Co byste doporucovali na cestu do Mongolska? Je to docela streka a s dvoutaktem bych prinejmensim zaplatil vic benzinu, pri nejhorsim skoncil uprostred nekde bez benzinu.
Tedy: silnice, nesilnice - sterk, pisek, vyjete koleje, sem tam voda pres nesilnici.
Samosebou, radsi bych neco, co mi nerozmrda prdel, tedy vyssi a mekci podvozek s drapakama nejlepe. Par sroubku odmontovat umim, ale pokud se vysere motor, tak tam umru. Toz neco spolehlivejsiho a mene nachylneho na teren.
K financim - chtel bych to pred cestou poladit, nejakym zpusobem na to nasadit nejlepe hlinikove kufry, dokoupit na cestu zasoby typu lanka, gumy ... A rad bych se vesel do 40k, da se to?
V hledacku mam nejake Honda XR 125 ci Aprilia Pegaso 125, Co byste doporucili? Zimovani zdar!
1 reakcí na tento příspěvek 125ccm 4 takt, 12 tisic km v kuse.
1 reakcí na tento příspěvek 125ccm 4 takt, 12 tisic km v kuse.
zeptej se yeoupa
2 reakcí na tento příspěvek 125ccm 4 takt, 12 tisic km v kuse.
Pokud máš tak malý rozpočet jen na koupi motorky tak nikam nejezdi.
Píšeš, že pár šroubků umíš odmontovat, Na cestě tě může potkat, vysypaný ložisko v kolech., spojka, vyteklý zadní tlumič a pod. To vše zvládneš? Kámoši to jeli loni a bylo s tím přes rok příprav a plánování a to ještě měly v rusku kámoše co překládal a řešil situace třeba toho vyteklého tlumiče, kde sháněl po rusku tlumič.
Naposledy editováno 26.01.2017 06:48:34
1 reakcí na tento příspěvek 125ccm 4 takt, 12 tisic km v kuse.
jen tím pohodlím si fakt nejsem jistej sedlo je spíš užší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125ccm 4 takt, 12 tisic km v kuse.
wáca píše: 40je málo. Levnější varianta motorky je to xr 125 který jsou od 35tis. Navíc má malý servisní interval na olej (3000km) a je to malá motorka s 8,5kw. Bez ochrany proti větru,Volil bych varana, ale Jen základní servis před takovou cestou tě bude stát min. 5tis a jseš na 40 a to nemáš náhradní díly a věci sebou.
Pokud máš tak malý rozpočet jen na koupi motorky tak nikam nejezdi.
Píšeš, že pár šroubků umíš odmontovat, Na cestě tě může potkat, vysypaný ložisko v kolech., spojka, vyteklý zadní tlumič a pod. To vše zvládneš? Kámoši to jeli loni a bylo s tím přes rok příprav a plánování a to ještě měly v rusku kámoše co překládal a řešil situace třeba toho vyteklého tlumiče, kde sháněl po rusku tlumič.
Moc jsem nepochopil, proc tak negativni ton, jakoze nikam nejezdi? A napsal jsem, ze bych se rad vesel do 40. Pokud ne, tak nevadi. Jestli se podela spojka, tak asi nic. Mozna to tam opravi nejaky sedlak, ale kdyz ne, tak budiz. A s tou vidlici co? Sam s tim nic neudelam, mel bych to zvladnout? Mam si radsi vzit nahradni vidlici a naucit se to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125ccm 4 takt, 12 tisic km v kuse.
callowsick píše: XRko má výhodu v ohromným rozšíření po celým světě (tedy motor a jeho kopie). to je slušná výhoda. sice krátký intervaly na olej, ale zase ho tam je jenom litr a snese to cokoli od API SH.
jen tím pohodlím si fakt nejsem jistej sedlo je spíš užší...
No to je otazka, co je pohodli. Ale sirsi sedla maj vetsinou nizsi bajky a to nevim, jak pohodle bude s tim jet ten teren. No a jestli toho oleje je tam jen litr, tak to je docela ok. Co Yamaha XT? Bohuzel o tech dvacach vubec nic nevim.
před delším časem jsem četl cestopis v Motoroute, kde se na XR vypravil chlapík po ose do Gruzie (??? nepamatuju si přesně). Jestli se tu objeví JiB, možná doplní
Malý Varadero je na cestování skvělý, pohodlná sedačka, za kapotáží je celkem příjemně, dojezd 500 km na nádrž, dá se na něj nabalit dost věcí, cestovní rychlost naložené motorky se pohybuje 70-80 km/h, výměna oleje po 12 000 km... Ale do terénu to fakt není, podvozek to nestíhá. Zadní tlumič je ještě jakž takž v pohodě, když je utaženej na max, ale přední vidlice jde na dorazy celkem snadno, je měkká. Vidlice se dají trochu zlepšit hustším olejem a vložením distančních podložek, ale pořád cítíš, že to není ono. Hlavní ale je, že ta motorka je dostatečně velká, posez je na ní uvolněný a pohodlný. 125 ccm endura jsou prťavý.
wáca píše: 40je málo. Levnější varianta motorky je to xr 125 který jsou od 35tis. Navíc má malý servisní interval na olej (3000km) a je to malá motorka s 8,5kw. Bez ochrany proti větru,Volil bych varana, ale Jen základní servis před takovou cestou tě bude stát min. 5tis a jseš na 40 a to nemáš náhradní díly a věci sebou.
Pokud máš tak malý rozpočet jen na koupi motorky tak nikam nejezdi.
Píšeš, že pár šroubků umíš odmontovat, Na cestě tě může potkat, vysypaný ložisko v kolech., spojka, vyteklý zadní tlumič a pod. To vše zvládneš? Kámoši to jeli loni a bylo s tím přes rok příprav a plánování a to ještě měly v rusku kámoše co překládal a řešil situace třeba toho vyteklého tlumiče, kde sháněl po rusku tlumič.
to je zase druhý extrém...pokud nejeli přes norilsk a kamčatku
1 reakcí na tento příspěvek 125ccm 4 takt, 12 tisic km v kuse.
1 reakcí na tento příspěvek 125ccm 4 takt, 12 tisic km v kuse.
Upřesni prosím jestli jedeš jen do Ulanbataru nebo i zpět?
A s klidným svědomím zvol XR125L. Od Anglie a přes celé Rusko skoro nepotkáš terén a rozbitou cestu. A těch pár stovek km offroadu v Mongolsku vydržíš i na tomto XR.
Na hlinikové kufry se vykašly. Je to zbytečná zátěž pro tak slabou motorku. Zvol textilní brašny a maximálně si nabal 5 litrový kanystr na benzín.
Já jel na silniční 125 Kymcu do Ruska a Kazachstánu a v terénu jsem jel pouze 400 km. Najel jsem 18 tisíc km bez jediného problému.
Zkus si přečíst moje ČLÁNKY .Na velké cesty opravdu není potřeba velká motorka a extra věci.
Já se s koupi motorky vlezl do 50 tisíc a to jsem byl na cestě 2 měsíce
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda xr 125l jinny motor Honda XR 125, Honda XR 125 L | Hugomela12273i3jek | 12 | 11.1.2024 v 01:22 pps2 |
Otáčkoměr honda xr Honda XR 125, Honda XR 125 L | Ales5 | 3 | 7.1.2024 v 20:55 krokoš |
Vynechava jiskru Honda XR 125 L | Hugomela12273i3jek | 8 | 4.1.2024 v 22:19 Slávek-TDM |
Co za enduro Honda XR 125, Yamaha XT 125R, Yamaha DT 125 E | Aposhtol | 4 | 8.8.2023 v 19:31 krokoš |
Problem s hondou Honda XR 125 L | Hugomela12273i3jek | 1 | 27.4.2023 v 17:47 ja1 |