděného slovenského jezdce, který měl na uzavřeném okruhu v zatáčkách navrch před mnohem silnějšími stroji (je možné/pravděpodobné, že s ne tak zkušenými jezdci v sedlech). A samozřejmě pak na delších rovinkách zase to slabší NCčko už zaostávalo.
A ohledně terénu - na NC fóru si sehraná parta zavzpomínala na společnou vyjížďku na různých motorkách mimo zpevněné cesty, kde dobře obuté NCčko projelo to, co neprojela Africa (ta nová 1000 ccm). Jednalo se tuším o hlubší blátivý podklad a možná ještě o písek. Mohlo to být např. zkušeností jezdce i krátkou jedničkou a tím vysmívaným motorem s plynulým zátahem a použitelným už kousek nad volnoběhem, jiným rozložením hmotnosti (předek/zadek) spolu s nízkým těžištěm atd. Ale nikdo netvrdil, že NCčko v terénu pojede ostré enduro.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Zlesa píše: jj. to je jasný.
Příznej se, že jsi si byl včera pohladit sněženku
Leze ti to na mozek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
PokyXX píše: Včera zrovna ne, ale už jsem si jí jednou teďka přes zimu jak ty říkáš pohladil a neděláme to všichni když ti příde zima dlouha, třeba že si zajedeš do garáže zapálíš cigo, popovídáte si spolu, případně nastartuješ a vychutnáváš si to, nebo jenom já jsem takový úchyl
..asi jak u který motorky....u NC jsi úchyl1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
selkie píše: ..asi jak u který motorky....u NC jsi úchyl
radši úchylem než o sobě říkat "jsem už starší pán"Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 35 | 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 20 | 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota |
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X | stafler | 0 | 5.7.2024 v 22:25 stafler |
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |