kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Hillman píše: Ano nečekám od toho kvalitu jak od profi nástroje, ale pro naše utažení 5x do roka by nebylo co řešit ....
Já na to koukal tak, že zrovna v tomto případě bohužel stačí, že si "strhneš závit"/"necháš povolené brzdy" 1x do roka : )
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: GeorgePanek> Já si právě myslím, že radši žádný momeňták, než špatný.
ty si muj clovek,a vzdy to dorvat na krev nez aby se to povoliloPetrS píše: Taky mám tři momenťáky. Dle datasheetu se má dělat kalibrace po 1 000 utažení.
Btw. ne jednou jsem viděl, jak se mechanik s "momenťákem v ruce" může mýlit. Místo 120 Nm to podle citu utáhnul na 145 Nm. A taky jsem viděl, jak umí kvalitní momenťák přeměřovat, když utažení na 70 Nm bylo ve skutečnosti asi 35 Nm.
Jojo, jeden nejmenovanej zdejší guru si určitě vzpomene, jak mi zachránil prdel když jsem drahým momenťákem urval šroub ve spojkovým koši...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Pánové mohl bych vás poprosit o zhlednutí tohoto inzerátu a napsat k tomu nějaké malé info????
Na co si dát pozor ,co kontrolovat aby se člověk nenapálil.Díky za info.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
...ale svařit to půjde
zmulin píše: GeorgePanek> To zajeď k Tifounovi zalepit.On má prej nějakej kosmickej bazmek říkal.S tim přilepíš slepici useknutou hlavu zpátky a už jí nikdy neoddělíš
jo lepidlo mám ale na závity woe
tak moc neser nebo ho vezmu a už na kamazonce nic nepovoliš
zmulin píše: GeorgePanek> To zajeď k Tifounovi zalepit.On má prej nějakej kosmickej bazmek říkal.S tim přilepíš slepici useknutou hlavu zpátky a už jí nikdy neoddělíš
...ale svařit to půjde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 03.04.2017 16:53:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 03.04.2017 16:58:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: 0-60 asi neseženeš a jestli jo, tak bude buď drahej nebo né moc přesnej. Dlouho jsem špekuloval a nakonec nebylo zbytí a mám taky tři. Jeden mega lídlovskej, jeden prostřední z haspa (radši nebrat, stupnice naprd, člověk nad tím musí vždycky půl hodiny špekulovat kolik je tam vlastně nastavený) a 4-24 na motory a citlivý věci (ten byl ze všech nejdražší).
To ostatní: jak to řešíte s kalibrací? Necháváte to někde kontrolovat, nebo se k tomu jen jako já slušně chováte a věříte v techniku?