2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa 350 OHC - jaro 2017?
Naposledy editováno 22.01.2017 03:30:59
letecacro píše: HonzaHus> Zdravím cena má být okolo 100 000 Kč,na to že tam bude naše nádrž a kastlíky z 634 ,si myslím že předražená ,je to vlastně kopie čínské moto 400 .Takže žádný zázrak .
Jaká čínská kopie? Je to čínský originál maskovaný českým plechem zakoupeným v Číně.
Jen netuším, k čemu kvůli tomu potřebují ten zrekonstruovaný Titanic v Týnci. Tyhle motorky může dělat v Číně asi jakákoliv garážová firma, stačí si vymyslet pěkné logo.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa 350 OHC - jaro 2017?
jenacukr, uvidíme co udělá trh-poptávka, ale asi jsi se v životě jako každý setkal někdy s člověkem, co zrovna že by myslel mozkem na venek příliš neukazuje (víte, jak to myslím), a holt někdo uvidí nápis a má před očima temno, aniž by zjišťoval detaily a jde do toho. A někdo nemusí být hloupý, jen udělá chybu z neznalosti stavu věci.
Naposledy editováno 22.01.2017 20:08:31
V době kdy každý hodně přemyšli nad kvalitou motorky kterou si chce koupit, přijdou ti idioti s motorkou s činy. Daji tam nadrž a kastliky a mysli si že postavily motorku. Nemohu to pochopit, oni snad přemysli prdelí.
Strašne se my libila jawa Tramp, vždyť stačilo pouze vymenit motor, možna to ode mne zni moc jednoduše ale takova fabrika by to mela snad zvladnout. Sice to s tou kvalitou taky nebilo nic moc, ale byla to ČESKA MOTORKA a o to tady prece jde.
Preji vsem hezky vecer a omlouvam se za hrube chyby.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa 350 OHC - jaro 2017?
Vše jen proto, aby vyvolali dojem, že něco dělají (a opět si líznuli dotací). Všude vychází cena těchto strojů lehce pod 100 000,-Kč.
To, že to Jawa nechce prodávat potvrdí také v budoucnu stanovená prodejní cena = nedivil bych se tak výši klidně 139 900,-Kč.
Z tohoto dříve NAŠEHO podniku si partička podvraťáků někde na pozadí (ve výpisu OR) udělala nekonečný zdroj příjmů (ze státního - našeho).
Jinak originální provedení Shineray ve stylu Triumh je podle mého soudu zdařilé a přímo vynikající protipól ekonomické varianty k nesmyslně předražené Yamaze SR 400.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa 350 OHC - jaro 2017?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa 350 OHC - jaro 2017?
1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa 350 OHC - jaro 2017?
(za což se omlouvám) "ohřívání MOJÍ polívčičky" :
začal jsem v r.1964 na Panelce 250, se kterou jsem na začátku 70. let dělal "psí kusy"(viz foto),
ale jakmile jsem dostal (tehdy velice vzácnou) možnost jezdit na 2T - 2V "japonci", rychle jsem
pochopil, že to v tehdejší RVHP s motocykly nadále půjde jedině "s kopce" .
Až později mně došlo, že Jawě "šestsettřicetčtyřce" chybělo málo, aby se zařadila mezi stroje,
které tehdy v Anglii přezdívali "pracovní koně" a byla jich tehdy řada. Prostě "žádnej zázrak", ale
spolehlivé pro široké využití ...
Konečně Jawa s dvojitým rámem ! Proč hořekovat, že z podřadného materiálu a tudíž těžkým,
když v celým socialistickým "táboře" (nezaměňovat s koncentračním !) byly legury strategickými (!)
a tudíž pro sériovou výrobu čehokoliv naprosto nedostatkovými .
Jenže "kádrové rezervy", vedoucí tehdy oddělení čs. výrobců motocyklů, nepřipouštěly uplatnění
skutečných technických talentů, jako byl např. Pan Konstruktér František Pudil (v ČZM)
a tak Jawa 634 ztratila možnost lepších jízdních vlastností díky ""geniálnímu"" , pravděpodobně
všeobecnou snahou o úspornost vedenému, řešení koncovek ramen kyvné vidlice .
Na rozdíl od svých předchůdců, t.zv. kývaček, byly tyto koncovky, již dostatečně široce upevněné
v rámu, ""konstruovány"" pouhým zploštěním kruhové trubky ...
Co dokázal s takto "tuhými" koncovkami dělat gyromoment točícího se zadního kola, si lze snadno
představit. Neustálé pokračování ""tradice""pouze čtyřrychlostní převodovky všech péráků a kývaček
a jediného karburátoru pro dvouválcový motor, nedalo Jawě 634 šanci zařadit se mezi ty bez despektu
přijímané "pracovní koně" .
S touto zastaralou verzí motoru, už nemohly Jawu zachránit pozdější přední kotoučové brzdy,
paprsková kola, celokapotáže, ani dvoukomorové výfuky. Dvouválcový DVOUTAKTNÍ motor 350(!) ccm
s jediným karburátorem, prostě nemůže mít výkon ani spotřebu na přijatelné úrovni, natož s pouze
čtyřstupňovou převodovkou oproti pěti- i šesti-stupňovým konkurenčních výrobků .
Přitom stačilo opravdu málo !
Dnes už je návrat zcela nereálný .
Naposledy editováno 23.01.2017 17:12:11
víc než já a líbí se mně, že jsi přišel "na chuť" jak Stylce, tak Trampovi - tehdy
naděje ještě žila ... Tehdy ještě nenastal ten novodobý neomarxistický ""vývoj""
P.S. Pochvala potěšila a tak ještě upřesnění, že jsem jezdil motor SixDays Evropan 350
( 77x75mm - 76 orig . a 77 proto, že jsem zatoužil po ocel. píst. kroužcích s tvrdochro-
mem na prac. ploše a ty byly tenkrát k mání jedině na "poláka" Fiata 125 ...
Čtyři tlumiče z Jawy 90, spolu s dlouhým sáním "jako zázrakem" fungovaly a nepřipravily
Evropana (r.v. 1962 ?) o jeho "asfalt trhající" krouťák. Byly těžký "jak sviňa", na což
jsem při mých "aspiracích" s cca 32 PS v Přeboru JMK a Moravy nehleděl . Ale stejně
jsem později na zadku vyměnil ten půllitráckej buben za lehčí kejvačkovej
Naposledy editováno 23.01.2017 19:58:21