zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
mám dotaz ohledně toho, jaký typ helmy používáte na těchto dual-sport motorkách? A zda nosíte dioptr. brýle?
Vybranou motorku už asi mám na 99%. Helem jsem pár vyzkoušel, ale nemám zkušenost, která bude typově odpovídat využití na dual-sportu.
Nosím dioptrické brýle a tak jsem přemýšlel o helmě otevírací nebo pro endura.
Co jsem tak uvažoval, chtěl bych helmu která nebude moc hlučná, což bude třeba asi zkoušet na konkrétní motorce, ideálně s clonou, pinlock (u enduro jich moc není) a nechci to přehánět s cenou, pokud by to nebylo nezbytné pro větší bezpečnost, aby se nemlžila, ale aby v ní v chladném počasí nebyla moc zima (průvan), pohodlná na cestování, prostě dual-sport helma na VŠE
Líbí se mi tato, ale prodavač se vyjadřoval tak, že je to na krosku .... Kenny
Na výstavě mi nejlépe seděla Shoei Hornet Adv. , ale ta cena je nesmysl.
Omlouvám se, pokud je dotaz v tomto vlákně někomu proti srsti, ale napadlo mě, že právě uživatelé těchto strojů budou mít nejlepší poznatky
Díky předem J5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Předchozí helma byla integrálka NOX N101, po jedné sezóně jsem ji prodal.
Nox byla hlučná, po roce používání mi přišlo, že se vymačkala a byla na hlavě volnější. Měla výhodu v bradovym deflektoru, takže do helmy moc nefoukalo a dofukování lícnic. Za chladna se při popojíždení v koloně mlžila, ale pin lock to vyřešil.
Takže helmy s plexi asi jedině s pin lockem.
Pokud budeš mít možnost, tak při vybírání zkus helmu aspoň několik minut mít na hlavě, abys zjistil, jestli netlačí. Nevýhoda univerzální nebo cestovní helmy je podle mě to, že potřebuješ, abys ji mohl mít relativně dlouho na hlavě a nevadilo ti to. Toho se na silnici dá myslím celkem snadno dosáhnout, helmou tak akorát nebo trošku volnější, ale v okamžiku, kdy začneš blbnout v terénu a házet sebou, tak se helma snadno na hlavě pohne. V ten moment budeš chtít na krosení po lese těsnější helmu, ale to nemusí být pro delší jízdu pohodlny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Doporučuji, půjčit si někde kvalitnější turistickou helmu okolo 10 a pak uslyšíš rozdíl a ucítíš pohodlí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
urazit tě nechci, ale v tomhle radíš blbě
K hlučnosti, napsal jsem zkušenost s mojí helmou.
I kdyby byla helma za kolik chceš peněz, tak když ti nesedne na tvar tvojí hlavy, tak pohodlná nebude.
Stejně si myslím, že ať tady napíšeš co chceš a kdokoli si to přečte, tak dokud si sám nebude vybírat helmu, tak je to co tady píšem stejně k ničemu a jen se budem přiblbe handrkovat. Tímto s diskuzí o helmách končím.
3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
to je dostatočné. Keď máš plexi, aj tak sa pozeráš ponad a nie cez. Merali sme to niekoľko krát kým sa to dalo do "výroby".
Tá Africa Small bol môj nápad, keďže máme doma veľkú.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Koupil jsem zadní drapák Michelin T63 a letí pod očima. Jezdím 50 silnice /50 terén a za několik jízd už je skoro poloviční. Nechci gumu bez špuntů. Máte někdo zkušenosti s lepším.
Díky
Naposledy editováno 01.04.2017 19:43:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
To není moc dobrá volba na silnici, je určená hlavně OFF-ROAD.
- Vzorek pneumatiky optimalizován pro použití na blátivém a nezpevněném terénu, závodech cross country a dlouhých cestách v terénu.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Napr. predná lacná v slušnej kvalite - MITAS 3.00-21 54S TT E02
Zadná - BRIDGESTONE 120/80-18 62P TT TW302 alebo Michelin 120/80-18 62S T63 R.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
E-02 by mohla být dobrá. Má někdo fotku na moto?
Jde mi hlavně o zadní gumu , to víte ten výkon 17kw ten tomu dává zabrat
Naposledy editováno 02.04.2017 08:23:46
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 9, 10] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 299 | Dnes v 10:43 ZdendaZB |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 23 | 3.10.2024 v 21:39 stomas |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |