kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
ten oil do auta jsem naposled bral tady a za tuhle cenu : http://www.bsrczech...nomy-0w-30-1l-66m031
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jo a mimochodem Benelli olej nežere i když má ventilový vůle jako traktor
kamošova CB13 má přes 100tkm a nebere od výměny k výměně nic. tož nevim.
ale asi je to nejaký trend, bo známý loni kupil fungl 4króžky pro teplóšky A4 2.0 naftu, a ta chce dolit litr co měsíc (ale je pravda, že jezdí dost).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: Olej zitra omrknu a dam echo. 1dilky omrkni u nas na netu jsou otevrit v designeru a nakonfigurovat a prebarvit. Pokud chces celou cernou na miru tak se slajdrama hrbem perforackou kevlar. Strecema a kovovyma sliderama na ramenou a loktech= 32 200,- za hovezinu. Klokan je +10K. Jde to mixnout i cca "pul na pul" s redukci priplatku. Aktualni termin je prvni pulka cervence na kombosky.
Klokana!!! Ten rozdíl ve váze kombošky a komfortu (pohyblivosti) je nekutečný...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: Klokana!!! Ten rozdíl ve váze kombošky a komfortu (pohyblivosti) je nekutečný...
Naprosto souhlasím ,kór při nájezdu nějakých +/- 500km za rok, je ta váha a pohyblivost bomba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
... a seru na to...kurva ... tady ...mažu profil...mrdám vás...
....................................................................................................................................................................................
... ale kdybych se zničehonic objevil ... jakoby se nechumelilo...třeba...nevím " víte že A-Spirit končí ...kucí" ... tak jsem nic nahoře nenapsal...jo ? ...přejdeme to pousmáním
Naposledy editováno 14.03.2017 08:59:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: lazy: ok, kouknu na to, hrb nevim - chtel bych to i na motarda a tam je hrb spis na skodu ne? ono asi motard a silnice bude mit jinej posez, tohle resite taky? jde udelat kompromis?
Snad neplánuješ letos jezdit na moto? : )
Btw. jediné, co si pamatuji, že jsem měl při šití na motarda jinak, byla vrchní část, aby se mi lépe držela široká řidítka a netlačilo mi to lokty k tělu. A hrb mám taky a ničemu to nevadí (samozřejmě kromě LB).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: Snad neplánuješ letos jezdit na moto? : )
Btw. jediné, co si pamatuji, že jsem měl při šití na motarda jinak, byla vrchní část, aby se mi lépe držela široká řidítka a netlačilo mi to lokty k tělu. A hrb mám taky a ničemu to nevadí (samozřejmě kromě LB).
No mel jsem neco takoveho v planu, sice tomu porad neco nepreje, ale zatim se drzim a prekonavam nastrahy - mrtva baterka, mrtve odpruzeni...
Ad dripp, tak zrovna jeho zkusenostem ohledne kombi bych veril... Jestli je kombi lehci a lip se v ni hejbe tak o tom budu premyslet, protoze ta hovezi, to je fakt jak v brneni - ja jak jsem zvyklej jezdit v "dzinach a tricku", tak mi ta kuze dost vadi...
jinak mě napadá, jsi-li ortodoxní tričkař ...zejména v jižních krajích frčej ty pospojovaný brnění z chráničů ... buď kevlar síťovinou, nebo různejma páskama s možností stahování... na offroad a street stunt ...
Naposledy editováno 14.03.2017 09:21:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
klokan je totiž odolný vůči abrazi i trhu v každé své vrstvě stejně, takže ikdyž už brůsíš, tak mu neklesá odolnost, zatímco hovězina čím jsi hlouběj, tím je míň odolná. je to jasná věc, bo kráva stojí a žvýká, klokan léce po lesi, hópe, tak je ta koža vysportovanější, pevnější, odolnější a díky velikosti klokana, náchylnosti na kazy (škrábance a jizvy) a vzdálenosti Austrálie i krapet dražší.
máme i měkčenou hovězinu (o tloušťce klokana), standardně ji používáme na dámské oblečky a pro chlapy na touring a kožené bundy. I komboška z ní jde, ale na okruh bych v ní nejel...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: Hosi tak oleje dopadnou Motulem. Kdyby mel nekdo zajem z mistnich tak samozrejme pro zde aktivni za zaujimavou cenu. Od pristiho tydne budu veci drzet skladem. Zajimala by mne anketa jake kdo vyuzivate. Pomohlo by mi to v rozhodovani. K dispozici bude cely sortiment - tedy i auta. Jinak pro Assassina i ten mobil 1 do autek je k mani.
Tak po návratu z hor hlásím, že zůstanu věrný oleji ze škeblí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: VikousS4> ani jedna MTS1200mi olej nebrala/nebere.A co jsem se s několika lidičkama bavil tak nikdo nic na toto téma neříkal
Bohužel ta poslední s DVT bere. :-/ 2010 nevzala ani kapku, 2013 taky ani kapku a ta poslední svině z 2015 mi bere litr na 6 tisíc! Prý je to "vlastnost" DVT.
Naposledy editováno 14.03.2017 20:12:22