1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku
Dolph-cz píše: Kapicik> přesně tak to je,ušetří se pár korun a ničí to věci s mnohonásobnou hodnotou.
hele ja jsem na zadny svy motorce zadni kolo nevyvazoval, a TA jsem prodaval s najetejma 90 tkm a loziska mel puvodni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku
ani olej není třeba měnit tak často a vůbec celé se to moc přeceňuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku
Dolph-cz píše: gugo> ok,máš pravdu,jsou to mýty,vyvažování je zbytečné.
ani olej není třeba měnit tak často a vůbec celé se to moc přeceňuje.
nevim proc sem pletes olej. Ty tvrdis ze nevyvazene kolo ti znici loziska. ja ti rikam ze mam empiricky vyzkouseny u zadniho kola, ze tomu tak neni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku
gugo píše: nevim proc sem pletes olej. Ty tvrdis ze nevyvazene kolo ti znici loziska. ja ti rikam ze mam empiricky vyzkouseny u zadniho kola, ze tomu tak neni.
a co ti mám na to říct?ty sám přece víš,že píšeš hovadinu,tak hloupý být nemůžeš.prostě nevyváženost=vibrace=zvýšené namáhaní uložení.
je zbytečné se bavit,po jaké době se to projeví,některé gumy mají nevývažek 20gramů,jiné 60gramů-třeba jsi měl štěstí na ty 20ti gramové......ale vždy je nevyváženost na škodu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku
Dolph-cz píše: a co ti mám na to říct?ty sám přece víš,že píšeš hovadinu,tak hloupý být nemůžeš.prostě nevyváženost=vibrace=zvýšené namáhaní uložení.
je zbytečné se bavit,po jaké době se to projeví,některé gumy mají nevývažek 20gramů,jiné 60gramů-třeba jsi měl štěstí na ty 20ti gramové......ale vždy je nevyváženost na škodu.
Ja ti netvrdim ze tam neni zvysene namahani, ja ti jen tvrdim ze ac jsem nikdy nevyvazoval (zadni kolo) tak to na lozisko nemelo behem 40 tkm destrukcni vliv.
Pokud ty jsi krom urazeni , vytahovani "nevymenovani oleje" apod schopen dokazat opak, tak prosim. ja ti nebranim.
Jinak treba 10-20 g je beznej nevyvazek, kterej nekdy navazim na pneu zakaznika, kdyz prijede s gumou se kterou rok jezdi. (kdyz to tak clovek jenom prubne).
Edit: jinak to co jsem psal plati v mem pripade pro kolo standardne ulozene, ne pro letmac. Aby si me nahodou nechtel chytat za slovo.
Naposledy editováno 26.03.2017 20:20:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku
často řeším otázku-jak to,že mně první ložisko v autě,nebo čep a pod. vydrželo 200-300tis a další už jen polovinu....??
ono prostě když je všechno nové-nové kola,pneu,tlumiče a pod,tak jednotlivé díly jako celek fungují lépe a méně se namáhají...
samozřejmě se můžeme bavit i o kvalitě dílů...to je druhý problém.
takže když se vrátím k tomu vyvažování-je to individuální-záleží na konkrétní pneu jak se podařila vyrobit,jak si sedla na ráfek,taky v jakém stavu ten ráfek je-kdo ho má trošku koplý,tak se nevývažky zvětšují....prostě říct-já jsem nevyvažoval a bylo to OK,takže je vyvažování zbytečné-to prostě nejde...
jakou motorku si vlastně měl a v jakém režimu si ji používal?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku
Konkretne k tvoji otazce tech zminovanych 40 tkm bylo na transalp 600, provoz smisenej teren 30% silnice 70 %. celkovej najezd motorky nez sla do sveta 90 tkm.
na KTM 950 mam nalitano nejakejch 70 tkm z toho 50 tkm je mejch, zadek nevyvazuju , litam stim asi tak stejne 30 % teren zbytek silnice. Kochacku nejezdim.
Zadni lozisko je ok predni loziska na kole ktery vyvazuju sly do haje v cca 60 tkm, naraz kdyz jsem to postavil na predni kolo.
Na duku mam celkem malo nalitano, takze nestoji za rec to zminovat.
Stojim si za tim, ze nevyvazeny kolo loziska nenici a ja osobne nevyvazek na zadnim kole na jizdnich vlastnostech nepoznam.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku
-ty tvrdíš nevyvažovat
-já tvrdím vyvažovat
-a jsou tady i takoví,co trvají nejen na vyvážení,ale ještě červenou tečku na ventilu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku
Dolph-cz píše: gugo> je to irone....
-ty tvrdíš nevyvažovat
-já tvrdím vyvažovat
-a jsou tady i takoví,co trvají nejen na vyvážení,ale ještě červenou tečku na ventilu...
Ale ja ti nerikam NEVYVAZOVAT. Ja ti jen rikam, ze na zivotnost lozisek to ma pramaly vliv.
Kdyz ke me prijde zakaznik, tak se ho ptam, chces to vyvazit ? A hned mu na to rikam, "ja si zadek nevyvazuju, ale s radosti ti ho vyvazim a prodam ti 50 g zavazi" .
1 reakcí na tento příspěvek Poloha ventilku
Když se ta tečka dá k ventilku někdy to pomůže při vyvažování, ale nový kola obutý z fabriky tu tečku nikdy nemaj proti ventilku a taky to jezdí. :D
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku
Dolph-cz píše: gugo> a proč zadek nevyvažuješ a předek jo?
Protoze pri rychlostech pres 100 kmh to poznam na jizdnich vlastnostech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku
dave-lister píše: gugo> Protože ta tečka je vždy jen na jedný straně.
tuhel teorii o tom ze tecka slouzi k tomu co pises ctu poprve, k cemu je pak zluta tecka a zelena tecka (pokud jsou ? )
Naposledy editováno 27.03.2017 04:56:27
gugo píše: Protoze pri rychlostech pres 100 kmh to poznam na jizdnich vlastnostech.
takže to asi nebude o tom,že zadek nevibruje,jen prostě to uložení zadního kola je pevnější a vibrace pohltí.prostě je zadek méně citlivý...
...tobe z toho vychází,že ho netřeba vyvážit.jsme hold rozdílní.více se tady přít nechci,tvůj názor jsem pochopil,ty ten můj,více nevyřešíme.
2 reakcí na tento příspěvek Poloha ventilku
Na litrové motoce se s nevyváženými koly můžeš na mokré vozovce zabít...o to vám tady jde?
O ČR se píše že je pro motorkáře nejnebezečněší zemi v EU, ohrožují nás bezohední řidiči plechovek...ale někteří motorkáři se ohrožují sami
Naposledy editováno 27.03.2017 17:55:41
vzhledem ke svému přes čtvrt století trvajícímu beznehodovému provozu nehodlám na svých zvycích nic měnit,kor když jde o teorii a doměnky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku
Jestli to podle chovani motorky poznas, mas u me dejme tomu 20 ti lety portsky, nebo rum si klidne rekni.
Osobne vyvavuzuju vzdy i zadni kolo. Jednak to maji motorky z vyroby, takze lze predpokladat, ze vyrobce vi, proc to dela (a pokud by to nebylo potreba, tak jiste radi usetri za zavazi) a pro zkousku - uplne jednoduche - postavit moto na hlavni stojan, zadni kolo do vzduchu, natocit a nechat tocit zadni kolo rychlosti odpovidajici trebas tem 50 km/h.
1 reakcí na tento příspěvek Poloha ventilku
Naposledy editováno 30.03.2017 06:48:10
george72 píše: Když jsem kdysi koupil novou vyvažovačku zkoušel jsem na svím aute ty programy optimalizace a minímalizace závaží , spíš ze zvědavosti v praxi na to není čas několikrát odrážet a otáčet gumu na disku . Začal jsem vždy s tečkou u ventilku , pravda je že se mi ve výsledku podařilo nemít na kole skoro žádný závaží většinou ze vnitř do 5 g z venčí do 10ti , nekde to bylo trochu víc , tečka ale u ventilku nakonec nebyla ani jednou, takže soudím že jestli se namontuje k ventilku nebo ne je jedno a význam to bude mít jiný ta tečka. Taky sem zkoušel několikrát vyvážit samotný disk a žeby byl nejlehči nebo nejtěžší zrovna u ventilku to teda říct nemůžu, spíš záleží jak disk háže
přesně tak.
tohle je z praxe.teorie je fajn,ale tady nefunguje
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Koupe unikatu v nemecku a nasledne ... [1, 2] Yamaha FZR 1000 | Bougee | 33 | 2.8.2022 v 21:57 Milosek.m |
Nejede do 4000 otáček Yamaha FZR 1000 | hauerj | 7 | 16.6.2022 v 21:31 hauerj |
Protékající benzín Yamaha FZR 1000 | mirek-x | 7 | 3.7.2021 v 17:32 AttilaSlovakia |
Koupim Karburatory Yamaha FZR 1000 1991 Yamaha FZR 1000 | MikyxC | 7 | 15.5.2021 v 07:23 PajdaXJR |
Jede na 3 válce Yamaha FZR 1000 | MikyxC | 13 | 1.5.2021 v 21:32 Mufiozo |