pech. píše: [quote=CB600]Tak to je hustý. Stejně nechápu, že ty vačky na hřídel jen nalisovali. To snad nikdo jiný nedělá...
Ale dělá, je to bežná věc, dává se to tam na přesah, za normálních okolností to přenese velký moment zcela spolehlivě, jen je nutné dodržet přesně průměry, aby byl přesah takový jaký má být..
Běžná věc? A jaký další mašiny to mají (teď nemyslím Aprilky se stejným rotaxem)? Že to tam je na přesah, je mi jasné. Páč kdyby to lícovali na vůli,tak to tam ani dávat nemuseli . Dost pochybuji, že to je zcela spolehlivé.Těch Millí na tohle zařvalo celkem dost a kdyby to bylo spolehlivé, určitě by to bylo i v nové generaci. Takže to tak spolehlivé asi nebude
Jinak, co jsi psal nad tímto příspěvkem, je 100% pravda. Lidi, co technice motoru až tak nehoví, vymýšlí "zlepšováky" a pak to tak dopadá. Místo toho dát motor na poctivou prohlídku, tak radší pochybné zvýšení výkonu. Což se určitě dělo za pomocí vyšších otáček...
Naposledy editováno 11.02.2017 20:31:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
to je pro osvětlení a nezlob se, že jsem ti zas... vlákno
Naposledy editováno 11.02.2017 21:04:26
1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 Mille seřízení motoru
Běžně se to používá a automobilových motorech i jiné technice.
1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 Mille seřízení motoru
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
pech. píše: protože pokud je dodržíš, tak se to prostě nehne.
Jasný, zrovna v Rotaxu, kde vyrábí motory do letadel nefunguje kontrola kvality a díly mimo toleranci pouští vesele do světa....Jo a ještě si mi neřekl, v jakých konkrétních vozidlech se to používá. Když si říkal, že se to běžně používá v automobilových motorech...
Naposledy editováno 12.02.2017 13:45:02
gagtoy píše: pepinow> vrať se na předchozí vlákno ty naše mršino ještě osvětlím chování našeho pepina a jeho pomluv. Na jiném vláknu se s náma hádal, že lze složit bloky které nejsou ze série v páru, bez vlivu na funkci. Začal tvrdit, že jeden mechanik to dělá zcela běžně načež jsem mechanikovi volal a ten samozřejmě řekl, že to nelze.Poté přišlo to, že k tomu mechanikovy to vlastně vozí jeho známý a poté přidal na podporu svých tvrzení ještě nový (falešný) profil ze kterého píše další komenty. Stejná IP adresa atd..
to je pro osvětlení a nezlob se, že jsem ti zas... vlákno
Covece vubec bych se kvuli nemu nevzrusoval
2 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 Mille seřízení motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
CB600 píše: Akorát u těch dvojkolí je hřídel plná tyč a ne trubka jak u té vačice na milli. Což asi bude mít vliv. Navíc, když by se to dvojkolí protočilo, tak se zas až tak neděje. Kdežto u mille udělá motor pápá.
Treba TL1000 ma na vackach nalisovana kola.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
assassin píše: Treba TL1000 ma na vackach nalisovana kola.
To mi nerikej ani ze srandy ja si na podzim dovezl TLR :D
2 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 Mille seřízení motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
StiefTomas píše: To mi nerikej ani ze srandy ja si na podzim dovezl TLR :D
tak se pochlub fotkou, jinak těch vaček bych se nebál, neznám TL, kterýmu by se protočily vačky resp. ozub. kola na nich1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
CB600 píše: Tak to bude lahůdka, až se budou dělat rozvody
úplně v klidu, tam se ozub. kola při rozvodech z vaček nesundavají... Ledaže by je chtěl jinak načasovat, rozvody na TL jsou nesmrtelný, je to kombinace ozubených kol a řetězu, řetěz žene od kliky ozubený kolo a to pak pohání přes ozub. kola výfukovou a sací vačici...CB600 píše: Tak to bude lahůdka, až se budou dělat rozvody
na cem myslis? na TL? tam neni potreba s tim nic delat, je to pul rozvodu retezem, pul ozubenejma kolama, na bezny servisni ukony jen shodis vacky s kolama a na retez se nesaha....
CB600 píše: Jasný, zrovna v Rotaxu, kde vyrábí motory do letadel nefunguje kontrola kvality a díly mimo toleranci pouští vesele do světa....
Jo a ještě si mi neřekl, v jakých konkrétních vozidlech se to používá. Když si říkal, že se to běžně používá v automobilových motorech...
Ve většině a pořád. 6e je hřídel vačky dutá nevadí, jen s emusí dát přesah větší.
Systém řízení kvality je všude, ale všude jsou lidi, mně to vyprávěj po tom co dělám 12let v automotive, co se naprosto běžně dodává za zmrdy i do aut jako je Porsche, jaguar, nebo bentley....
1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 Mille seřízení motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
gagtoy píše: ještě doplním k tématu, soudit lépe až po rozhození motoru.. což je práce na cca 3 hodinky to rozhrabat když už je venku z motorky.
pane,jak vas tak nejakou dobu sleduju,vy mate rozhrabane vsechno hned.kdyz vas delali tak u toho musel pomahat nejakej inzenyr.nedivil bych se kdyby jsi uz zakladateli vnucoval opravu1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
CB600 píše: Dneska jo, ale dřív se to tolik nevojebávalo...
No to si nejsem vubec jistej... nakej příklad konkretniho technického reseni kterej je na starým stroji ok a na novým ojebanej? Pokud možno ze stejne kategorie...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
dekr3555 píše: pane,jak vas tak nejakou dobu sleduju,vy mate rozhrabane vsechno hned.kdyz vas delali tak u toho musel pomahat nejakej inzenyr.nedivil bych se kdyby jsi uz zakladateli vnucoval opravu
Aha a ja mu chtel napsat co by takovou dobu delal :) kdyz je motor venku z ramu a clovek ma vybaveni, je to rozhozeny docela rychle...
dewwil píše: tak se pochlub fotkou, jinak těch vaček bych se nebál, neznám TL, kterýmu by se protočily vačky resp. ozub. kola na nich
V to doufám :D to spíš tohle Telátko se už několikrát někde protočilo samo o sobě :) dovezl jsem si ho jednou když jsem byl s kolegou na služebce... Viděl jsem ho a hned zafungovala chemie... :) tady jsou fotky ještě od bývalého majitele... Až někdy jednou při dlouhých zimních večerech budu mít čas a vyrostu z těch počítačových her, tak ho dám do originálu....
2 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 Mille seřízení motoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
assassin píše: me to neprijde tak zly ani v tehle valecnejch barvach, nevypada nejak zprzneny...
Jediný co mě čoveče trochu štve, že někdy někam přijedu, chci nastartovat a nic... motor jen točí a prd... Jednou jsem to zkoumal a na svíčky jiskra jde, ale vstřikovač vůbec nezapráší.... Musím nějak pořešit..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 Mille seřízení motoru
StiefTomas píše: Jediný co mě čoveče trochu štve, že někdy někam přijedu, chci nastartovat a nic... motor jen točí a prd... Jednou jsem to zkoumal a na svíčky jiskra jde, ale vstřikovač vůbec nezapráší.... Musím nějak pořešit..
to je divny, jestli vrci pumpa si asi nepamatujes?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6276 | 29.8.2024 v 16:32 Mileek |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |