Existuje jinej bod než terminály akumulátoru kde změřit dobíjecí napětí?
Za včasné odpovědi všem děkuji! Jindra.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak změřit dobíjení při koupi Ducati M 696
Metalocalypse píše: Ja jsem kdysi koupil italskou motorku do ktere dal prodejce novou baterii a protoze to byla 15Ah tak vydrzela motorku startovat a pohanet krasnych 1000km. Takze castecne odesly regulator jsem identifikoval az v odstavnem pruhu na dalnici pod Salzburgem... od te doby tech 30 vterin zivota mereni napeti obetuju pri kazde koupi. Nevim co by na tom melo byt trapneho a proc by to melo kupujiciho obtezovat...
Naprostej souhlas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak změřit dobíjení při koupi Ducati M 696
t_freedom píše: Slávek-TDM> a nebylo by dobrý zjistit jestli zubový čerpadlo dává dostatečnej tlak ... vzít sebou manometr a napojit na výstup z olejovýho čerpadla, víš co...už tam můžou bejt větší tolerance na šálách atak ... sníženej tlak v soustavě... jako zadřenej motor to je větší investice jak altík.
Taky bych cvičně otevřel víka a podíval se jestli nejsou rozlámaný půlkroužky, zpuchřelý stěráky na dřících ventilů, jaký jsou všechny čtyři ventilový vůle... rozebral bych spojku, co koš a lamely...
Zkusil bych jak je to s vůlí řízení v krku a zapáčil kyvku... nikdy nevíš... co ložiska v kolech, silentbloky na rozetě a axiální i radiální vůle rozety...
Otevřel bych domeček uložení vaček a propáčil i ten... co když ? Nikdy nevíš ... u mosntrů, některých výrobních sérií, praskaly rámy...
...možná by stálo za to, odstrojit rám a pořádně projít...
mě spíš zajímá... proč proboha DOBÍJENÍ ...když na tý motorce jsou desítky daleko dražších možnejch pastí...
Seš trapnej...
Já jsem nepsal že je to hloupost... Tady je to kolorit, záměrně nechápat a jen provokovat... Celá moje argumentace byla založená na tom, že zkoumat jednu možnou poruchu za řádově několik tisíc, mě přijde poměrně dost konkrétní oproti všemu řekněme do třech litrů co se tam může vysrat... Kór u ducati...
Že se třeba neptá jak zkontroluje napnutí řemenů, nebo jak kontrolovat rolny... To smrdí průserem za víc jak regler a altík dohromady.
1 reakcí na tento příspěvek Jak změřit dobíjení při koupi Ducati M 696
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak změřit dobíjení při koupi Ducati M 696
Koukám VFR jsou nějaký zakletý . ...tak kdybych chtěl kupovat něco co je tím vyhlášený, tak asi jo...
V autě jsem altík dělal ... stálo mě to asi 3litry...
mě na tom celým příjde prostě úsměvný, že ikdyž to změříš, může se to vysypat cestou domů a jsi na tom stejně ...kupuješ starej rumpál ... a nakonec je to vždy o dohodě.
Chytráci tady zesměšňují, že tedy jako projet, zavlnit a probrzdit motorku bych dělal a dobíjení ne? No jasněže mi to příjde rozumnější, než si koupit nastrojenej ohnutej rohlík, kterej někam táhne. Nebo mašinu s vyhřátejma kotoučema, který mě pak vyjdou na desítku i víc.
Já nenapsal ani jednou že je to blbost...ale věcí kolem 3litrůl jsou na tý mašině desítky.... že zrovinka to dobíjení
Mike70 píše: Naprostej souhlas
taky tak
já si to nezměřil a při zaplých světlech jsem spadl i mírně pod 13.5 V mě pohlo SPDS a nová baterka a jsem skoro na 14 V zatím neřeším
Naposledy editováno 31.01.2017 11:30:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak změřit dobíjení při koupi Ducati M 696
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak změřit dobíjení při koupi Ducati M 696
satandha píše: t_freedom> Co chceš řešit když to je skoro na druhé straně republiky. Volal jsem, že to mohl aspoň říct, ale prej o ničem nevěděl.. Byl v hajzlu regler i spálené vinutí. Tak pochybuji, že to odešlo cestou. Cívky jsem nechal převinout myslím 2400 i s poštou a regler asi taky tak nějak. Je na blbém místě a moc se tam nechladí. Na ten novej jsem dal ventilátor z pc a je klid. Ten jsem dal i kámošům co maji taky vfr, chladí funguje, zapíná se se světlama. Při jistotu jsem na moto dal ten voltmetr, jak jsem psal. Podle mě, je to poměrně důležitá informace jestli dobíjíš a kolik.
Jenom takovej detail. Pokud je tam zkratovej regulátor, tak ten je více tepelně namáhán když jsou světla vypnuté. Samozřejmě, když se dnes jezdí se zapnutými světly stále tak je to bezpředmětný, ale pokud bys jel bez světel, tak pak je ten regulátor nejvíce namáhán tepelně a ty ho v tu chvíli nechladíš!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak změřit dobíjení při koupi Ducati M 696
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
posunutí stupaček bez přepákování Ducati Monster 696 | tomasiiik | 8 | 4.6.2023 v 15:10 DucAdy |
Vynechává na 6000 otačkách Ducati Monster 696 | Johnny03 | 10 | 30.12.2021 v 06:56 hondaman1 |
Falešný neutrál Ducati Monster 696 | x46x | 14 | 19.8.2021 v 16:31 VlČek67 |
Spojka monster Ducati Monster 696 | honzas1 | 3 | 7.8.2021 v 23:49 x46x |
Ducati Monster 696 Ducati Monster 696 | Eviks | 4 | 26.6.2021 v 13:27 Anti |