existuje i v případě přihlášení motorky z EU spousta špatných odpovědí a polovičních pravd.
Takže jak to teď je s motorkou dovezenou z EU a tím co potřebuju pro její přihlášení. Jasně že velký TP a COC list,
ale stačí mi pouze evidenční kontrola? I u motorky bez platné německé STK, kterou mají u nových motorek zřejmě pouze na první dva roky?
Konkrétní případ. Motorka první registrace květen 2014,
německá TK do května 2016. Bude mi stačit evidenční kontrola? Dle technika na STK prý že jo. Že se počítá se čtyřmi roky platnosti TK od registrace, jako u nás.
Když pročtu motorkáře,
každý tvrdí něco jiného.
Prosím o příspěvky pouze od těch,
kteří opravdu vědí, né že pouze myslí :D.
Volal jsem na Magistrát a tam mi pracovník řekl,
že i když mají třeba v Německu TK na dva roky od první registrace, oni uznávají čtyři. Tedy prý je podmínkou COC list.
Takže pokud je od data první registrace méně než čtyři roky, měla by stačit evidenční kontrola a nemusí se vůbec na žádnou dovozovou STK, schvalování způsobilosti, atd.
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení dovezené motorky z EU
dovazis ojetinu ze zeme EU, melo by to projit dovozovou TK
Kdyz dovazis ojetinu, mas po dovozove TK 2 roky
v roce 2011 jsem si dovezl 6 meiscu stare auto z D a dostal jsem po dovozove technicke STK na 2 roky
Potom jsem se přemístil na registraci vozidel v N. Bydžově kde jsem předložil žádost o registraci vozidla, velký techničák (ten německý), kupní smlouvu, zápis o evidenční kontrole, COC list a povinné ručení na VIN. Za dobu dvou cigár bylo všechno vyřízeno a odjížděl jsem s SPZetkou, vráceným COC listem a novým českým velkým techničákem (příští STK 2019) + malým TP.
Už nevím kolik jsem zaplatil. Ale nestálo to za řeč, jinak bych si to pamatoval.
Naposledy editováno 24.01.2017 19:40:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení dovezené motorky z EU
KubaLC8 píše: Uz jen z logiky veci mi na tom nesedi:
dovazis ojetinu ze zeme EU, melo by to projit dovozovou TK
Kdyz dovazis ojetinu, mas po dovozove TK 2 roky
v roce 2011 jsem si dovezl 6 meiscu stare auto z D a dostal jsem po dovozove technicke STK na 2 roky
Naposledy editováno 24.01.2017 21:40:04
kteri maji prave na rozdil od jinych zkusenost, plati to ze dostanete v CR po evidencni kontrole technickou na 4 roky od prvni tegistrace z EU. I kdyz ta puvodni EU uz treba neni platna. Nezni to sice uplne logicky, ale vlastne proc ne.
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení dovezené motorky z EU
kdysi jsem dovážel motorky i auta a tak před pěti lety s tím skončil. Tehdy jsem COC list dostával pouze k novému, dosud neregistrovanému vozidlu (tzv. šedé dovozy funglovek). U ojetin už jsem dostával od prodejce pouze velký TP a odhlášku, protože COC list zůstával na tom kterém úřadě, kde proběhla 1. registrace. Jak je možné, že nyní je i u dovezené motorky jak TP, tak zároveň COC list??? Změnila se nějak zásadně legislativa?
vilemx píše: dotaz na znalé ohledně COC listu,co tady čtu některé příspěvky:
kdysi jsem dovážel motorky i auta a tak před pěti lety s tím skončil. Tehdy jsem COC list dostával pouze k novému, dosud neregistrovanému vozidlu (tzv. šedé dovozy funglovek). U ojetin už jsem dostával od prodejce pouze velký TP a odhlášku, protože COC list zůstával na tom kterém úřadě, kde proběhla 1. registrace. Jak je možné, že nyní je i u dovezené motorky jak TP, tak zároveň COC list??? Změnila se nějak zásadně legislativa?
Myslím, že máš pravdu. Já měl ojetinu z It. COC nechtěli, a pak jsem kupoval šedivku funglovku a COC je potřeba.
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení dovezené motorky z EU
Naposledy editováno 25.01.2017 12:07:10
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení dovezené motorky z EU
kvjeta- nevím jestli je rozdíl v té evidenčce mezi eu a cz TP, ale u nás je eu za 450kč a když máč cz TP tak 300kč.
CoC vystavuje výrobce vozidla pro první vystavení TP, je možné, že jej někde dávají zpět, ale dost mě to překvapuje. Registr vozidel má přístup k databázi technických listů, které obsahují přesně údaje, které mají být v TP, stejně jako CoC (požadované údaje a jejich čísla řádek či buněk jsou definované direktivou EU-nařízením jednotlivé členské země) měli by být schopni identifikovat správný typ dle VIN, a v tom může být ten zakopaný pes - jde o zodpovědnost, lepší je dostat dovozový technický protokol z STK s razítkem technika, který je pak odpovědný za údaje v technickém protokolu. Ale tento protokol k evidenčce nedostaneš, já dostal jen ten technický list, který ale nemá to razítko, takže to je pouze na tom úředníku.
Byl jsem rád, že jsem to měl z krku, i když mi lidi říkali, že mě zbytečně buzerovali, že musí stačit originál TP, ale pán to chtěl v úředním (českém) jazyce.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
MV Agusta - názor Ducati Hypermotard 800 | Sebi_motorider | 0 | 27.4.2022 v 19:28 Babettastián |
Hákový klíč na Hypermotard 821 Ducati Hypermotard 800 | Tyna821 | 25 | 26.3.2022 v 19:15 33.petr |
Ducati hypermotard 821 - moment uta... Ducati Hypermotard 800 | Babettastián | 13 | 24.7.2021 v 15:37 Babettastián |
KTM SMR 990 vs Ducati Hypermotard v... [1, 2] Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Hypermotard 11... | Lukanas | 41 | 22.9.2017 v 19:38 srsen600 |
Nastavení pedálu brzdy Ducati Hypermotard 800 | MichalR66 | 2 | 3.4.2017 v 08:57 MichalR66 |