Překvapilo mne, že výfuk je plně průchozí - díra jak vrata i DB killerem, zkrátka poměrně široká roura a je vidět skrz jak dalekohledem. Policejní drátovou kontrolu zatím nechám stranou, homologaci to má a DB killer vyndavat nehodlám.
Návod k instalaci je zřejmý, říkám si no problem.
No jo, ale pak jsem našel tento disk, který není na schématu, ale zato přesně pasuje mezi trubku a tlumič.
Teď nevím, jestli tam patří nebo ne. Může jeho přítomnost nebo nepřítomnost ovlivňovat výkon motoru (už takhle je malý) ? Předpokládal jsem, že slip-on výfuky by z tohoto pohledu měly být v pohodě, ale ten disk mě zarazil.
Moje teorie: výfuk je původně navržený pro NC700 s nižším výkonem, čili stejná roura může na NC750 způsobit ztrátu výkonu (průvan, chudší směs) a proto se vloží disk jako protitlak. Dodavatel na dotaz odpověděl, že disk není nutný, jen kdyby byly nějaké problémy popř. vysoko v horách (tam se ale chystám). Jaké problémy, půjdou hned poznat?
Díky za jakékoliv zkušenosti a rady.
Naposledy editováno 03.02.2017 22:15:59
1 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
Skalic píše: Opravdu nechápu, že vás to NC většinu tak dráždí, že to nemůžete vydýchat. Stejně nic nezměníte. Na druhou stranu je alespoň fajn vědět, že na našich silnicích jezdí "opravdoví" motorkáři, haleluja.
K tomuhle ti reknu jedno i kdyz to mozna smazes jako OT. Vetsinu z nas nedrazdi ta motorka jako takova, verim ze si svy uzivatele najde i kdyz si dovedu predstavit lepsi koupi za ty prachy, ale uzivatele jako Dovi, ktery ti na stranku spocitaj spotrebu na 4 des mista atd...
Chovaji se jak sekta ale o tom tady byla jina diskuze viz Gugova anabaze po NC foru.
Me drazdi kdyz nam tady furt otloukate o hlavu"opravdovy motorkare". Nikdo tady z tech lidi to o sobe nikdy netvrdil a vice ci mene zdvorile se snazili pouze vyjadrit svuj nazor.
Naposledy editováno 06.02.2017 18:57:35
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
Zlesa píše: K tomuhle ti reknu jedno i kdyz to mozna smazes jako OT. Vetsinu z nas nedrazdi ta motorka jako takova, verim ze si svy uzivatele najde i kdyz si dovedu predstavit lepsi koupi za ty prachy, ale uzivatele jako Dovi, ktery ti na stranku spocitaj spotrebu na 4 des mista atd...
Chovaji se jak sekta ale o tom tady byla jina diskuze viz Gugova anabaze po NC foru.
Me drazdi kdyz nam tady furt otloukate o hlavu"opravdovy motorkare". Nikdo tady z tech lidi to o sobe nikdy netvrdil a vice ci mene zdvorile se snazili pouze vyjadrit svuj nazor.
Stačí projít diskuse obecně a zdvořilých příspěvků je tam poskromnu, naopak posměšných je tam požehnaně. Takže když to NC-čkáři vydrží, opravdový motorkáři (čti posměváčci) to vydrží taky. Dovi je extrém, akorát na druhou stranu (jeho zase nesmírně dráždí věčné pomlouvání NC, jako ostatní dráždí NC jako takové). To si holt nevybereš. Život je krutý.
P.S. Zdvořilé příspěvky nemažu. Mažu ty mimo téma.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
Zlesa píše: Jinak co se tyka ty formy na vajicka tak bych to tam nedaval. Kontrola dratem neni povolena cili nema zadnou hodnotu. Hluk ti taky na silnici rezko zmeri a na technicky je bude zajimat homologace pripadne db killer
Uvidím, až sundám originál, ale taky se kloním k verzi bez disku. Nečekám, že by to dělalo moc velký kravál, aby to dráždilo policajty. Uvidíme, jak se LV vyjádří k dotazu ohledně homologace (s nebo bez). Předpokládám ale, že to bude bez disku. Spíš šlo o ten výkon, který bych nerad ztratil (sám mám malo ).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
Naposledy editováno 06.02.2017 19:13:46
2 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
petrumr píše: když se podíváme na motorky od určitýho ročníku, tak mají klapky ve výfuku spojený bud elektromotorem nebo mechanicky a zavírají až po dosažení určitých otáček. Zase u dieselů je klapka, která zase u volnoběhu se zavírá aby se motor nepodchladil. Bud je to ekologie nebo hluková norma, osobně bych ji tam nedával, ale do ciziny bych o tym přemýšlel.
WTF?????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
Skalic píše: Uvidím, až sundám originál, ale taky se kloním k verzi bez disku. Nečekám, že by to dělalo moc velký kravál, aby to dráždilo policajty. Uvidíme, jak se LV vyjádří k dotazu ohledně homologace (s nebo bez). Předpokládám ale, že to bude bez disku. Spíš šlo o ten výkon, který bych nerad ztratil (sám mám malo ).
Mám zkrácenej otevřenej micron a policajti na silnici nikdy problém neměli... Spíš na STK
E: a myslím že pokud tam nedáš nějakej KN filtr že to na výkonu ani nepoznáš. Pokud s filtrem tak by to mohlo trochu rozhodit....
Naposledy editováno 06.02.2017 19:38:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
Piwell píše: Skalic> Hele vono mezi náma to klidně můžeš smazat uplně celý protože se tu nevyřešilo vůbec nic. To, na co si se ptal, ti bylo vysvětleno na první straně (a hlavně se tu o tom už psalo v jiných vláknech takže stačilo hledat) a pak se tu rozjelo několik OT, z nichž si některý smazal, který byly sice mimo téma, ale byly o něčem, a ty o ničem jsi tu nechal.
Jak se to vezme, pořád je to v rovině vyzkoušej a uvidíš + spousta doměnek. Zajímali mě opravdové zkušenosti. Takže to zatím mazat nebudu.
Příspěvky o něčem byly bohužel o něčem jiném.
petrumr píše: když se podíváme na motorky od určitýho ročníku, tak mají klapky ve výfuku spojený bud elektromotorem nebo mechanicky a zavírají až po dosažení určitých otáček. Zase u dieselů je klapka, která zase u volnoběhu se zavírá aby se motor nepodchladil. Bud je to ekologie nebo hluková norma, osobně bych ji tam nedával, ale do ciziny bych o tym přemýšlel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
Zlesa píše: Skalic> Víš já si myslím že ta motorka jako taková je každýmu vcelku ukradená. Averzi k ní způsobily až příspěvky uživatelů. Nutno doda že ani novináři tomu nepřidali, viz třeba článek v motohausu. Problém je, že takových jako Dovi je mezi uživateli NC opravdu hodně. Pak se dočteš jak někomu na NC překáželi na okruhu supersporty jedoucí na koleno a v terénu to dojede tam kde to endura vzdávaj... Se nesmíš divit že lidem je to k smíchu... Sám jsem se snažil několikrát zjistit co lidi na NC tolik přitahuje že si to koupí ale uspokojivou odpověď jsem prostě nedostal. Jenom kecy o spotřebě atd... No a nakonec když s nima nesouhlasíš tak se tvařej ublíženě a napíšou ti že jsi "pravej motorkář" určitě je mezi Váma spousta fajn normálních lidí (možná jsi jeden z nich) ale takoví jako Dovi, Jezdec74 nebo jak se jmenoval atd Vám to prostě posrali...
Asi máš pravdu. Proč na to má doplácet má diskuse? (čili mažu co mažu)
Zajímavé ale je, jak se ostatní ("praví motorkáři") taky čertěj za tohle označení, takže je to na pomluvy fifty fifty.
P.S. výhody NC mám poslané ve svém profilu , akorát je nikomu necpu a netvrdím, že je to nejlepši bike.
Skalic píše: Jak se to vezme, pořád je to v rovině vyzkoušej a uvidíš + spousta doměnek. Zajímali mě opravdové zkušenosti. Takže to zatím mazat nebudu.
Příspěvky o něčem byly bohužel o něčem jiném.
1) jak říkáš - nezbyde než vyzkoušet a uvidíš
2) ano, to jsem psal
1 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
Nechtěl jsem už do diskuse vstupovat, ale naposledy musím.
S někým si mě pleteš. Já NCčko neadoruju, znám jeho slabiny i přednosti, ale naštěstí pro mne motorka není alfou a omegou života. A jestli máš v sobě trochu slušnosti, měl bys vědět a přiznat, že ausgerechnet zrovna já se tady v souvislosti s "výměnou názorů" na stroj zvaný Honda NC zapojuju zpravidla v případě, že buďto:
- reaguju na zavádějící nesmysly
- anebo když se snažím poctivě (a bohužel pro někoho podrobně) odpovědět na položené dotazy.
A nejsem to já, kdo se tady seberealizuje vyvoláváním hádek, pomluvama a osobními útoky na lidi s trochu odlišným názorem na některé věci, nebo kvůli jejich motorkám atd.
Proto Tě žádám, abys byl tak velmi laskav a nebral si mě opakovaně do úst.
Předem díky za pochopení.
Naposledy editováno 06.02.2017 22:02:19
Nicméně, nikde jsem tě nenapadl, jenom jsem konstatoval že jsi schopnej při obhajobě vypočítat spotřebu ne 4 des místa a že to háže špatný světlo na všechny.
Pokud tě to uráží tak promiň ale s tím nic nenadělám, je to diskuze.
A závěrem, brát si tě do úst?? Ne díky, nemám Yuki
2 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
Je mi to upřímně líto a omlouvám se zakladateli vlákna.
Ale toto je vynucená reakce - důrazné ohrazení se.
Zlesa píše: nikde jsem tě nenapadl, jenom jsem konstatoval že jsi schopnej při obhajobě vypočítat spotřebu ne 4 des místa a že to háže špatný světlo na všechny.
Napsal jsi to sice jinak, než jak teď uvádíš, ale čert vem formu, když důležitější je obsah.
Opakovaně mě ve svých posledních příspěvcích jmenuješ a zaštiťuješ to tak, že dokonce jsem to prý NCčkářům "posral" tím, že jsem údajně někde někdy uvedl spotřebu na 4 desetinná místa. I kdyby to byla pravda, byl by to velmi malicherný důvod. ALE NENÍ TO PRAVDA, JE TO LEŽ.
Skutečnost je oproti bájím a pověstem velmi prostá:
V předminulé sezóně, když jsem se s NCčkem víc seznamoval, uvedl jsem tady v jedné diskusi (týkající se Hondy NC), že první spotřeba paliva (změřeno přesně od plné do plné) byla v tom záběhovém režimu zatím 2.67 l/100 km, přičemž palubní počítač že signalizoval 2.8 litru na sto. Skutečný nájezd byl 403 km, dotankováno bylo 10.76 l N95, opětovně přesně po hrdlo. Spotřeba byla pak spočítána na kalkulačce jako podíl 1076/403 = 2.669975..., což jsem si dovolil zaokrouhlit na 2.67 l/100 km. Tak proč tady opakovaně píšeš, že jsem uváděl spotřebu na 4 desetinná místa? Máš to zapotřebí dělat z někoho blbce? Je to hodno sebevědomého dospělého člověka?
A pokud by snad přesto někomu vadila i ta dvě desetinná místa (kdo chce psa bít, hůl si vždycky nějakou najde), tak k tomu malá poznámka:
1.
Takto se tady na M.cz v Motokatalogu uvádějí všechny výsledné uživatelsky změřené spotřeby jednotlivých motorek, server je od uživatelů eviduje a uvádí je s výslednou přesností na 2 desetinná místa
2.
Renomovaný "Sprit" auto-moto server (www.spritmonitor.de v německé, anglické a francouzské mutaci) rovněž zaokrouhluje a hodnoty uvádí standardně na 2 desetinná místa
3.
A nakonec i samotný zakladatel této diskuse, kterého jsi pochválil, ve svém profilu motorky uvedl v úvodu před recenzí spotřebu své motorky s přesností taky na ta dvě desetinná místa (viz Průměrná spotřeba - 3.26 l/100km)
Zlesa píše: Dovi> Jestli jsem si tě s někým spletl tak se omlouvám. Nechce se mi tu diskuzi smysl NC atd.. číst celou když má skoro 70 stran...
Jestli svoji omluvu myslíš vážně, tak ji přijímám a podávám ruku ke smíru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
Tímhle příspěvkem jsi mě ale znejistil jesli se ti mam vubec omlouvat....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
Zlesa píše: Dovi> Ano myslel jsem omluvu vážně.
Tímhle příspěvkem jsi mě ale znejistil jesli se ti mam vubec omlouvat....
Jestlis myslel svoji omluvu vážně, což teď potvrzuješ, tak jsem tomu byl rád.
A proto jsem stejně tak vážně Tvoji omluvu přijal.
K tomu druhému:
Uznávám, že moje ohražení se mohlo vyznít dost ostře. Psal jsem ho za předpokladu, že moc dobře víš, co je pravda a co lež. Ale jestli jsi tento výmysl jen od někoho převzal, pak se to vysvětlilo a nemáš na tom vinu - nebylo to z Tvé strany úmyslné a každý se občas dopustíme omylu. A tak jestli s tím souhlasíš, bylo by dobré to tady ve smíru už ukončit, OK?
Jestlis myslel svoji omluvu vážně, což teď potvrzuješ, tak jsem tomu byl rád.
A proto jsem stejně tak vážně Tvoji omluvu přijal.
K tomu druhému:
Uznávám, že moje ohražení se mohlo vyznít dost ostře. Psal jsem ho za předpokladu, že moc dobře víš, co je pravda a co lež. Ale jestli jsi tento výmysl jen od někoho převzal, pak se to vysvětlilo a nemáš na tom vinu - nebylo to z Tvé strany úmyslné a každý se občas dopustíme omylu. A tak jestli s tím souhlasíš, bylo by dobré to tady ve smíru už ukončit, OK?
[/quote
Hm a na závěr by jste si měli vzájemně vykouřit. Tedy dýmku míru samozřejmě.
2 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
Otázka navazující na předchozí komunikaci (kdyby jste se tu nerozvášňovali, hledala by se lépe):
Thank you for youe answer. For me is the most important, that disc is not needed for use on the road without an negative effect to the power.
What does it mean in cases of tests or inspection? E.g. Technical control? With DB killer the noise should not be high.
Odpověď:
The disc should be mounted in case of technical control in some states with very severe legislation about noise possution, in most countries is more than enough the dkbiller provided with the exhaust.
P.S. Závěr je, že výfuk namontuju bez disku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 35 | 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 20 | 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota |
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X | stafler | 0 | 5.7.2024 v 22:25 stafler |
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |