Lc8rider píše: Chlapi nerozčilujte se,ono se to za nedlouho vyřeší samo.
Toto vlákno kde se řeší nějaká chyba na dokonalý Africe
se nenápadně přesune do sekce OSTATNÍ mezi plkání o
islámu,eet,malém ocase a podobně.A pak se v tichosti
smázne z důvodu vyřešení problému,stejně jako u vlákna
o Ktm 1190 Adventure...
Myslíš něco jako ve stylu že redakce Motorkáři.cz vstoupí 2x do stejné řeky,i když se říká "Nevstoupíš 2x do stejné řeky".
No něco na tom bude v této době gumových páteří
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
2 reakcí na tento příspěvek Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
Jardáček píše: Ještě doplním jednu fotku pro letní jezdce k smrti vyděšený ze soly !!!! toto je muj nákladák , 6 let stáří ježděn celou zimu ,tak 3x do roka opláchnut ,jediná povrchová uprava z mé strany jsou ruzné zaseky hliník i pozink jsou v pohodě asi nějaká kosmická technologie.
Tohle bych zase úplně nesrovnával. Hliník nerezne, že. Pouze oxiduje. A ten pozink co jsi vyfotil je žárový, nikoliv galvanický jako je na spojováku a tam je odolnost proti korozi uplně jiná....
Nicméně se tím rozhodně Afriky nezastávám a s jejich odpovědí se nespokojil.
Eso_Rimmer píše: a vis, ze bych to klidne udelal? at se k tomu vyjadri... ptat se na podobne veci tady v cesku asi nema evidentne moc smysl. i kdyz vyjimky se najdou, viz Honda Lety.
Určitě to má smysl. Japonci mají úplně jiný přístup a chování obecně. Já mám jen dobré zkušenosti, takže doporučuji.
V_i_c_i píše: Tohle bych zase úplně nesrovnával. Hliník nerezne, že. Pouze oxiduje. A ten pozink co jsi vyfotil je žárový, nikoliv galvanický jako je na spojováku a tam je odolnost proti korozi uplně jiná....
Nicméně se tím rozhodně Afriky nezastávám a s jejich odpovědí se nespokojil.
Vlnič píše: Dolph-cz> já se nechci zastávat Afriky, je mi to celkem buřt, ale v rámci objektivity chci říct, že v Motocyklu (tuším 9 nebo 10/2016) byl test Afriky vs 1190R, dále tam bylo F800GS, Tiger 800 XCX a 660 tenere ... nehodnotím závěr testu (CRF samozřejmě vítěz) ale to, že v tom testu to 1190R bylo.
já zas viděl test,kde byly veze cestovní.
...ale to je fuk,věřím,že obě motorky jsou výborné,samozřejmě nejsou stejné,tak někomu padne do noty více jedna a někomu ta druhá.já jsem s 1190 spokojený.........
vilemx píše: Lc8rider> Jasně, a pro rok 2018 přijde Honda s převratnou novinkou - motorky bude prodávat za 2/3 ceny i ve verzi stavebnice, kdy si každý před jejím sestavením zajistí vlastní povrchovou úpravu a ve Feroně (socky) nebo Fabory (fajnšmekři) objedná všechny šrouby dle přiložené Excelové tabulky. Umožní tak zákazníkům dokonalou customizaci. Někdo zvolí komaxit, jiný zinek, další chrom.... Exmajité BMW šahnou po torxech, staromilci po dráčce na plochý šroubovák, paranoici po trhacích šroubech.
Prastrýc tímto způsobem skoro před sto lety kupoval funglovku Indiana. Také dostal zajímavou slevu, když si motorku převzal v krabici a složil si ji sám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
V_i_c_i píše: Tohle bych zase úplně nesrovnával. Hliník nerezne, že. Pouze oxiduje. A ten pozink co jsi vyfotil je žárový, nikoliv galvanický jako je na spojováku a tam je odolnost proti korozi uplně jiná....
Nicméně se tím rozhodně Afriky nezastávám a s jejich odpovědí se nespokojil.
Tak hlavně je tam asi 7x vyšší tloušťka toho máčeného pozinku.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
Veromo88 píše: Chtěla bych afriku ale nevím jestli mám dost dlouhé nohy
Kdo mne na ní nechá sednout a kde ???
Když ukážeš KOzy tak tě nechám sednout a svezu tě
Co ty na to ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
bulldogbiker píše: Když ukážeš KOzy tak tě nechám sednout a svezu tě
Co ty na to ??
1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
lopata75 píše: Jinak ja si taky treba v zimě vyjedu, ale na motorce, na který mi ten marast nevadi a tolik to neresim...
Jenže tohle uživatelské očekávání výrobci promítají do vlastností. Když je nálada ve společnosti taková, že se přece kvůli soli v zimě nejezdí, tak výrobce začne uspešně zamítat reklamace na povrchovou úpravu, než aby ji zvýšil. Pane, co blázníte, vy jste jezdil v zimě?!? Časem to klidně dopadne tak, že se na motorce přece v dešti nejezdí. Takže výrobce opět sníží ochranu a začne zamítat rezavé motorky s odůvodněním, že se přece v dešti nejezdí.
Podle mě by každá motorka měla být vyrobena tak, aby po dobu záruky snesla bez poškození i zimní provoz. Nebo ať je tedy v manuálu výslovně uvedeno, že se záruka nevztahuje na jízdu v soli. Úplně stejně, jako mají některé endura v příručce napsáno, že nejsou určena pro prvoz mimo zpevněné komunikace
Naposledy editováno 24.02.2017 08:16:49
1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
lopata75 píše: Když vytáhnu kov do soli, co můžu očekávat? Jediný co bude ve srackach odolávat je prostě plast... To je jak kdyby jsi chtel reklamovat brusle nebo hrany lyzi, ze prostě chytly povrchovou korozi, jistou lišku chytne i nerez, když jsou k tomu podminky...
Zajímavé tedy je ,že druhá motorka po stejné cestě a ve stejné garáži na sobě rez nemá. Jednoznačně Honda odflákla povrchovou úpravu a nic to nezmění zda byla silnice nasolená nebo nebyla. U moře v létě je na silnici taky sůl. Podle tebe by se tedy nesmělo ani na týden v létě k moři. Asi to kroužíš jen po našich vlastech a to pouze když je jasno a není ani vlhko. Jinak auta určitě jsou také z plechu a používají se i v zimě a je divné ,že ani po x letech není rez viditelná. Aspoň u aut., Parodie na auta nepočítám.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
při vyjádření k reklamaci, došlo k záměně umístění daných stránek. Stránky 13, 15 a 16 se nenacházejí v návodu k obsluze ale nacházejí se v servisní knížce. Za dané nedopatření se omlouváme. Nicméně HONDA ČR nám tu nechala pro pana Bartáčka okopírované stránky které si ještě nevyzvedl...
Přílohou současně zasíláme dané stránky ze servisní knížky, kde je uvedena nutná údržba právě pro tyto případy.
Dále pochybujeme že by dané dealerství v ČR uznávalo/neuznávalo rozdílné závady na záruku v ČR, jelikož posuzování záručních podmínek má na starosti jediný člověk pro ČR...
Děkujeme za pochopení ...
číský skůtr zvládne bez rzi jezdit do práce každý den,kdy je jen trošku možné,bez toho,aby zreznul,ale japonskou enduro legendu aby jsi po každé jízdě navoskoval...
.....jako kdyby někdo napsal,......jo,.....ta ochrana není nic moc,ono to sice splňuje nějaké povinné minimum,ale chtělo by to více....,v dalších modelech to honda změní-tak s tím sice nikdo nic neudělá,ale alespoň člověk ví,že se na tom maká......,ale to né,oni jdou cestou udělat ze zákazníka(svého chlebodárce) debila a odkáží ho na to,že to psali v návodu....
tohle je fakt prasárna.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
Proč to nejde u nás?? Proč jen pořád narážíme na to,že s náma,ZÁKAZNÍKEM,chce každý jen vyjebat?? A když je někde vstřícný normální,člověk tak je tam chvíli a buď ho vyštípou,nebo odejde sám a to z důvodů,že ho nutí vyjebávat s lidma!
PROČ?? Vždyť my za to zboží platíme stejně jako ten západní soused. Proč,když je problém,tak se začnou ohánět Návodem k použití?!?! Na co se budou odkazovat potom,až teda motorku naleštíme,ošetříme,utřeme,vytřeme,utáhneme,dotáhneme,zkontrolujeme,napustíme,znovu aplikujeme,opět ošetříme,zase naleštíme,ještě jednou přeleštíme a otřeme?!?! Ví tyto "rádoby světové,špičkové servisy" že je enduro motorka do terénu,že tam může být bláto,jiný abrasivní materiál a vůbec agresivní materiál??? Že plechové auto jezdí v dešti,sněhu a sračkách běžně?!?! Proboha živíme je my z nákupu jejich výrobku,platíme jim za předražený servis,kdy nám prodají litr oleje za 350,-Kč a jinde v obchodě ten stejný olej je za 98,-Kč/litr,my zkousnem,zaplatíme. Hodina práce 650,-Kč a více Kč. Zkousnem to. A přesto jsme ovce a chtějí z nás oškubat i ten poslední vlněný chloupek.
Tady je to fakt Cochcákov (každý si dělá co chce). Že těm lidem,co v takových servise ty záruky posuzuji není hanba
Takže KTM ne a teď i Honda ne.
Naposledy editováno 24.02.2017 14:04:56
1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
dafikk píše: Proč je český zákazník taková ovce?? V servisech západně od nás je úplně jiný přístup k zákazníkovi. Zažil jsem osobně,když jsem s autem v záruce skončil v Hamburgu v servisu. Blbej Čech a a oni okolo mě skákali,jako kdybych u nich nakoupil celou flotilu aut.
Proč to nejde u nás?? Proč jen pořád narážíme na to,že s náma,ZÁKAZNÍKEM,chce každý jen vyjebat?? A když je někde vstřícný normální,člověk tak je tam chvíli a buď ho vyštípou,nebo odejde sám a to z důvodů,že ho nutí vyjebávat s lidma!
PROČ?? Vždyť my za to zboží platíme stejně jako ten západní soused. Proč,když je problém,tak se začnou ohánět Návodem k použití?!?! Na co se budou odkazovat potom,až teda motorku naleštíme,ošetříme,utřeme,vytřeme,utáhneme,dotáhneme,zkontrolujeme,napustíme,znovu aplikujeme,opět ošetříme,zase naleštíme,ještě jednou přeleštíme a otřeme?!?! Ví tyto "rádoby světové,špičkové servisy" že je enduro motorka do terénu,že tam může být bláto,jiný abrasivní materiál a vůbec agresivní materiál??? Že plechové auto jezdí v dešti,sněhu a sračkách běžně?!?! Proboha živíme je my z nákupu jejich výrobku,platíme jim za předražený servis,kdy nám prodají litr oleje za 350,-Kč a jinde v obchodě ten stejný olej je za 98,-Kč/litr,my zkousnem,zaplatíme. Hodina práce 650,-Kč a více Kč. Zkousnem to. A přesto jsme ovce a chtějí z nás oškubat i ten poslední vlněný chloupek.
Tady je to fakt Cochcákov (každý si dělá co chce). Že těm lidem,co v takových servise ty záruky posuzuji není hanba
Takže KTM ne a teď i Honda ne.
je to zcela jednoduche... dokud budeme drzet jazyk za zuby, nebo jen platit to, co by mela fabrika resit ZDARMA A ZCELA SAMOZREJME, nic se nezmeni. kazdy z nas by mel zacit u sebe. doba se zmenila... a nejsmutnejsi na tom je i to, kdyz sam zastupce znacky napise, ze moc dobre vi to, ze to na zapade funguje jinak a lip. to uz je fakt na hlavu... hlavne, ze to vi...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
OLEJ, olejovy filter, vzduchovy fil... [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | robozaho | 71 | 25.8.2024 v 12:20 DZARDINO |
Spojka CRF 1000 rv2019 Honda CRF1000L Africa Twin | Zbyněkl | 4 | 11.8.2024 v 20:15 Fratr |
Crf1000L servis na 20tis Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 22 | 24.7.2024 v 19:21 Juraj22 |
pneu na Africu Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | AfricaXena | 30 | 8.7.2024 v 10:38 fanda5 |
CRF1000L - seřízení vůle ventilů [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | MirSe | 68 | 25.6.2024 v 08:57 DZARDINO |