ještě nevím kam napojit hadice od budíků.
Děkuji za jakékoli info.
1 reakcí na tento příspěvek Podtlaky
1 reakcí na tento příspěvek Podtlaky
Takhle to chlape fakt nechodi. Jinak pokud nemas lambdu a budes to stelovat na cit, tak preji mnoho uspechu pri vymene svicek nebo pripadne pak pri vymene ventilu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podtlaky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podtlaky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podtlaky
gugo píše: fofrzDC> No neni uplne treba kdyz to umis, nejak se to urcite naucit da, ale asi neni dobry se to ucit na 4 valci, kdyz si neresil ani jednoduchej karbec na babette.
Co resis, otocis 7 sroubkama a karbce jsou doladeny :D brnkacka :)
Ne hele chlape vazne do toho moc nehrab... Pokud o tom fakt nevis tak se na to vykasli... Udelas vic skod nez uzitku... Budiky musis pred serizenim podtlaku i zkalibrovat atd... pokud teda nemas vodu nebo carbtuner jako ja... Navic smes bez lambdy nebo brzdy fakt neudelas... Udelas zakladni nastaveni to jo, ale vetsinou to chce stejne jeste doseridit... na jednovalci dejme tomu, ale na 4V fakt ne.... Ja osobne podtlaky serizuju za 500,- takze ti poradim jen zmenit servis...
1 reakcí na tento příspěvek Podtlaky
Co použít hadičkovou metodu? Na ytb je hromada videí kde účinkující pomocí průhledné dlouhé hadičky a kapaliny(oleje) "vyrovnal" podtlak.
Netvrdím že je to nej postup ale příjde mi to jako šikovný návod...
1 reakcí na tento příspěvek Podtlaky
Podtlaky = ve stručnosti ze karburátory chodi spravne spolu, tzn ze jeden nepridava vic plynu nez jinej a navzájem se valce "nepretahuji" - tohle jde seridit nezávisle na bohatosti a obvykle to i staci. Málokdo ma zkusenosti aby naladil bohatost "podle ucha" a málokdo z ostatnich ma na to vybaveni.
Zacal bych tou synchronizaci a pak podle toho jak se bude motorka chovat + kontrola barvy svíček.
3 reakcí na tento příspěvek Podtlaky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podtlaky
dewwil píše: Ty voe, bych si mohl seřídit synchro válců, pomalu to každýmu dělám a na svý to nějak flákám... Kovářova kobyla, no...., ještě teď jsem na dílně a makám, ať už ty motorky zákazníků můžou zas drandit
Ja myslim, ze by si hlavne mel napred uspokojit pozadavky spolupracujicich servisu aby jim nevisely v dilne hnusny supersporty
dewwil píše: Ty voe, bych si mohl seřídit synchro válců, pomalu to každýmu dělám a na svý to nějak flákám... Kovářova kobyla, no...., ještě teď jsem na dílně a makám, ať už ty motorky zákazníků můžou zas drandit
Uplne presne vim o cem pises :) mam garaz narvanou kramama a na svoje lasky jsem jeste ani nesahnul :) z dilny jsem taky pritahl pred chvili...
syrrius píše: Jen pohled amatéra.
Co použít hadičkovou metodu? Na ytb je hromada videí kde účinkující pomocí průhledné dlouhé hadičky a kapaliny(oleje) "vyrovnal" podtlak.
Netvrdím že je to nej postup ale příjde mi to jako šikovný návod...
Jj, hlavne dat bacha nato, aby ti ten motor tu kapalinu nevcucnul...silnejsi podtlak to vytahne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podtlaky
assassin píše: Jestli ma "budiky" nepotrebuje hadicky...
Podtlaky = ve stručnosti ze karburátory chodi spravne spolu, tzn ze jeden nepridava vic plynu nez jinej a navzájem se valce "nepretahuji" - tohle jde seridit nezávisle na bohatosti a obvykle to i staci. Málokdo ma zkusenosti aby naladil bohatost "podle ucha" a málokdo z ostatnich ma na to vybaveni.
Zacal bych tou synchronizaci a pak podle toho jak se bude motorka chovat + kontrola barvy svíček.
Hele Ktmku jsem jinak nikdy neladil :) ale je fakt, ze tam ten jeden valec byla vyhoda :) ani podtlaky jsem nemusel serizovat :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podtlaky
dewwil píše: Ty voe, bych si mohl seřídit synchro válců, pomalu to každýmu dělám a na svý to nějak flákám... Kovářova kobyla, no...., ještě teď jsem na dílně a makám, ať už ty motorky zákazníků můžou zas drandit
hm, tak na puvidnim motoru jsem to delal tak 8let zpatky a na ten novej jsem prehodil jen vstrikovani a zadne ladeni :) ale asi bych taky mel :)
StiefTomas píše: Hele Ktmku jsem jinak nikdy neladil :) ale je fakt, ze tam ten jeden valec byla vyhoda :) ani podtlaky jsem nemusel serizovat :)
jednovalec podle ucha naladis relativne snadno ... a taky asi nespadas do kategorie "bez zkusenosti s motory"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podtlaky
gugo píše: Ja myslim, ze by si hlavne mel napred uspokojit pozadavky spolupracujicich servisu aby jim nevisely v dilne hnusny supersporty
njn, takže synchro opět odkládámassassin píše: hm, tak na puvidnim motoru jsem to delal tak 8let zpatky a na ten novej jsem prehodil jen vstrikovani a zadne ladeni :) ale asi bych taky mel :)
jj, já to na svý ještě neseřizoval a pochybuji, že to kdy kdo dělal, no až udělám jednu Z800, Gugovi vidle ať mu tam nevisí Oběšenec tak se na to možná vrhnu...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podtlaky
dewwil píše: njn, takže synchro opět odkládám
nojo a muzu za to ja ...ja jsem taky odkladal tekouci olej kdesi z motoru az do doby nez podemnou byla louze , protoze pro zakaznicky motorky nebylo casu na tu svoji.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Potřebuju poradit [1, 2, 3] Kawasaki ZZR 600 | Kory51 | 62 | 27.2.2024 v 21:36 bobasss |
Motorka 35 kW pro A2 - silniční Yamaha YZF 600R Thundercat, Kawasaki ZZR 600, Honda ... | Joel1 | 4 | 6.7.2023 v 19:54 Joel1 |
při neutralu rachoti zuby prevodovk... Kawasaki ZZR 600 | ciman | 6 | 11.3.2023 v 19:16 _Michal |
Řídítka Kawasaki ZZR 600 | Ubuslav | 1 | 6.6.2022 v 19:52 2stroke |
Relé Kawasaki ZZR 600 Kawasaki ZZR 600 | scorpio30 | 14 | 6.5.2021 v 20:01 __RomFox__ |