Líbilo se mě BMW G 660 GS jenže je to motorka pro ženy co jsem tak četl a pro menší lidi. Nebo Yamaha XT 660R, XT 600R atd...
Jezdil bych silnice 60/40 pole a louky.
Motorka do 100 000. Řidičák mám A2.
Byl bych rad za radu a osobní zkušenosti co mě napíšete.
Naposledy editováno 20.02.2017 12:47:46
1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.
DR RSE
660 TENERE
KLE
Transalp
Naposledy editováno 20.02.2017 08:40:56
1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.
aAlofok píše: Byl bych rad za radu a osobní zkušenosti co mě napíšete.
Líbilo se mě BMW G 660 GS jenže je to motorka pro ženy co jsem tak četl...
Moje nejdůležitější rada a osobní zkušenost:
Pokud se ti ta motorka líbí a poskládáš se na ni, vyser se na to co kdo kde napsal, že je to motorka pro ženy nebo pro muže nebo pro buzny nebo pro těhotné člověky a běž si ji koupit.
Tahle submisivita nás jednou zahubí
1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.
dojezd pres 400km na nadrz je bozi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.
Teď chci hlavně jezdit něco co vydrží a je větší než moje předchozí KTM Duke 200. O výkon mě nejde jenom aby mě z toho prdel nebolela a nohy neupadli... :)
1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.
Jen nevim jak je to se stazenim na 35kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.
aAlofok píše: Teď chci hlavně jezdit něco co vydrží a je větší než moje předchozí KTM Duke 200. O výkon mě nejde jenom aby mě z toho prdel nebolela a nohy neupadli... :)
V tom případě si do užšího výběru přidej ještě Hondu NC 700X]. Mohla by celkově sednout, a snad i ergonomicky (každý máme trochu jinak dlouhé ruce a nohy).
1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.
Když už je tam malý Stromek (s výkonem vyšším než 35 kW) nebo Transalp - který z nich? Ani starý 600, ani 650, ani 700 nemají do 35 kW...
Tak proč tam k těm více či méně zadání vyhovujícím strojům nepřihodit na cestování nenáročnou motorku (a přímo s 35 kW), a cenově se taky vejde... Píše, že má papíry na A2, takže proto těch 35 kW - pokud teda nechce nechat za drahý peníze škrtit výkon nebo hledat zaškrcený kusy na prodej.
Kdo tady reagoval (KubaLC8, vybouřená_mrkev, Slam a já), nikdo přece nikomu nic nevnucuje, jenom se to portfolio o jeden kus rozšířilo. Ať si na všechny ty mašiny sedne, vyřadí ty, které mu nepadnou do ruky a na ty ostatní se může zaměřit podrobněji, o to jde.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.
Dovi> mrknu na ni... :)
Ještě se omlouvám ale nenapsal jsem, že bych jezdil silnice 60/40 pole a louky...
Naposledy editováno 20.02.2017 12:46:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.
aAlofok píše: Ještě se omlouvám ale nenapsal jsem, že bych jezdil silnice 60/40 pole a louky...
Aha, takze bych koukal po necem, co ma 21 predni kolo - LC4A, Tenere, Transalp
pak to bude chtit poresit minimalne zakryti motoru
Jako náhrada skútru dobrý. Pro bojácné staříky, co se vracejí po třiceti letech k motorkám taky dobrý. Pro baby, co neumějí řadit a budou v díře po nádrži vozit nákup z Tesca taky dobrý. Ale 99% dvacetiletých dorostenců čeká podle mě od motorky něco jiného. "Cílová skupina" se tomu všemu říká.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.
aAlofok píše: Ještě se omlouvám ale nenapsal jsem, že bych jezdil silnice 60/40 pole a louky...
Reaguju na to doplnění... nechci Tě podceňovat (a neber si to prosím ve zlém), ale jenom si říkám, jestli třeba nezaměňuješ cestovní endura za sportovní...?
Jestli počítáš s tím, že po silnici se zpevněným povrchem si zajedeš na nějakou tu pěknou šotolinku a na slušnou polní cestu (nerozježděnou a pokud možno suchou), tak je to OK a všechna ta cestovní endura (a nejenom ona) to zvládají v pohodě.
Jinak ale na to ježdění po poli je vhodný kolový nebo pásový traktor. Případně civilní nebo poloostrý endurko (velká světlá výška, velké zdvihy, malý rozvor, 21"+18" kola, motor a převodovka s odpovídajícím průběhem), správně obutý a do začátku co nejlehčí.
Pokud Ti to pole nebo louka říká pane - to je samozřejmý, že jo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.
Mě stačí polní cesta nebo měl jsem na mysli cestu k rybníku na ryby. :)
(reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.
aAlofok píše: Dovi> Jak říkáš v prvním odstavci to mám na mysli :) Kdybych chtěl vyloženě vorat pole nebo dělat bordel tak si pořídim enduro či krosku.
Mě stačí polní cesta nebo měl jsem na mysli cestu k rybníku na ryby. :)
Takže ani ne tak silnice versus terén, ale spíš zpevněný vs. nezpevněný povrch cesty.
Potom je to OK u všech zde zmíněných strojů.
A jenom ještě malou poznámku z praxe (a už dám pokoj):
Ten zamýšlený poměr 60/40 bývá často velmi optimisticky nastřelen ve prospěch "terénu".
Skutečnost pak bývá z dlouhodobého hlediska (na konci sezóny) dost odlišná. Třeba na 5000 km najetých po silnici připadají jen stovky nebo i jen desítky kilometrů po nezpevněných površích nebo dokonce v opravdovém terénu. Ale může být, že Tě off-road hodně chytne a budeš pokukovat po vhodnější motorce než je to řekněme 220-260 kg těžké cestovní (silniční) enduro...
Tož zlom vaz, a ať dobře vybereš!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.
1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.
Ibaže slušná do 100 000 dosť ťažko , ale poslal som ti tip cez správu .
Naposledy editováno 20.02.2017 14:58:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.
Wenca24> začínám jse k němu přiklánět. To Adventurko je pěkné jenže jich moc není na netu... :( Hold si zajedu a vyzkoušim co mě padne do oka. :)
Zabar> na kolik to vyjde tím Alphatechnik aji včetně zapsání to tech. papírů?
Naposledy editováno 20.02.2017 15:40:40
1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.
Má to 21" přední kolo, moc to nežere, na jednoválec celkem kultivovanej projev a snad se to moc nesere. Kámoš to na tuhle sezonu pořídil, bude s tím jezdit i dost terén tak jsem zvědavej.
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.
(reakce na) Motorka do 35Kw. Cestovní enduro větších rozměru.
Wenca24 píše: TomElefant750> Jj a nebo ještě X-chalange
Tam by to měl do toho kila fousový, s tím škrcením asi spíš nereálný. Navíc pokud ještě moc neví jak moc chce jezdit terén tak je to (stejně jako LC4) zbytečně vyhraněná motorka.
Ale jinak fajnovej stroj, uvažoval jsem o něm, pak jsem zvolil rozpočtový řešení.
Čau, Tom